abonnement Unibet Coolblue
pi_207898251
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef yup het volgende:

[..]
ik heb net op TRT gezien
Oke gap.

Ik kom zelf uit die regio maar vertel vooral wat je hebt gezien op TRT.
Protège moi de mes désirs.
pi_207898256
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:39 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik denk een referentie naar de oorlog in Oekraïne en de tanks discussie. Zo van "exact dezelfde resultaat zonder tanks te sturen"
Signaal om een aardbeving in Rusland te veroorzaken? ik snap um nog niet :)
pi_207898290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Signaal om een aardbeving in Rusland te veroorzaken? ik snap um nog niet :)
Ik denk dat we de humor soort niet vatten. Begrijp hem wat dat betreft ook niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207898313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
In het voorbeeld van KLM zijn de rijen stoelen blijven staan, op deze foto voorzien van een soort hoezen waar compartimenten mee zijn gecreëerd om vracht in te bewaren.
Maar er zijn ook voorbeelden van andere (eerdere) vluchten waar de dozen gewoon op- en tussen de stoelen staan.

Ideaal? Verre van, maar het kan wel een snelle oplossing zijn.
Ah ja tuurlijk.

Nog mooier zou zijn dat een Chinese vrachtmaatschappij waarvan dagelijks Boeing 777/747's vol komen met onze Ali-express meuk wat ruimte aanbied en een tussenlanding maakt in Turkije op de terugweg, volgens mij vliegen die toestellen nooit vol terug.
pi_207898317
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:45 schreef arvensis het volgende:

[..]
Oke gap.
Jaja staatspropaganda en al die hulpverleners daar zijn acteurs. En alle ingestorte gebouwen in die steden zijn filmset decors. Net als de maanlanding uiteraard.

:')

Oke gap.
pi_207898323
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:46 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik denk dat we de humor soort niet vatten. Begrijp hem wat dat betreft ook niet.
Bedoel, volgens mij is het inderdaad een verwijzing naar de oorlog Oekraine-Rusland. Maar wat heeft deze aardbeving daar überhaupt mee te maken??
pi_207898352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bedoel, volgens mij is het inderdaad een verwijzing naar de oorlog Oekraine-Rusland. Maar wat heeft deze aardbeving daar überhaupt mee te maken??
Wat ik vermoed is de weigering van de Turken om sancties tegen Rusland in te stellen. Et voila (no phun intended) zeer grote ramp met zeer veel doden zonder tanks te sturen. (misschien oog om oog?, dus jullie steunen indirect de Russen door geen sancties in te stellen en jullie krijgen nu piece of cake in de vorm van een natuurramp? Of dat het westen tanks zou moeten sturen om Turkije onder druk te zetten om sancties tegen Rusland in te stellen? Dunno).

Maar dat is IMHO.
pi_207898371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bedoel, volgens mij is het inderdaad een verwijzing naar de oorlog Oekraine-Rusland. Maar wat heeft deze aardbeving daar überhaupt mee te maken??
Dat vraag ik mij ook af. Misschien is de tekenaar van de cartoon tegen het leveren van tanks aan Oekraïne en dat hij dat op deze manier kenbaar maakt. Zo van "tanks brengen verwoesting".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 februari 2023 @ 20:51:16 #284
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207898378
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:39 schreef slashdotter3 het volgende:
Is dit nou de 1e keer dat er een grote aardbeving in dat gebied is? Of is dit de 1e keer in moderne tijd?
Nee, een van de getroffen steden is volgens Wikipedia twee keer eerder volledig verwoest door een aardbeving; laatste keer 150 jaar geleden nog.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_207898408
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:50 schreef yup het volgende:

[..]
Wat ik vermoed is de weigering van de Turken om sancties tegen Rusland in te stellen. Et voila (no phun intended) zeer grote ramp met zeer veel doden zonder tanks te sturen. (misschien oog om oog?, dus jullie steunen indirect de Russen door geen sancties in te stellen en jullie krijgen nu piece of cake in de vorm van een natuurramp? Of dat het westen tanks zou moeten sturen om Turkije onder druk te zetten om sancties tegen Rusland in te stellen? Dunno).

Maar dat is IMHO.
Jaja. Omdat Erdogan niet al te veel wil doen tegen Rusland, is het karma dat er nu kinderen onder het puin liggen.

Diep wel.
pi_207898426
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:51 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat vraag ik mij ook af. Misschien is de tekenaar van de cartoon tegen het leveren van tanks aan Oekraïne en dat hij dat op deze manier kenbaar maakt. Zo van "tanks brengen verwoesting".
Gezien de cartoons over de aardbeving in italie, houd ik het voorlopig op niets meer dan de nihilistische wil om te moeten provoceren.
pi_207898451
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207898500
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Mongolen accountje dit.

Ben verder erg pro-Oekraine. Maar....
pi_207898571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mongolen accountje dit.

Ben verder erg pro-Oekraine. Maar....
Meme cultuur :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207898600
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:58 schreef Slayage het volgende:

[..]
Meme cultuur :D
Memes kunnen erg leuk zijn. Soms ook zinnig om informatie op een ludieke manier door te geven. Maar je moet wel weten hoe en wanneer. Dit is meer de boomerficatie van de meme-cultuur.
pi_207898609
twitter
pi_207899008
Nederlandse reddingswerkers geven aan zeer slechte dataverbinding te hebben.

Hier is StarLink bij uitstek geschikt voor dan, toch?
pi_207899055
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 februari 2023 @ 21:25:51 #294
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207899199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef polderturk het volgende:
Het zou me niks verbazen als er in totaal meer dan 300.000 doden zijn.

...
Is dat niet een beetje overdreven ?
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 7 februari 2023 @ 21:27:03 #295
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207899219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:25 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Is dat niet een beetje overdreven ?
1 x een nul 0 minder
pi_207899227
Poolse reddingswerkers halen mensen uit het puin.


twitter
  dinsdag 7 februari 2023 @ 21:28:08 #297
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207899235
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:27 schreef Ciclon het volgende:

[..]
1 x een nul 0 minder
Ben bang dat het die kant wel op gaat ja :{
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 7 februari 2023 @ 21:28:27 #298
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_207899240
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 19:07 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik wilde net m'n Pentium 1 desktop doneren, vreemd dat ze daar geen behoefte aan hebben :{
Ja jammer is dat. Ik heb nog een berg afgedankte autobanden in de aanbieding zodat ze zich warm kunnen houden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_207899249
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:25 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat ik daarnaast ook verschrikkelijk vind is dat de wederopbouw ook waardeloos gaat zijn. Er zijn amper vakmensen in Turkije. Bij het bouwen van gebouwen en infrastructuur gaat het om snelheid en prijs. Niet om veiligheid en lange termijn denken. Ik weet vrijzeker dat erdoğan nu even snel nieuw huizen zal laten bouwen. Het zal allemaal heel goed ogen maar in werkelijkheid is het lage kwaliteit rotzooi dat hem zal gaan helpen naar een makkelijke verkiezing
Wat dubbel zuur is, want dankzij dat corrupte zooitje van dictator Erdogan is het jarenlang zo mis gegaan met zelfverrijking in de vastgoedwereld en prutkwaliteit gebouwen afleveren.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207899266
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:25 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Is dat niet een beetje overdreven ?
Het is de grootste aardbeving ooit.
Hele steden zijn met de grond gelijk gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')