Ik zie het al, ik deel met liefde een schaal nacho's met jou. Ik de goddelijke gesmolten kaas zonder die te moeten delenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mag uiteraard. Ik dacht al dat jullie dat gemist hadden omdat jullie aan de andere kant van de tafel zaten, en ze was SNEL!
@:isabeau zelfs ik heb de nachos gegetenWel netjes gewacht tot iedereen (de kazige bovenkant
) gehad had, zodat ik de blote chipjes met guacamole en vlees kon eten
![]()
Het is ook al bijzonder laat voor jouquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:37 schreef fietsie het volgende:
Ik vis morgen mn fotos van de telefoon, nu eerst even met spoed slapen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef borisz het volgende:
Fotodump...
Niet alles even scherp, maar goedMogen we sommigen van jouw foto's ook gebruiken voor verslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zien er echt goed uit![]()
![]()
Oi, double cheese voor ons tweequote:Op zondag 19 februari 2023 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik deel met liefde een schaal nacho's met jou. Ik de goddelijke gesmolten kaas zonder die te moeten delen
Kssst, ga weg. Zoek je eigen kaas-hater om mee te delenquote:
Dan moet @derLudolf verplicht meequote:Op zondag 19 februari 2023 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kssst, ga weg. Zoek je eigen kaas-hater om mee te delen
Dat is geen straf, goed idee.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik deel met liefde een schaal nacho's met jou. Ik de goddelijke gesmolten kaas zonder die te moeten delen
Regel het maar met haar, zolang het niet van mijn kaasloze deel afgaatquote:
Ja, dat moet absoluut een keer hoor. Ik heb veel aan je gehad en wil je toch ook wel een keer ontmoeten.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als je ooit naar een meet komt waar ik ook bij bij dan
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 00:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi. Op bed. Moe. Voldaan. Morgen foto's. Weltrusten.
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat moet absoluut een keer hoor. Ik heb veel aan je gehad en wil je toch ook wel een keer ontmoeten.
Dan zal ik maar zeggen dat ik nu niet aan de paaseitjes zit.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De komende drie dagen nog denk ik.
Prima 🙂quote:Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Mogen we sommigen van jouw foto's ook gebruiken voor verslag?![]()
Zien er echt goed uit![]()
Ik heb nu eenmaal thuis ook nog wat dropjesquote:Op zondag 19 februari 2023 00:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan zal ik maar zeggen dat ik nu niet aan de paaseitjes zit.
Had geen zin in carrot cake maar wel in iets zoets
Je mag het allemaal hebben. Chips is geen avondetenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan moet @:derLudolf verplicht mee
Het was een voorafjequote:Op zondag 19 februari 2023 06:09 schreef derLudolf het volgende:
Je mag het allemaal hebben. Chips is geen avondeten
Ik zat even te denken om Studio Konijnenvoer voor te stellen, volledig plantbased en heerlijk eten. Maar de prizen zijn best wel omhoog gegaan na hun verhuizing.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:03 schreef Yinny het volgende:
Is er al een volgende meet in de planning? Een vegetarische?
Ik ondersteun dit voorstelquote:Op zondag 19 februari 2023 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zat even te denken om Studio Konijnenvoer voor te stellen, volledig plantbased en heerlijk eten. Maar de prizen zijn best wel omhoog gegaan na hun verhuizing.
Maar ik wil het best wel gaan vragen of ze op een zaterdag een groep kwijt kunnen.
Het voorafje had je voor mij mee genomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |