ja hij werkt niet fulltime, werkt 50% zwart en krijgt alles maar dan ook alles van zijn ouders zei hij zelf. doet hij toch goed hequote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
hard voor gewerkt
zn profiel ;
Ias is een 22-jarige zelfstandig glazenwasser en woont bij zijn ouders in Schilde.
kwaadspreken over jason. niet te zuinigquote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat zijn ze buiten aan het doen dan?
Ik ben helemaal geen fan van Jason he en soms irriteert hij me vreselijk maar dit verdient die jongen gewoon nietquote:
Over Jason aan het roddelen, liegen en ze wilde de knoppen verplaatsen.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat zijn ze buiten aan het doen dan?
oh alweeeer!quote:Op maandag 6 februari 2023 19:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kwaadspreken over jason. niet te zuinig
ja binnen is het gezelligquote:Op maandag 6 februari 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
Ondertussen zijn Mies en Jason leuk aan het spelen zie ik op stream 2
Ik ga het echt hopen het word nu echt het pispaaltjequote:Op maandag 6 februari 2023 19:33 schreef Hoylei het volgende:
[..]
En zo mooi om dan al hun gezichten te zien als hij ze 1 voor 1 wegspeelt!
lkkr hoorquote:Op maandag 6 februari 2023 19:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hij werkt niet fulltime, werkt 50% zwart en krijgt alles maar dan ook alles van zijn ouders zei hij zelf. doet hij toch goed he
Is goed dikzakquote:Op maandag 6 februari 2023 19:35 schreef Dragonbullet het volgende:
Echt ik haat pesten, ik kan het gewoon niet aanzien
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen fan van Jason he en soms irriteert hij me vreselijk maar dit verdient die jongen gewoon niet
Ja echt een lul opzouten met deze gastquote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef ledn81 het volgende:
Chayron is echt de smerigste daar. is 10k gegund door Jason en nu zo vuil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |