Alleen maar kwark met pindakaas, als het niet goed is gaat ie maar naar de Appie op het Bijlmerplein. Heb nou geld zatquote:Op maandag 6 februari 2023 18:08 schreef suzi1 het volgende:
zou mimi en sharon niks meer geven
hebben genoeg gehad
Snap jou niet helemaal. Vorige week was je nog helemaal into Mich Angelo en nu niet meer?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Mich helemaal geen eten meer aan verspillen, die ligt er toch uit deze week
ja dat dus gemist hahaquote:Op maandag 6 februari 2023 18:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wij hebben ook niets gezien
alleen de reacties erna
dat was veel misgunnen en janken
Ieuw nee Lever Rob maar in voor Ali dan ge ik er in meequote:Op maandag 6 februari 2023 18:09 schreef suzi1 het volgende:
finale 2nl 2 be
ias, bart
rob, jason
jason de win
Bij mij is hij ook wel uit mijn top gedaald eerlijk gezegdquote:Op maandag 6 februari 2023 18:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Snap jou niet helemaal. Vorige week was je nog helemaal into Mich Angelo en nu niet meer?
nee, ik had op Danny gestemdquote:Op maandag 6 februari 2023 18:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Snap jou niet helemaal. Vorige week was je nog helemaal into Mich Angelo en nu niet meer?
Ok danquote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, ik had op Danny gestemd
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob heeft al 66 jr dezelfde tanden
Byzonder robb
nooit een melkgebit gehad
Op wat baseer je dan dit zogenaamde pestgedrag ?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob mag van mij nog wel weekje blijven, liever eerst pestkop Mich eruit
Pestgedrag?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik gun hem iedere week nominatie vanwege zijn pestgedrag tegen arme Chiara
moet ali even verhuizen naar nlquote:Op maandag 6 februari 2023 18:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ieuw nee Lever Rob maar in voor Ali dan ge ik er in mee
ja, tegen arme Chiara, hoe hij haar gebruikt om ver in het spel te komenquote:
Angelo nog tegen niemand zien pestenquote:Op maandag 6 februari 2023 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob mag van mij nog wel weekje blijven, liever eerst pestkop Mich eruit
Je zet wel 4 mannen...quote:Op maandag 6 februari 2023 18:09 schreef suzi1 het volgende:
finale 2nl 2 be
ias, bart
rob, jason
jason de win
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja, tegen arme Chiara, hoe hij haar gebruikt om ver in het spel te komen
ik denk genderneutraalquote:Op maandag 6 februari 2023 18:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Je zet wel 4 mannen...
Denk 1BE vrouw, 1 BE man, idem voor NL
Haha ik las vorige week nog iets anders. Dat hij moest blijven enzo.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Nee liever nietquote:Op maandag 6 februari 2023 18:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
de enige die het verdient om te winnen daar is Queen Chiara
Laten we eerst wachten en zien hoe en wat er nu echt is gebeurd.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Bij mij is hij ook wel uit mijn top gedaald eerlijk gezegd
Ben je sarcastisch?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
doordat Mich wat nare dingen had gezegdquote:Op maandag 6 februari 2023 18:16 schreef ben34567 het volgende:
Heb deze namiddag niet kunnen volgen. Wie heeft er wat gekocht tijdens het spel en waarom was Chiara aan het huilen ?
Ik vind het zo al heel moeilijk om er een tweede Nederlander bij te zettenquote:Op maandag 6 februari 2023 18:15 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Je zet wel 4 mannen...
Denk 1BE vrouw, 1 BE man, idem voor NL
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
doordat Mich wat nare dingen had gezegd
Zoals wat?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
doordat Mich wat nare dingen had gezegd
Hij zit de boel op te naaien. Is alles wat hij doet hier. Gewoon negeren.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Angelo nog tegen niemand zien pesten
wat bedoel je ?
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:18 schreef suzi1 het volgende:
negeren. dat ging onlangs ook zo over dada
-knipknip-
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 6 februari 2023 18:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch?
Sorry, maar ik vind die verheerlijking hier van sommigen voor Chiara echt heel irritant worden......Voor mij is ze gewoon een speler zoals een andere.....sommigen hier kunnen wat mij betreft samen een COC oprichten (commentaar op Chiara)
Zo, het is eruit!Ik hoop dat diegene die het lezen doorhebben voor wie het bedoeld is
dat is 2 gezichten tonenquote:Op maandag 6 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |