Ik geef Chayron wel over 1 ding gelijk: hij heeft het zelf niet gezegd. Chayron krijgt nu wel de klappen van de acties/woorden van Danny. Ondanks dat zijn de opmerkingen wel terecht omdat hij instemde met Danny. Chayron heeft wel "ja" gezegd maar Chiara heeft het ook wel gewoon ferm opgeblazenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, het is BB he, met een bondje van 2 red je het ook niet dus is helemaal niet raar om te zeggen. Er wordt gedaan alsof het ineens slavendrijvers zijn, of dat ze hem in de tuin gaan begraven na zijn diensten, en het was ook nog in week 1. Zwaar opgeblazen door chiara, en het werkt zelfs buiten het huis... rubber tegels enzo
ik heb gevonden! ias.quote:
`nee hoor je bent niets verplicht ieder zijn favoquote:Op maandag 6 februari 2023 21:27 schreef ben34567 het volgende:
Het is bijna verplicht om Jason als favoriet te hebben maar ik vind hem als BB kandidaat eigenlijk vrij saai
Iedereen zijn eigen favoriet toch?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:27 schreef ben34567 het volgende:
Het is bijna verplicht om Jason als favoriet te hebben maar ik vind hem als BB kandidaat eigenlijk vrij saai
was jason ook opgevallenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:26 schreef Lillfex het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ze niet meer sporten nu Danny eruit is
iedereen was doodsbang voor die dictator , ze durfden geen nee te zeggenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:26 schreef Lillfex het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ze niet meer sporten nu Danny eruit is
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
iedereen was doodsbang voor die dictator , ze durfden geen nee te zeggen
4 x moeten vragenquote:Op maandag 6 februari 2023 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali weer vissen wat is jouw type dan?
Mee eens. Ik heb ook niks met Jasonquote:Op maandag 6 februari 2023 21:27 schreef ben34567 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |