Ik zal je opmerking wel verkeerd begrepen hebbenquote:
Dat lijkt mij welquote:Op maandag 6 februari 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal je opmerking wel verkeerd begrepen hebben
hahaha ja ook... maar bedoelde dat hij (of iemsnd anders) met grote groene stift de letters MEXX heeft geschreven op zijn rugquote:Op maandag 6 februari 2023 20:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is een kledingmerk en die gaan dit niet kunnen waarderen
Esther heeft het vernaggeld en nu is het maar korter gemaaktquote:
Yup, op de achterkant, zo van 'ze kan me de rug op'quote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft wel MEXX op zijn shirt staan
oh nu ga ik zelf twijfelen... ik vond het geknutseld maar zal eens opletten als ik het weer ziequote:
Babsquote:Op maandag 6 februari 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha ja ook... maar bedoelde dat hij (of iemsnd anders) met grote groene stift de letters MEXX heeft geschreven op zijn rug
Dan moet het wel echte liefde zijnquote:Op maandag 6 februari 2023 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft wel MEXX op zijn shirt staan
Ja eentje: Katja Schuurmanquote:Op maandag 6 februari 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb die opdracht eens teruggekeken maar Jeff heeft wederom geen enkele euro binnengehaald want wist geen enkele BN'er
Babs heeft het gedaanquote:Op maandag 6 februari 2023 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh nu ga ik zelf twijfelen... ik vond het geknutseld maar zal eens opletten als ik het weer zie
Zou hij het wel al gezien hebben?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:29 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gedurfd...Hij kan het hebben. Hou er wel van als iemand iets anders doet dan anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |