Zo kan je er altijd wel een draai aan geven die jouzelf goed uitkomt.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Raar zeg dat er steeds minder mensen kijken. Idioot
Ik had hem opgenomen, zag de einduitslag en dacht fuck it, gaan we niet kijken.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:50 schreef GotenSSJ het volgende:
ASG was echt slecht dit jaar, totaal geen 'spanning' zelfs met het nieuwe format. Niemand speelde ook maar een beetje defense, op 1x LeBron na die uit het niets ineens een lay-up van SGA wou blockenDat was vrij treurig, zal wel boos zijn dat SGA z'n puntenrecord feestje heeft verziekt oid.
Eindeloos wachten eer het begint door dat gedraft vlak vooraf en dan doen ze 0 defense inderdaad. Alleen toekijken zo'n beetje hoe een ander scoort zonder tegenstand. Dacht dat het de laatste keren wat beter was en men wel gewoon er een leuke partij van maakte maar dit was weer niks.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:50 schreef GotenSSJ het volgende:
ASG was echt slecht dit jaar, totaal geen 'spanning' zelfs met het nieuwe format. Niemand speelde ook maar een beetje defense, op 1x LeBron na die uit het niets ineens een lay-up van SGA wou blockenDat was vrij treurig, zal wel boos zijn dat SGA z'n puntenrecord feestje heeft verziekt oid.
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja maar dit slaat natuurlijk nergens op. Een coach of de fans hebben alle reden tot klagen, maar een speler die zelf 30 minuten (geen idee waarom) op het veld staat die gaat klagen dat het een lay-up line is, ga dan lekker defense spelen idioot.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jelen zien we nooit meer terug op dat podium
Als je ze allemaal off the record vraagt wat ze echt willen gaan doen zeggen ze waarschijnlijk allemaal :'' Lekker in Cabo aan het strand liggen''quote:Op maandag 20 februari 2023 17:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar dit slaat natuurlijk nergens op. Een coach of de fans hebben alle reden tot klagen, maar een speler die zelf 30 minuten (geen idee waarom) op het veld staat die gaat klagen dat het een lay-up line is, ga dan lekker defense spelen idioot.
Grote kans, zo'n Jokic of Doncic straalt ook gewoon van af dat ze er helemaal niet willen zijn. Vind het altijd vrij treurig om te zien dat er altijd 'snubs' zijn die dan op Twitter of Instagram grote woorden hebben, maar als ze er zijn dan geven ze er geen fuck om. De enige sterren die er echt iets omgeven zijn Lebron, Giannis, Durant en Curry volgens mij. Toevallig waren die er nu allemaal niet volledig bij, LeBron probeerde er dan nog wat van te maken in de helft die hij speelde, al speelde die ook geen defense op die ene block na.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je ze allemaal off the record vraagt wat ze echt willen gaan doen zeggen ze waarschijnlijk allemaal :'' Lekker in Cabo aan het strand liggen''
Het is misschien ook terug te trekken aan de mentaliteit van sterspelers die steeds meer games uitzitten omdat ze het reguliere seizoen niet serieus nemen.
Elke keer maar weer . Denk je eens :'' Ha ik ga eens lekker naar Cleveland-Bucks , of pakweg 76ers-Lakers kijken '' Zie je dat Lebron , Embiid , Kawhi of een Giannis efkes een daggie vrij af nemen . En dat zie je steeds vaker naar mijn idee.
'Werken voor je .. geld'quote:Op maandag 20 februari 2023 18:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Grote kans, zo'n Jokic of Doncic straalt ook gewoon van af dat ze er helemaal niet willen zijn. Vind het altijd vrij treurig om te zien dat er altijd 'snubs' zijn die dan op Twitter of Instagram grote woorden hebben, maar als ze er zijn dan geven ze er geen fuck om. De enige sterren die er echt iets omgeven zijn Lebron, Giannis, Durant en Curry volgens mij. Toevallig waren die er nu allemaal niet volledig bij, LeBron probeerde er dan nog wat van te maken in de helft die hij speelde, al speelde die ook geen defense op die ene block na.
Dat load managen snap ik opzich wel, het zijn ook vooral de oudere en wat meer blessure gevoelige spelers. Zo'n Edwards, Morant, SGA, Trae zie je toch niet vaak een game aan de kant zitten tenzij het niet anders kan. Maar op je 38ste, of na een stuk of 10 voetblessures snap ik wel dat je de 2de pot van een b2b tegen de Hornets denkt; deze laat ik even lopen zodat ik wat fitter ben in de Playoffs. Moet alleen inderdaad niet te vaak gebeuren, je hebt toch een soort van verantwoordelijkheid naar je fans.
Aan de ene kant wel, maar als je door load management uiteindelijk vaker inzetbaar bent dan wanneer je alles ten koste van wat dan ook wil spelen, is het een win/win.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Werken voor je .. geld'
Luka had het toen hij een mic bij zich had over 'I don't want to injure anybody'. Dus men ziet het als (onnodig) risico op blessures zo'n potje.
Zelfs McClung leek bang voor z'n vingers bij het dunken. Steeds two handed slap erin frommelen. Voor de rest zag het er wel leuk uit, hij deed iig z'n best. Maar liefst zie je toch een harde one handed finish met een slam waarbij je niet anders kan dan direct OOOOH SHIIITT roepen. vincecarter.wmvquote:Op maandag 20 februari 2023 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar als je door load management uiteindelijk vaker inzetbaar bent dan wanneer je alles ten koste van wat dan ook wil spelen, is het een win/win.
Maar de ASG is inderdaad wel een beetje een toppunt. Daar doen ze echt helemaal nietsValt me nog mee dat ze hier en daar een dunk doen, dat is ook een risico.
Hij heeft wel een punt natuurlijk. Misschien kunnen ze eens Wereld vs Noord Amerika of ets dergelijks proberen.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jelen zien we nooit meer terug op dat podium
Er was toch niks mis met East vs West? Heb in het verleden best aardige ASG's gezien, maar in de huidige opzet is het een afzichtelijk gedrocht waar ik nog geen minuut aan zal verspillen.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt natuurlijk. Misschien kunnen ze eens Wereld vs Noord Amerika of ets dergelijks proberen.
Zo ging het een tijdje terug met de Rising Stars , was ook geen succes.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt natuurlijk. Misschien kunnen ze eens Wereld vs Noord Amerika of ets dergelijks proberen.
Black versus White?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die wagens ook.....paarse Rolls, gouden Ferrari.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Mumble rappende idioot gespot. LaMelo die meerdere malen door rood licht etc rijdt bij het verlaten van de arena. Waarom zijn deze gasten altijd zo ontiegelijk dom en onverantwoord.
Niet iedereen kan normaal blijven doen bij bekendheid en geld, stijgt ze naar de kop.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Mumble rappende idioot gespot. LaMelo die meerdere malen door rood licht etc rijdt bij het verlaten van de arena. Waarom zijn deze gasten altijd zo ontiegelijk dom en onverantwoord.
Het meest onrechte hieraan is, is dat zijn grote ''normale'' broer waarschijnlijk moet stoppen zo vanwege zijn enkel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Op Youtube zwerft een filmpje rond waarin word gesteld dat die blessures voor een groot deel te wijten zijn aan de erbarmelijke kwaliteit van zijn eigen schoeisel van Big Baller Brand. In een podcast hoor je Lonzo ook zeggen dat hij in zijn Lakers periode altijd 4 paar schoenen in zijn tas had, omdat die na een kwart al uit elkaar begonnen te vallen. En ondanks dat hij zelf aangaf er liever niet op te spelen, zijn een belangenbehartiger en zijn vader er op blijven aandringen dat hij ze bleef dragen om het merk te promoten. Onderstaande is de letterlijke tekst van de podcast...quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het meest onrechte hieraan is, is dat zijn grote ''normale'' broer waarschijnlijk moet stoppen zo vanwege zijn enkel.
Lol waarom zou je dat zo vertellen over je eigen merk? Of was het excuus belangrijker dan schade aan dat merk?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op Youtube zwerft een filmpje rond waarin word gesteld dat die blessures voor een groot deel te wijten zijn aan de erbarmelijke kwaliteit van zijn eigen schoeisel van Big Baller Brand. In een podcast hoor je Lonzo ook zeggen dat hij in zijn Lakers periode altijd 4 paar schoenen in zijn tas had, omdat die na een kwart al uit elkaar begonnen te vallen. En ondanks dat hij zelf aangaf er liever niet op te spelen, zijn een belangenbehartiger en zijn vader er op blijven aandringen dat hij ze bleef dragen om het merk te promoten. Onderstaande is de letterlijke tekst van de podcast...
Them ZO2s I was playing in, they was not ready.
No one knows this, but D-Mo had a backpack, and he had like an extra four pairs of shoes in there, because I had to switch them every quarter, because they would just rip.
I’m like, “Yo, I’m not playing in them shoes.” Like, “I don’t care bro.”
Because they’re my shoes. I had to debut them. We went so far with it.
I’m like, “Cool, I can get a quarter in. But that’s it. We’ve got to switch them every quarter.” And nobody noticed. And by the end of that quarter, they were beat up. And it’s crazy, right when I switched my shoes, then all of a sudden magically I got good again.
Dus enkelproblemen die waarschijnlijk door zijn eigen merk schoenen veroorzaakt zijn, en inmiddels ook al drie knie operaties achter de rug, ik denk dat je rustig kunt stellen dat die gast nooit meer op niveau terugkeert.
Misschien is het niet zo relevant meer? Geen idee of dat BBB een beetje wil lopen, maar als je kijkt naar de achterlijk hoge prijzen die ze vragen, zoals 695 dollar voor een paar simpele witte sneakers, of 200 dollar voor een paar badslippers, kan ik me voorstellen dat ze totaal geen klandizie hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lol waarom zou je dat zo vertellen over je eigen merk? Of was het excuus belangrijker dan schade aan dat merk?
Heb het idee dat vooral zijn vader die meuk erdoorheen wil drukken en dat vooral Lonzo geen zin heeft in die dwaas en zijn praktijken. Opvallend ook dat je Lavar nog nauwelijks meer op tv ziet terwijl Lamelo het heel behoorlijk doet .quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien is het niet zo relevant meer? Geen idee of dat BBB een beetje wil lopen, maar als je kijkt naar de achterlijk hoge prijzen die ze vragen, zoals 695 dollar voor een paar simpele witte sneakers, of 200 dollar voor een paar badslippers, kan ik me voorstellen dat ze totaal geen klandizie hebben.
https://bigballerbrandinc.com/collections/nl-shoes-slides
Misschien heeft ie een stadionverbod gekregen van Jordan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb het idee dat vooral zijn vader die meuk erdoorheen wil drukken en dat vooral Lonzo geen zin heeft in die dwaas en zijn praktijken. Opvallend ook dat je Lavar nog nauwelijks meer op tv ziet terwijl Lamelo het heel behoorlijk doet .
Zo'n 'wat de gek ervoor geeft' merk, door hoge prijzen exclusiviteit uitstralen. De basketbalsneakers zijn 190 zie ik. Voor 'mode sneakers' snap ik nog wel dat het kan werken maar waarom je als common Joe basketbalspeler zou kiezen voor zo'n onbewezen merk tegen premium prijzen snap ik niet. En gezien dat verhaal blijkt het dus ook dat ze geen Nike of Adidas kwaliteit leveren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien is het niet zo relevant meer? Geen idee of dat BBB een beetje wil lopen, maar als je kijkt naar de achterlijk hoge prijzen die ze vragen, zoals 695 dollar voor een paar simpele witte sneakers, of 200 dollar voor een paar badslippers, kan ik me voorstellen dat ze totaal geen klandizie hebben.
https://bigballerbrandinc.com/collections/nl-shoes-slides
153-153 na reguliere speeltijd!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:30 schreef Hathor het volgende:
Clippers-Kings 175-176.....wtf is dit voor schertsvertoning joh.
Double OT he, maar alsnog veel puntjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:30 schreef Hathor het volgende:
Het laveloze circus waar je niet meer kan ademen naar je tegenstander genaamd de NBAquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:30 schreef Hathor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |