Hij heeft ook nog niet veel teruggezien zei hij, dus wellicht dat hij er dan anders over denkt... Al dat geroddel van een paar mensen heeft Danny ook niet meegekregen.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:57 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens glijer Danny wordt hij echt niet gepest ofzo. Glijer Danny zegt dat straks de winnaars er als eerste uit zijn nou ja niet dat de winnaar niet terecht is maar ja kan zomaar Jason zijn...
hoezo boos op charlotte?quote:Op maandag 6 februari 2023 21:14 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet veel teruggezien zei hij, dus wellicht dat hij er dan anders over denkt... Al dat geroddel van een paar mensen heeft Danny ook niet meegekregen.
En hij was vooral boos op Charlotte, en van Chiara leek hij wel prima te vinden met die "spel-Danny" uitleg. Snapte ik ook niks van.
no problemquote:Op maandag 6 februari 2023 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn excuses dan maar dat is inderdaad een ander stukje
@:rinardo sorry heb deze net niet gezien
sorry hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 21:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Danny zei , we kunnen hem mooi gebruiken , en Chayron zei jajaja
Chiara ziet hij als potentieel vriendin materiaal. Staat vast mooi op zijn insta.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:14 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet veel teruggezien zei hij, dus wellicht dat hij er dan anders over denkt... Al dat geroddel van een paar mensen heeft Danny ook niet meegekregen.
En hij was vooral boos op Charlotte, en van Chiara leek hij wel prima te vinden met die "spel-Danny" uitleg. Snapte ik ook niks van.
Ze bijt eindelijk eens van haar afquote:Op maandag 6 februari 2023 21:17 schreef Stargazing het volgende:
Jolien staat er goed op deze aflevering. Ze toont echt wat voor een slechte verliezer ze is.
Ze duikt hetzelfde bed in waar Nawel altijd ook in lagquote:Op maandag 6 februari 2023 21:17 schreef Stargazing het volgende:
Jolien staat er goed op deze aflevering. Ze toont echt wat voor een slechte verliezer ze is.
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef suzi1 het volgende:
wat was mimis eerste keus. zie nu dat hij nomi aan wil passen
Tja, het is BB he, met een bondje van 2 red je het ook niet dus is helemaal niet raar om te zeggen. Er wordt gedaan alsof het ineens slavendrijvers zijn, of dat ze hem in de tuin gaan begraven na zijn diensten, en het was ook nog in week 1. Zwaar opgeblazen door chiara, en het werkt zelfs buiten het huis... rubber tegels enzoquote:Op maandag 6 februari 2023 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn excuses dan maar dat is inderdaad een ander stukje
@:rinardo sorry heb deze net niet gezien
Voor hoeveel?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
30 seconden ¤1500 klinkt als een top deal
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
30 seconden ¤1500 klinkt als een top deal
Sorry lees het alquote:
We praten over week 1 en 2 he. Dan heb je nog niets aan bondjes. En ontken het dan niet.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, het is BB he, met een bondje van 2 red je het ook niet dus is helemaal niet raar om te zeggen. Er wordt gedaan alsof het ineens slavendrijvers zijn, of dat ze hem in de tuin gaan begraven na zijn diensten, en het was ook nog in week 1. Zwaar opgeblazen door chiara, en het werkt zelfs buiten het huis... rubber tegels enzo
Dat wel maar gewoon op het verkeerde moment.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze bijt eindelijk eens van haar af
Ja het is chay, en daar ben ik echt geen fan van. Chiara heeft dit balletje opgegooid maar ondertussen heeft zij meer en veel valsere dingen over mensen gezegd daar.. roll the clips bitchesquote:Op maandag 6 februari 2023 21:22 schreef marky het volgende:
[..]
We praten over week 1 en 2 he. Dan heb je nog niets aan bondjes. En ontken het dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |