SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Bij een gemiddelde Lakergame zie je wel hoe Lebron 'omgaat' met zijn volgens hem vervangbare teamgenoten op Davis na . Altijd zorgen dat die alleen hem tegen praat , bij een wissel lekker ver weg zitten van de rest en anders moet het per se naast zijn vriendje zijn .quote:Op maandag 6 februari 2023 23:03 schreef GotenSSJ het volgende:
LeBron die ook dood leuk zegt dat die teleurgesteld is dat Kyrie niet naar de Lakers is gekomen, nee dan ga je met een lekkere teamspirit de rest van het seizoen inWestbrook, Reaves enzo zullen nu lekker de kleedkamer in komen
Kan gebeuren als die leipe Klay ineens besluit om alles er dan maar alleen in te gooien.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:40 schreef GotenSSJ het volgende:
OKC mokerslecht gisteren tegen de GSW zonder Curry, erg teleurstellend.
Sjezusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Het slachtoffercomplex van dat ventje duurt voort.
Ja klopt wel, maar 140+ punten is ook wel iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan gebeuren als die leipe Klay ineens besluit om alles er dan maar alleen in te gooien.
Ik ga een week lang keihard lachen als die meedoet met hun infantiele dansjes. Nooit dusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
SjezusHet begint vrij sneue vormen aan te nemen, ben ook altijd wel benieuwd hoe Adams het daar vindt. Was in OKC altijd een hele normale down to earth gozer, kom je in die kleuterklas terecht.
Brooks lijkt me zo eentje die een Detroit Bad Boys docu heeft gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Het slachtoffercomplex van dat ventje duurt voort.
Maar dat waren wel kerels die overigens goed waren . Brooks ging trouwens als een schwalbekoning naar de grond toen Mitchell hem een beetje begon aan te raken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Brooks lijkt me zo eentje die een Detroit Bad Boys docu heeft gezien.
Ja echt bad boy zijn lukt niet meer in de huidige NBA.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat waren wel kerels die overigens goed waren . Brooks ging trouwens als een schwalbekoning naar de grond toen Mitchell hem een beetje begon aan te raken.
Het lukt wel , als je niet steeds op twitter loopt te huilen. Of op ESPN als je je gewenste spelert niet krijgtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja echt bad boy zijn lukt niet meer in de huidige NBA.
Matt Smeets bij Jinek etc.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:04 schreef Hathor het volgende:
Lebron zal vannacht dat record wel pakken, krijg je morgen op de socials weer die vermoeiende GOAT discussie.
104-99 aan het eind van het 3e kwart ook.. verdedigen doen ze echt niet meer hequote:Op woensdag 8 februari 2023 07:23 schreef Zwansen het volgende:
En ondertussen wel die hele belangrijke wedstrijd verliezen tegen een concurrent voor de playoffs.
Lakers niet naar de PO's is niet ongewoon toch?quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:27 schreef Hathor het volgende:
Zoals ik al had verwacht is alles op nba.com Lebron hier Lebron daar, maar er word met geen woord gerept over de W van OKC en dat de Lakers gewoon weer niet naar de playoffs gaan.
Voor een team dat drie future hall of famers heeft moeten ze zich de ogen uit de kop schamen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Lakers niet naar de PO's is niet ongewoon toch?
Er zijn toch nog 27 wedstrijden?quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:23 schreef Zwansen het volgende:
En ondertussen wel die hele belangrijke wedstrijd verliezen tegen een concurrent voor de playoffs.
Als AD niet eens kan domineren tegen Jaylin Williams, een 2de ronde pick die tot voor kort veel en veel te kort leek te komen voor de NBA.. Dat begint een aflopende zaak te worden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor een team dat drie future hall of famers heeft moeten ze zich de ogen uit de kop schamen.
Zeker, maar dat wil niet zeggen dat deze wedstrijden niet belangrijk zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn toch nog 27 wedstrijden?
Jawel, maar ging me meer om dat ik het correct had dat er 82 wedstrijden zijn, ik volg NBA niet heel strak meerquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker, maar dat wil niet zeggen dat deze wedstrijden niet belangrijk zijn.
Yup, Play-in tournament om de laatste 2 play-iff plaatsen te bepalen. Maar voorlopig staan de Lakers 13e en ze zullen potjes als gister wel moeten gaan winnen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jawel, maar ging me meer om dat ik het correct had dat er 82 wedstrijden zijn, ik volg NBA niet heel strak meer
Zag nu ook dat 7-10 een soort "nacompetitie" spelen?
Het westen is sowieso leuk dit seizoen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:01 schreef Hathor het volgende:
Overigens vind ik Sacramento wel de revelatie van het seizoen, zover in het seizoen en doodleuk gewoon 4e staan in het westen.
Ik zou het Jokic wel gunnen inderdaad, die speelt al jaren op een zeer hoog niveau.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het westen is sowieso leuk dit seizoen.
Denver dat dik bovenaan staat zonder gedoe met ego's enzo, SAC dat het goed doet, Golden State op het randje, ploegen 3-12 die relatief dicht bij elkaar staan waar nog alles kan gebeuren.
Stiekem hoop ik dat OKC en Portland de top 10 halen ipv Minnesota en Utah en ook dat Golden State een keer niet de play-offs haalt.
Denver mag van mij wel kampioen worden. Erg leuk team nu iedereen weer fit is.
Wel of niet winnen was dan ook bijzaak deze avond. Westbrook probeerde nog wel fanatiek het te winnen voor Lebron. Op het laatst ging Lebron maar op de bank zitten met een pijnlijke enkel, dan is er nog een excuus voor het verlies.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:27 schreef Hathor het volgende:
Zoals ik al had verwacht is alles op nba.com Lebron hier Lebron daar, maar er word met geen woord gerept over de W van OKC en dat de Lakers gewoon weer niet naar de playoffs gaan.
Het zou geen bijzaak moeten zijn, als je tenminste nog iets van je seizoen wil maken. Ik snap alle aandacht die dit krijgt, Lebron heeft iets unieks gepresteerd en daar krijgt hij terecht alle lof voor, maar de Lakers staan op 25-30 en kunnen het zich niet permitteren om tegen directe concurrenten voor een playinspot tegen een zeperd aan te lopen. Ik heb zelfs mensen horen zeggen dat Lebron zich zou moeten inhouden, omdat ie dan het record kan breken in eigen huis tegen de Bucks, het andere team waar Kareem voor gespeeld heeft en dat zou het extra speciaal maken. Gaan ze er wel even volledig aan voorbij dat de kans op een zeperd tegen de Bucks groter is dan tegen OKC. En wat ik van die onderbreking moet denken waarin ze even wat Lebron highlights op een groot scherm voorbij laten komen, terwijl je met een wedstrijd bezig bent waarin je aan het eind van het derde kwart nog met 5 punten achterstaat.......is eigenlijk gewoon storend. Focus op je wedstrijd en vier je feestje als de laatste buzzer geklonken heeft. Moet voor de spelers van OKC ook irritant zijn geweest om gewoon minutenlang te moeten gaan staan kijken hoe er een feestje word gebouwd terwijl je nog een vol kwart aan de bak moet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel of niet winnen was dan ook bijzaak deze avond. Westbrook probeerde nog wel fanatiek het te winnen voor Lebron. Op het laatst ging Lebron maar op de bank zitten met een pijnlijke enkel, dan is er nog een excuus voor het verlies.
Haha, ja alles stilleggen om even het record te vieren is wel bizar. Te uniek en tv entertainmentwaarde te groot om mee te wachten tot nadien. Het viel dan nog mee dat niet net 1 team helemaal hot in een flow zat en door die onderbreking er helemaal uit was. Meen 106 -106 gelijk was het nog even daarna. Pas toen ging OKC los met een run. Maar was er zelf wel even wakker voor geworden, kennis in de VS een berichtje laten sturen om me wakker te makenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou geen bijzaak moeten zijn, als je tenminste nog iets van je seizoen wil maken. Ik snap alle aandacht die dit krijgt, Lebron heeft iets unieks gepresteerd en daar krijgt hij terecht alle lof voor, maar de Lakers staan op 25-30 en kunnen het zich niet permitteren om tegen directe concurrenten voor een playinspot tegen een zeperd aan te lopen. Ik heb zelfs mensen horen zeggen dat Lebron zich zou moeten inhouden, omdat ie dan het record kan breken in eigen huis tegen de Bucks, het andere team waar Kareem voor gespeeld heeft en dat zou het extra speciaal maken. Gaan ze er wel even volledig aan voorbij dat de kans op een zeperd tegen de Bucks groter is dan tegen OKC. En wat ik van die onderbreking moet denken waarin ze even wat Lebron highlights op een groot scherm voorbij laten komen, terwijl je met een wedstrijd bezig bent waarin je aan het eind van het derde kwart nog met 5 punten achterstaat.......is eigenlijk gewoon storend. Focus op je wedstrijd en vier je feestje als de laatste buzzer geklonken heeft. Moet voor de spelers van OKC ook irritant zijn geweest om gewoon minutenlang te moeten gaan staan kijken hoe er een feestje word gebouwd terwijl je nog een vol kwart aan de bak moet.
Gijp is er ook voor wakker gebleven hoorde in hem gisteren zeggen bij Vandaag Inside, en die kijkt volgens mij normaal gesproken nooit basketbal.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, ja alles stilleggen om even het record te vieren is wel bizar. Te uniek en tv entertainmentwaarde te groot om mee te wachten tot nadien. Het viel dan nog mee dat niet net 1 team helemaal hot in een flow zat en door die onderbreking er helemaal uit was. Meen 106 -106 gelijk was het nog even daarna. Pas toen ging OKC los met een run. Maar was er zelf wel even wakker voor geworden, kennis in de VS een berichtje laten sturen om me wakker te maken
Ik ook niet, maar dit vond ik wel geinig genoeg om die wedstrijd even te downloaden en terug te kijken net (uiteraard snel skippen als James niet op het veld stond, want die wedstrijd zelf boeide me verder niet zoveel)quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:41 schreef Hathor het volgende:
en die kijkt volgens mij normaal gesproken nooit basketbal.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou geen bijzaak moeten zijn, als je tenminste nog iets van je seizoen wil maken. Ik snap alle aandacht die dit krijgt, Lebron heeft iets unieks gepresteerd en daar krijgt hij terecht alle lof voor, maar de Lakers staan op 25-30 en kunnen het zich niet permitteren om tegen directe concurrenten voor een playinspot tegen een zeperd aan te lopen. Ik heb zelfs mensen horen zeggen dat Lebron zich zou moeten inhouden, omdat ie dan het record kan breken in eigen huis tegen de Bucks, het andere team waar Kareem voor gespeeld heeft en dat zou het extra speciaal maken. Gaan ze er wel even volledig aan voorbij dat de kans op een zeperd tegen de Bucks groter is dan tegen OKC. En wat ik van die onderbreking moet denken waarin ze even wat Lebron highlights op een groot scherm voorbij laten komen, terwijl je met een wedstrijd bezig bent waarin je aan het eind van het derde kwart nog met 5 punten achterstaat.......is eigenlijk gewoon storend. Focus op je wedstrijd en vier je feestje als de laatste buzzer geklonken heeft. Moet voor de spelers van OKC ook irritant zijn geweest om gewoon minutenlang te moeten gaan staan kijken hoe er een feestje word gebouwd terwijl je nog een vol kwart aan de bak moet.
Van Gundy had niet door dat het narcismedag was. Westbrook ging ook even ruziemaken met Hamlapquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van Gundy zat hem af te zeiken (niet hierom, maar dat hij zo onzichtbaar was in het spel)
Trade dan gewoon rechtstreeks met Utah en neem Conley.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Waarom weer een speler wiens eerste prioriteit niet winnen is ?
Maar is ondanks zijn betrouwbaarheid oud en vaak geblesseerd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Trade dan gewoon rechtstreeks met Utah en neem Conley.
Clippersquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd waar Russel dan heen gaat
Beter dan D'lo die 9 van de 10 keer als een tank commander speelt lijkt mij.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar is ondanks zijn betrouwbaarheid oud en vaak geblesseerd.
Ik gun hem een leuk team waar ie nog even kan laten zien wat hij kan..quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef DrMarten het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd waar Russel dan heen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |