Rob lijkt me een hele lieve man, ik begrijp zijn frustraties soms welquote:Op maandag 6 februari 2023 18:20 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
dat is 2 gezichten tonen
pesten kan je eerder naar Rob toespelen; hoe die soms vuil spreekt achter de rug, en soms dan ook venijnig in het gezicht... ook steeds als er volk bij staat (om ze mee te krijgen in zijn verhaal)
Waarom ? Was het niet ieder voor zich ?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Laten we eerst wachten en zien hoe en wat er nu echt is gebeurd.
Al die speculaties en beschuldigingen.
Chayron die al 10k heeft en dan nog 6500 uit de pot haalt is 1000x erger.
ieder die drukt is een egoist he. dat men wacht tot een lager bedrag is eigen gewin want ze willen zelf winnen.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:20 schreef Hoylei het volgende:
Is er al bekend hoeveel er uit de pot is?
Vind het maar onzinnig, vooral als de uiteindelijke winnaar iemand is die niet heeft gedrukt. Wint dan een laag bedrag door egoisme van de andere (lees Chayron...).
Het is hier toch geen wie is de mol.
pot staat nog op 70.000 moet nog officieel bericht van komen maar sws 10.000 minderquote:Op maandag 6 februari 2023 18:22 schreef Joyce-43 het volgende:
dan hadden zo ook wel die 1000 voor warm water kunnen doen.
hoeveel is de pot nu?
Wat zat er in jouw koffie vandaag??quote:Op maandag 6 februari 2023 18:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Rob lijkt me een hele lieve man, ik begrijp zijn frustraties soms wel
Er waren er toch 4 die helemaal niet hadden gedrukt?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ieder die drukt is een egoist he. dat men wacht tot een lager bedrag is eigen gewin want ze willen zelf willen.
Zou niet echt eerlijk zijn, dan gaat het om geslacht en land ipv goed het spel spelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Je zet wel 4 mannen...
Denk 1BE vrouw, 1 BE man, idem voor NL
heb het helaas niet gezien dus kan je niet vertellen wie wel of niet heeft gedrukt.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:24 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Er waren er toch 4 die helemaal niet hadden gedrukt?
En ja, iedereen is in principe een egoist, maar er zit toch nog steeds een verschil tussen 5k en dan ook nog meerdere malen drukken (als je al 10k hebt!) om er zelf in te blijven, en 7 euro voor chocola die je dan ook nog deelt...
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb het helaas niet gezien dus kan je niet vertellen wie wel of niet heeft gedrukt.
ja bart heeft niet gedrukt, dat weet ik toevallig
charlotte ook niet toch of wel?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:26 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Als ik dit mag geloven hebben deze 4 (Rob, Bart, Jason en Ias) niet gedrukt.
Ik denk in zijn privé-leven dat ie dat ook best kan zijn... maar in het huis vertoonde hij soms toch akelige dingen hoor.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Rob lijkt me een hele lieve man, ik begrijp zijn frustraties soms wel
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
Mich is gewoon de volgende exit, begrijpelijk dat hij nu geld uit de pot pakt
Deze 4 hebben sowieso nooit de knop aangeraakt. Charlotte heeft denk wel een keer gedrukt, maar was te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |