Bekendheid geven aan deze leuke actie, ervaringen van anderen.. En wellicht zijn er wel mensen hier die nog een leuk boompje in de tuin zoeken. Bij zo'n bomenhub kun je ze gratis ophalen.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
Plan is goed, maar wat wil je met dit topic?
Bomen over bomen, en dat is verdomd hard nodig.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
Plan is goed, maar wat wil je met dit topic?
Heb je zelf ook al meegedaan? Ik vond het erg leuk om te doen. Donderdag ga ik weer meehelpen. Ik woon zelf in Duitsland en ook in de regio Kleve is er al veel interesse voor.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
In onze gemeente wordt dit ook gepromoot, goed initiatief
Nee, ik kan dat fysiek niet en onze tuin is ook nog niet-bestaand, maar ik draag dergelijke initiatieven wel een warm hart toe. Onze gemeente is nu ook bezig om bij elke basisschool een Tiny Forest aan te leggen (dat ook als buitenlokaal gebruikt gaat worden)quote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Heb je zelf ook al meegedaan? Ik vond het erg leuk om te doen. Donderdag ga ik weer meehelpen. Ik woon zelf in Duitsland en ook in de regio Kleve is er al veel interesse voor.
Cool, een lijsterbes wil ik hier ook in de tuin tztquote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef Guppy het volgende:
Ik heb vorig jaar een lijsterbes opgehaald bij de Stadsboerderij hierdie hadden ook dit soort zaailingen
Iedereen? Alles staat hier tot de laatste cm2 vol met groen(en de tuinkamer met zaailingen waar ik geen plaats voor heb)quote:Op maandag 6 februari 2023 19:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bomen over bomen, en dat is verdomd hard nodig.
Iedereen tieft tegenwoordig zijn tuin dicht met tegels en een overkapping. Hier in de wijk is het niet veel anders. Het enige groen dat je bijna nog ziet is het groen van kunstgras. Hier in de tuin willen we ook een oaar bomen, alleen even goed uitvogelen welke, en waar in de tuin. Eerst even uitzoeken waar de zon en schaduwplekken zijn.
Kijk, goed bezig! Die zaailingen kun je vast wel weer een ander mooi plekje geven of weggeven aan iemand die ze kan gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Iedereen? Alles staat hier tot de laatste cm2 vol met groen(en de tuinkamer met zaailingen waar ik geen plaats voor heb)
Goed bezig!quote:Op maandag 6 februari 2023 19:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Iedereen? Alles staat hier tot de laatste cm2 vol met groen(en de tuinkamer met zaailingen waar ik geen plaats voor heb)
Het is nog helemaal een mini hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cool, een lijsterbes wil ik hier ook in de tuin tzt
Zekerquote:Op maandag 6 februari 2023 20:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig! Die zaailingen kun je vast wel weer een ander mooi plekje geven of weggeven aan iemand die ze kan gebruiken
er zijn veel uitdeeldagen deze en komende maand. Ik hoop dat er veel mensen op af komen. Ik help zelf mee bij zo'n dag en heb geen idee hoe druk het gaat worden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze gemeente organiseert volgend weekend een uitdeeldag en ze bieden best een leuke variatie aan, jammer dat we ze nog niet kwijt kunnen. Ruimte genoeg, maar nog geen plan voor de tuin
Balen. Vast Friesland of Drenthe.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ik las dit en was enthousiast. Tot ik op de kaart ging kijken. Drie keer raden in welke provincie ik woon. 😑
Friesland.Gewoon helemaal niets!quote:Op zondag 12 februari 2023 08:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Balen. Vast Friesland of Drenthe.
Maar houd de kaart in de gaten, het kan zo veranderen. Limburg is ook lang een blinde vlek geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |