Goed bezig!quote:Op zondag 19 maart 2023 18:11 schreef qltel het volgende:
Pfff, wat een week.
Dinsdag 12.500 bomen geladen (samen met andere vrijwilliger).. Deze donderdag, vrijdag en vandaag uitgedeeld. Een deel ligt ook nog klaar voor een event in een andere stad a.s. zaterdag. Ik ben kapot, maar wat leuk om te doen. Alleen maar leuke mensen langs geweest en het was daardoor gezellig druk.
Je moet er even op wachten, maar in het najaar/volgend voorjaar zijn er vast weer leuke boompjes op te halen. En mocht je nog naaldbomen willen, dan heb ik die eventueel wel voor je (afhankelijk van waar je woont natuurlijk)quote:Op maandag 10 april 2023 20:34 schreef SV-tje het volgende:
Ik ga het zeker in de gaten houden, nu we de grote bomen hebben gekapt omdat ze te oud/niet gezond meer waren hebben we heel veel ruimte voor een nieuwe boswal.
Leuk he, ik wordt zo vrolijk nu alles weer uitloopt.quote:Op maandag 10 april 2023 20:38 schreef Guppy het volgende:
Mijn lijsterbes die ik vorig jaar heb opgehaald begint weer uit te lopen
Wachten doen we sowieso tot het najaar, eerst de grond ontdoen van stammen etc.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Je moet er even op wachten, maar in het najaar/volgend voorjaar zijn er vast weer leuke boompjes op te halen. En mocht je nog naaldbomen willen, dan heb ik die eventueel wel voor je (afhankelijk van waar je woont natuurlijk)
[..]
Leuk he, ik wordt zo vrolijk nu alles weer uitloopt.
Ja, het is nog voor het derde jaar dat we een tuin hebben en ik vind het zo leukquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk he, ik wordt zo vrolijk nu alles weer uitloopt.
Ik heb gelukkig altijd al een tuin gehad. maar die van mij is nu ruim een hectare. En dus heb ik een beetje de ruimte en kan ik veel bomen planten..quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:33 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, het is nog voor het derde jaar dat we een tuin hebben en ik vind het zo leuk
neem even contact op met meerbomen.nu, ze zitten in heel nlquote:Op zondag 9 juli 2023 10:38 schreef essnhills het volgende:
Ik ga eens kijken of hier ook zoiets is en of ze ook zaailingen uit particuliere tuinen willen. Er komen hier meerdere boompjes op in mijn tuintje en die kunnen hier niet allemaal blijven staan.
En anders wellicht in een facebookgroep gooien
Mooi om te horen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier in de gemeente zijn ze ook alweer aan de slag gegaan
Oh wat gaaf. Wel een hoop werk maar als het eenmaal klaar en aangeslagen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kick! Afgelopen weekend was er op meerdere locaties al een ophaaldag. In het weekend van 2-3 maart zijn er nog veel meer locaties.
Ik ben een 60 meter lange windsingel (met bloeiboog) aan het ontwerpen dus ik kan MeerBomen zeker van een deel van het aanbod afhelpen.
Ik heb er echt zin in. Voorlopig is het een enorm project inderdaad maar het ligt me wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 06:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh wat gaaf. Wel een hoop werk maar als het eenmaal klaar en aangeslagen is.
Wij zijn nog druk aan het oogsten, maar aangezien ik sinds een week een nieuwe baan heb met wisselende werktijden kan ik helaas minder vaak helpen dan ik zou willen.
Is het nog gelukt?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geprobeerd om me aan te melden maar ik kom niet op een pagina waar ik vervolgens bevestiging krijg. We gaan het zien.
Niks gehoord, zal zo ff op de laptop kijken ipv telefoon.quote:Op maandag 26 februari 2024 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het nog gelukt?
Ik heb dom gedaan. Ik heb al een hele tijd 4 mogelijk afhaallokaties in de agenda staan. Ik moest alleen nog even uitzoeken wanneer ik naar welke wilde. En nou zijn de twee met de beste voorraad al volEr zijn nog twee andere lokaties die verder weg en op onpraktischer tijden zijn. Van de ene aanmelding krijg ik geen bevestigingsmail maar ik kan in mijn account wel de QR code vinden dus het zal we goed zijn dan.
Je kan je maar voor 1 plek tegelijk aanmelden lijkt tquote:Op maandag 26 februari 2024 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het nog gelukt?
Ik heb dom gedaan. Ik heb al een hele tijd 4 mogelijk afhaallokaties in de agenda staan. Ik moest alleen nog even uitzoeken wanneer ik naar welke wilde. En nou zijn de twee met de beste voorraad al volEr zijn nog twee andere lokaties die verder weg en op onpraktischer tijden zijn. Van de ene aanmelding krijg ik geen bevestigingsmail maar ik kan in mijn account wel de QR code vinden dus het zal we goed zijn dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |