Misschien heeft ie een stadionverbod gekregen van Jordan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat vooral zijn vader die meuk erdoorheen wil drukken en dat vooral Lonzo geen zin heeft in die dwaas en zijn praktijken. Opvallend ook dat je Lavar nog nauwelijks meer op tv ziet terwijl Lamelo het heel behoorlijk doet .
Zo'n 'wat de gek ervoor geeft' merk, door hoge prijzen exclusiviteit uitstralen. De basketbalsneakers zijn 190 zie ik. Voor 'mode sneakers' snap ik nog wel dat het kan werken maar waarom je als common Joe basketbalspeler zou kiezen voor zo'n onbewezen merk tegen premium prijzen snap ik niet. En gezien dat verhaal blijkt het dus ook dat ze geen Nike of Adidas kwaliteit leveren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien is het niet zo relevant meer? Geen idee of dat BBB een beetje wil lopen, maar als je kijkt naar de achterlijk hoge prijzen die ze vragen, zoals 695 dollar voor een paar simpele witte sneakers, of 200 dollar voor een paar badslippers, kan ik me voorstellen dat ze totaal geen klandizie hebben.
https://bigballerbrandinc.com/collections/nl-shoes-slides
153-153 na reguliere speeltijd!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:30 schreef Hathor het volgende:
Clippers-Kings 175-176.....wtf is dit voor schertsvertoning joh.
Double OT he, maar alsnog veel puntjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:30 schreef Hathor het volgende:
Het laveloze circus waar je niet meer kan ademen naar je tegenstander genaamd de NBAquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:30 schreef Hathor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |