Eens!quote:Op maandag 6 februari 2023 16:51 schreef Starhopper het volgende:
Overtuig mij waarom een hamster in een kooi niet zielig is.
quote:Op maandag 6 februari 2023 17:58 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Nee, maar Mercury is als huisdier gebleven bij mijn jongste en die is Freddie genoemd, dus die zou technisch gezien voldoen aan voornaam en achternaam
De Russische dwerghamster mag straks ook niet meer vanaf 1-1-2024quote:Op maandag 6 februari 2023 21:23 schreef RedFever007 het volgende:
Eens!![]()
Hertenkampen worden gezien als kwaadaardige kampen waar herten zwaar lijden maar hamsters in een veel te kleine kooi mag wel. Is dat niet krom?
Ik neem dan op 31 december nog even m'n allerlaatste rusje in huisquote:Op maandag 6 februari 2023 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Russische dwerghamster mag straks ook niet meer vanaf 1-1-2024
Ik neem aan dat dat gaat over het aanschaffen en niet dat je je hamsters per die datum hoppa de deur uit moet doen
Ik hoop nog steeds dat ze dit achterlijke verbod niet doorvoeren. Wat moet ik met een waterbuffelquote:Op maandag 6 februari 2023 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem dan op 31 december nog even m'n allerlaatste rusje in huis
Moet je nou echt een randdebiel zijn om moderator te worden?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:34 schreef derLudolf het volgende:
Welke kruising levert de gezondste hamsters? Ik kijk wel eens op xhamster.com maar word daar niet echt wijs uit![]()
Wel eens hamster gegeten trouwens?
Op mijn beurt vraag ik, en je hoeft ook geen antwoord te geven als je het echt té persoonlijk vindt, maar is dit wellicht een persoonlijke obsessie? Ik heb telefoonnummers van hulplijnen wanneer je met dit soort gedachten worstelt.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te vragen en je hoeft ook geen antwoord te geven als je het echt heel persoonlijk vindt.
Stop je wel eens hamsters in je anus?
Voor de desbetreffende mod: excuses als dit ongepast is, je weet waar de edit knop zit.
Apart, ik had vroeger een Russische dwerghamster en dat beest zat vrijwel altijd op m'n schouder. Dat is, wanneer hij er niet af viel als ik bijv. ineens opstond en vergat dat het beest er zat. Hij is een ontelbaar aantal keer op de grond gevallen - het beestje is dood gegaan door ouderdom, "terminal veloicty" heeft 'ie nooit bereikt. Is het vallen dus echt zo gevaarlijk? Ik dacht namelijk altijd dat dat ongevaarlijk was.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:34 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Het zijn relatief dikke wurmpjesZe zijn tussen de 1 en 2 centimeter groot over het algemeen.
Ja![]()
Het ergste wat me ooit is overkomen is dat ik een hamster in een bakje had, het bakje keurig aan het hengseltje vast had terwijl ik van een natuurstenen trapje liep tijdens mijn verjaardag. Het bakje viel van de deksel af en het hamstertje viel op de trap. Er waren ruim 40 mensen op die verjaardag.
Humor om om te lachen badeend.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nou echt een randdebiel zijn om moderator te worden?
Dit is "vraag een hamsterfokker" en niet "vraag een FOK! moderator"quote:Op dinsdag 7 februari 2023 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je nou echt een randdebiel zijn om moderator te worden?
Dat laatste valt best een keer te regelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit is "vraag een hamsterfokker" en niet "vraag een FOK! moderator"
Wat doe je met hamsters die je niet kan plaatsen? Houd je die zelf? belanden ze sneller in de vuilnisbak of hoe doe je dat ?quote:Op maandag 6 februari 2023 17:38 schreef VraagWatJeWil het volgende:
. Een bijtende hamster zal in principe niet verhuizen,
Het is meer hotelkamerquote:Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef stropdaz het volgende:
Waar verblijven je hamsters tijdens de seksuele daad? In hokken als in de zin van een gangbang, of meer 2 in een hokje ala hotelkamer?
Nee, ook in de winter zijn ze zacht, tenzij je ze buiten laat bevriezen of ze dood zijn.quote:
Kuchquote:Op maandag 6 februari 2023 20:34 schreef derLudolf het volgende:
Welke kruising levert de gezondste hamsters? Ik kijk wel eens op xhamster.com maar word daar niet echt wijs uit![]()
Wel eens hamster gegeten trouwens?
Persoonlijk denk ik dat er al veel eerder strakkere regels hadden moeten komen voor hamsters. De kooitjes zoals ze nu nog verkocht worden op A4-formaat, kunnen echt niet. Maar er is geen dierenwinkel die ze niet meer heeft.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens!![]()
Hertenkampen worden gezien als kwaadaardige kampen waar herten zwaar lijden maar hamsters in een veel te kleine kooi mag wel. Is dat niet krom?
Ik ben TS niet, maar ik heb eens een Rusje gehad dat van de bank was gevallen want die beesten zien geen diepte. en die was een half uurtje later doodquote:Op dinsdag 7 februari 2023 04:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Op mijn beurt vraag ik, en je hoeft ook geen antwoord te geven als je het echt té persoonlijk vindt, maar is dit wellicht een persoonlijke obsessie? Ik heb telefoonnummers van hulplijnen wanneer je met dit soort gedachten worstelt.
[..]
Apart, ik had vroeger een Russische dwerghamster en dat beest zat vrijwel altijd op m'n schouder. Dat is, wanneer hij er niet af viel als ik bijv. ineens opstond en vergat dat het beest er zat. Hij is een ontelbaar aantal keer op de grond gevallen - het beestje is dood gegaan door ouderdom, "terminal veloicty" heeft 'ie nooit bereikt. Is het vallen dus echt zo gevaarlijk? Ik dacht namelijk altijd dat dat ongevaarlijk was.
Klopt, vanaf 1 januari mogen ze niet meer gefokt worden en ook niet meer verkocht/gekocht. Ik heb nog geen idee of je dan dus al half december alle koppels uit elkaar moet halen, of dat zwangere vrouwtjes nog wel mogen bevallen na 1 januari.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Russische dwerghamster mag straks ook niet meer vanaf 1-1-2024
Ik neem aan dat dat gaat over het aanschaffen en niet dat je je hamsters per die datum hoppa de deur uit moet doen
Ik zou het eerder doen. Het loopt bij de Cambelli's heel erg storm op dit moment en voor zover ik weet zijn er veel minder fokkers die Russen fokken.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem dan op 31 december nog even m'n allerlaatste rusje in huis
Tja, wat is bekend. Ik ken alle mensen aan wie ik hamsters verkoop, dus technisch gezien ja, maar ik denk dat het juiste antwoord op de vraag nee isquote:Op maandag 6 februari 2023 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je wel eens een hamster aan een bekende Nederlander verkocht?
Dat durf ik je niet te zeggen, ik heb er maar eentje en die heeft Nederland nog niet verlaten.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:47 schreef TLC het volgende:
Je hebt dus ook Russische hamsters, hebben die ook weleens de neiging om Oekraine binnen te vallen ?
Als het verbod er komt ga ik denk ik dwergwaterbuffels fokkenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze dit achterlijke verbod niet doorvoeren. Wat moet ik met een waterbuffel
Hier ook een Rusje, Gizmo![]()
Voor TS:
Wat ga je doen als het verbod er toch komt?
En wat is het gekste wat je ooit hebt meegemaakt?
Hier bij de eerste Rus van mijn dochter, 20 jaar geleden. Had ineens een rare flap uit zn bekkie hangen. Was zn wangzak naar buiten gekomenDA heeft die toen vakkundig weggeknipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |