Is ook niet zozeer aan jou als persoon gericht, het gebeurt gewoon veel. Hier, op andere fora. In het echt.. Vermoeiend.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:56 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
okay duidelijk, ja kan mij voorstellen als dat vaker terug komt dat het irritant wordt
Misschien dat er op de achtergrond onderhandelingen gaande zijn over tornado's?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Helaas hebben de Britten geen f16s , dus zullen ze wel trainen op een andere vliegtuig
De Tornado IDS is 2019 uitgefaseerd. Er is een kans dat die niet tot schroot zijn vermalen. En dat toestel is gemaakt voor het aanvallen van gronddoelen. En dat is wat Oekraïne wel kan gebruiken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien dat er op de achtergrond onderhandelingen gaande zijn over tornado's?
VK gebruikt ze niet meer en Duitsland is ze ook aan het uitfaseren toch?
quote:THE REAL SAINTS WHO ARE SAVING UKRAINE
HELP US CAPTURE THEIR STORIES
Starting February 24th, 2022, millions of people in Ukraine have resisted the Russian invasion of their country. Some streamed towards new front lines that stretched hundreds of kilometers on sea, land, and air, and some have chosen to dedicate their skills whatever they might be to help the country fight.
This is a book about the personal sacrifice of people who chose to resist this brutal and barbaric invasion, happening in Europe in the 21st century as the whole world watches. This is a book about sainthood in a godless time.
https://www.saintjavelin.com/pages/photobook
Vulcansquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien dat er op de achtergrond onderhandelingen gaande zijn over tornado's?
VK gebruikt ze niet meer en Duitsland is ze ook aan het uitfaseren toch?
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met terugwerkende kracht een artikeltje 5?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
MH17-onderzoekers: Poetin gaf toestemming voor inzetten Buk-raket
Damn.
Nogal een claim. Helaas gaat het geen implicaties hebben (ben ik bang) maar in een ander tijdsbeeld had dit een oorlogsverklaring kunnen opleveren.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Damn.
Ik ga ff tanken en dan rij ik die kant opquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:07 schreef byah het volgende:
Nou aangezien Putin de order voor die Buk heeft gegeven vind ik het tijd om hem op te gaan halen in Moskou
Qua reactie scheelt het ook dat het geen Amerikaans vliegtuig met Amerikanen is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nogal een claim. Helaas gaat het geen implicaties hebben (ben ik bang) maar in een ander tijdsbeeld had dit een oorlogsverklaring kunnen opleveren.
Ik ga mee!quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ga ff tanken en dan rij ik die kant op
Moet je wel achterin zitten, want de hond zit altijd voorinquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Moet je wel achterin zitten, want de hond zit altijd voorin
Ik denk dat doorgaans zulke gebeurtenissen wel kunnen worden aangegrepen om te gaan vechten, maar zelden echt de aanleiding zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nogal een claim. Helaas gaat het geen implicaties hebben (ben ik bang) maar in een ander tijdsbeeld had dit een oorlogsverklaring kunnen opleveren.
Dat staat er niet. Ik lees ik het nieuwsbericht van de NOS dat hij blijkbaar toestemming heeft gegeven voor het gebruik van de Buk en diens raketten. Dat betekent dus niet dat hij bevelen heeft om dat vliegtuig neer te schieten, maar betekent wel dat zonder zijn toestemming dat ding daar überhaupt niet had gestaan. Zo lees ik het tenminste.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:07 schreef byah het volgende:
Nou aangezien Putin de order voor die Buk heeft gegeven vind ik het tijd om hem op te gaan halen in Moskou
Ik sta er eigenlijk niet van te kijken. Rusland heeft van het begin het onderzoek proberen te verstoren dus dan zal er wel meer achter zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Damn.
"Toestemming" als: "stuur de buks over de grens naar Oekraïne" of "schiet mh17 uit de lucht met die buk"?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Damn.
Klopt wordt net ook in de persconferentie gezegd dat Poetin de enige was die toestemming kon geven om een Buk systeem daar naar toe te sturen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:31 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Ik lees ik het nieuwsbericht van de NOS dat hij blijkbaar toestemming heeft gegeven voor het gebruik van de Buk en diens raketten. Dat betekent dus niet dat hij bevelen heeft om dat vliegtuig neer te schieten, maar betekent wel dat zonder zijn toestemming dat ding daar überhaupt niet had gestaan. Zo lees ik het tenminste.
Maar wel 100% Russische betrokkenheid van Poetin en het Russische leger. En dat hebben ze altijd ontkend.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:31 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Ik lees ik het nieuwsbericht van de NOS dat hij blijkbaar toestemming heeft gegeven voor het gebruik van de Buk en diens raketten. Dat betekent dus niet dat hij bevelen heeft om dat vliegtuig neer te schieten, maar betekent wel dat zonder zijn toestemming dat ding daar überhaupt niet had gestaan. Zo lees ik het tenminste.
Alsof die Russen ooit ergens eerlijk geweest zijn over ietsquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar wel 100% Russische betrokkenheid van Poetin en het Russische leger. En dat hebben ze altijd ontkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |