Prijs jezelf gelukkig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zou hier dus helemaal niets over weten.
Voor op het toilet, heb ik opgezocht. Worden alleen gasten geacht hun handen na toiletbezoek te wassen?quote:
Wel de saaiste winnaar ooitquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:18 schreef Szura het volgende:
Ik kan niet meer, wat een domheid dit seizoen
Alleen die dichter zou een terechte winnaar zijn
Tja, niveau van dit seizoen ligt toch wat onder de norm. Die dichter was goed, al viel hij de laatste aflevering ook tegen. Maar zien hoe hij het in de finale zal doen. Anniek was ook steeds goed, maar vandaag zeer matig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:18 schreef Szura het volgende:
Ik kan niet meer, wat een domheid dit seizoen
Alleen die dichter zou een terechte winnaar zijn
Ze was steeds de slimste...quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
hahaha als je in de halve finale zit en t spel nog niet door hebt. Flikker op joh
En makkelijke vragen over Kanye West en dat soort dingen. Of die challenges. Nu ze een keer wat anders kreeg viel ze meteen door de mand. Ze is veel te lang erin gebleven.quote:
Haha, ze heeft het spel wel door natuurlijk. Dat was duidelijk te zien aan haar reactie toen ze pas zei. Dit was alleen wel een enorme fatale foutquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
hahaha als je in de halve finale zit en t spel nog niet door hebt. Flikker op joh
Dat vond ik nu juist erg moeilijke vragen!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 00:17 schreef boskameel het volgende:
[..]
En makkelijke vragen over Kanye West en dat soort dingen. Of die challenges.
Dat namen van al die challenges dat weet toch iedereen? Kom nou toch.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat vond ik nu juist erg moeilijke vragen!
Niet alleen dat, maar de interesse wordt ook gewoon minder heb ik het idee. Ik kom zelf uit 1991, maar veel nieuwtjes, muziek, personen etc. uit de jaren 70 en 80 heb ik toch van mijn ouders meegekregen of via televisie en internet geleerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Je ziet het bij deze generatie zoals Quinty en ook Mattias met name dat zaken uit de jaren 80 en 90 een probleem worden omdat ze toen nog vloeibaar waren of net geboren.
Ik denk dat Maarten er geen een had kunnen noemen. "Is toch ook allemaal VOLSTREKTE ONZIN, wat een achterlijkheid zit er toch in dit programma!"quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:34 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dat namen van al die challenges dat weet toch iedereen? Kom nou toch.
Ik ben niet iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:34 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Dat namen van al die challenges dat weet toch iedereen? Kom nou toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |