dat aanzetten totquote:Op maandag 6 februari 2023 19:35 schreef Dragonbullet het volgende:
Echt ik haat pesten, ik kan het gewoon niet aanzien
zij zijn amal geobsessed met hemquote:Op maandag 6 februari 2023 19:38 schreef ben34567 het volgende:
Pestenik vind het op zich wel een leuke grap vooral omdat hij zo geobsedeerd is door die knop met het vraagteken
Het was zijn grap, hij wilde het gister al doen, maar vond het te erg of werd al terug gefloten gisteravond door BBquote:Op maandag 6 februari 2023 19:38 schreef ben34567 het volgende:
Pestenik vind het op zich wel een leuke grap vooral omdat hij zo geobsedeerd is door die knop met het vraagteken
En Jolien want daar heeft chiara het vanmiddag tegen verteld zonder dat jac ervan weet.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds huilen om het vraagteken, en is geen opheldering geweest, alleen Chiara Rob en wij weten dat het nep is
weet hij dat wel want Jason zat apart he toenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef ledn81 het volgende:
Chayron is echt de smerigste daar. is 10k gegund door Jason en nu zo vuil doen
deze productie gaat echt overquote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan noemen ze sommigen onvolwassen
filmpjesquote:Op maandag 6 februari 2023 19:39 schreef Hoylei het volgende:
Ik kijk uit naar truth week of zoiets... Waar mensen geconfronteerd worden met hun gedrag!
dat wordt een pareltje die week met deze groepquote:Op maandag 6 februari 2023 19:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
filmpjes
lkkr janken
en febo de schuld geven
hebben ze zo gekipt
![]()
nu al voorpret heeft
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef suzi1 het volgende:
sharon trommelen op zn benen en daarna trommelen op ali zn schouder. vriendjes he. coins van dada
Tenzij hij, Ali en Bart worden genomineerd dan nog een beetje spannendquote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef ledn81 het volgende:
Ga nu stream 2 opnemen en Jason het heel lief uitleggen aan Jacq. En zij buiten zo lelijk doen over hem. Lelijk mens. Jason wilde eigenlijk weglopen, want wilde kijken hoe Mies van zijn donut genoot.
ja ik zat alleen binnen te kijken maar jaq deed normaal tegen hem binnen.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:42 schreef ledn81 het volgende:
Ga nu stream 2 opnemen en Jason het heel lief uitleggen aan Jacq. En zij buiten zo lelijk doen over hem. Lelijk mens. Jason wilde eigenlijk weglopen, want wilde kijken hoe Mies van zijn donut genoot.
Of in haar eigen woorden: opzoutenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat aanzetten tot
door een volw man/vrouw
imo
wegwezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |