Alleen maar kwark met pindakaas, als het niet goed is gaat ie maar naar de Appie op het Bijlmerplein. Heb nou geld zatquote:Op maandag 6 februari 2023 18:08 schreef suzi1 het volgende:
zou mimi en sharon niks meer geven
hebben genoeg gehad
Snap jou niet helemaal. Vorige week was je nog helemaal into Mich Angelo en nu niet meer?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mich helemaal geen eten meer aan verspillen, die ligt er toch uit deze week
ja dat dus gemist hahaquote:Op maandag 6 februari 2023 18:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wij hebben ook niets gezien
alleen de reacties erna
dat was veel misgunnen en janken
Ieuw nee Lever Rob maar in voor Ali dan ge ik er in meequote:Op maandag 6 februari 2023 18:09 schreef suzi1 het volgende:
finale 2nl 2 be
ias, bart
rob, jason
jason de win
Bij mij is hij ook wel uit mijn top gedaald eerlijk gezegdquote:Op maandag 6 februari 2023 18:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Snap jou niet helemaal. Vorige week was je nog helemaal into Mich Angelo en nu niet meer?
nee, ik had op Danny gestemdquote:Op maandag 6 februari 2023 18:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Snap jou niet helemaal. Vorige week was je nog helemaal into Mich Angelo en nu niet meer?
Ok danquote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, ik had op Danny gestemd
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob heeft al 66 jr dezelfde tanden
Byzonder robb
nooit een melkgebit gehad
Op wat baseer je dan dit zogenaamde pestgedrag ?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob mag van mij nog wel weekje blijven, liever eerst pestkop Mich eruit
Pestgedrag?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik gun hem iedere week nominatie vanwege zijn pestgedrag tegen arme Chiara
moet ali even verhuizen naar nlquote:Op maandag 6 februari 2023 18:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ieuw nee Lever Rob maar in voor Ali dan ge ik er in mee
ja, tegen arme Chiara, hoe hij haar gebruikt om ver in het spel te komenquote:
Angelo nog tegen niemand zien pestenquote:Op maandag 6 februari 2023 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob mag van mij nog wel weekje blijven, liever eerst pestkop Mich eruit
Je zet wel 4 mannen...quote:Op maandag 6 februari 2023 18:09 schreef suzi1 het volgende:
finale 2nl 2 be
ias, bart
rob, jason
jason de win
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja, tegen arme Chiara, hoe hij haar gebruikt om ver in het spel te komen
ik denk genderneutraalquote:Op maandag 6 februari 2023 18:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Je zet wel 4 mannen...
Denk 1BE vrouw, 1 BE man, idem voor NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |