abonnement Unibet Coolblue
pi_207917815
En gelukkig zijn het totnutoe enkel maar geruchten dat oekr chemische wapens gebruikt.
Een rat in het nauw maakt rare sprongen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207917871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:40 schreef UncleScorp het volgende:
En gelukkig zijn het totnutoe enkel maar geruchten dat oekr chemische wapens gebruikt.
Een rat in het nauw maakt rare sprongen
Ah, gaat de propaganda nu die kant op?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207917886
Sja propaganda werkt nou eenmaal op volle toeren in oorlogstijd.
Zowel oost als west.

Maar gelukkig kunnen we zoiets direct afschrijven als "totaal onmogelijk"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207917938
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, gaat de propaganda nu die kant op?
Deze zal jij wsl beter smaken O-)

quote:
Heeft Rusland verboden brandbommen gebruikt bij het bombarderen van Cherson?

Nog een oorlogsmisdaad toegevoegd aan de lijst
De Russische strijdkrachten hebben wederom een voorval toegevoegd aan hun groeiende lijst van oorlogsmisdaden, toen ze brandmunitie gebruikten om de stad Cherson te bombarderen.

https://www.msn.com/nl-be(...)ecd60e3a782e#image=1
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207917975
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 05:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Aannames.

En onterecht, zou de VS delen van Mexico annexeren omdat er teveel Russische invloed in Mexico komt, dan keur ik dat net zo goed af.

Andersom wordt er altijd 'whatabout Murica ' geroepen, ter verdediging van de agressor.

Ik vind dat onterecht, als internationale gemeenschap moet je er juist naar streven dit gewoon niet te tolereren.
Zou je het dan ook goedkeuren als Nederland Mexico wapens en geld gaat sturen?
En sancties in stelt tegen de USA?
pi_207917978
quote:
Oekraïense president Zelenski spreekt Britse parlement toe: "In het VK is de koning een gevechtspiloot, in Oekraïne is elke gevechtspiloot een koning"

Daar zei hij dat hij er alles aan zal doen om de wereld ervan te overtuigen gevechtsvliegtuigen aan Oekraïne te leveren.
My kingdom, my kingdom for a horse plane

quote:
Om zijn oproep kracht bij te zetten, had Zelenski een origineel geschenk meegebracht voor de speaker van het Britse parlement: een helm van een gevechtspiloot met daarop de woorden "we hebben vrijheid, geef ons vleugels om ze te beschermen". Volgens Zelenski gaat het om de helm van "een van de meest succesvolle piloten in Oekraïne, een van onze koningen". Waarna hij besloot met de oproep "gevechtsvliegtuigen voor Oekraïne, vleugels voor vrijheid".
Kunnen we beter een pallet Red Bull sturen :+

Stop gewoon met al die flauwekul en ga er dan gewoon voor hé.
Of worden er gewoon weer een paar tanks geleverd ? Voor de show ...
En daarna een paar vliegtuigen ? Voor de show ...
Maar ondertussen blijft het conflict wel aanslepen, en dus ook de $$$ stroom.
Vele $$$ verdiend met oekr bloed
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207917983
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:18 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou je het dan ook goedkeuren als Nederland Mexico wapens en geld gaat sturen?
En sancties in stelt tegen de USA?
Heiligschennis !
Blasfemie !
:(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207918861
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 01:26 schreef theguyver het volgende:

[..]
Duitsland?

Duitsland - 21%
België - 11%
Frankrijk - 9%
Groot Brittannië - 8%
Verenigde Staten - 5%
Nee USA.
Alles is met elkaar verbonden hè.
Dit is de export van Duitsland.
USA 111,53

Frankrijk 105,21

China 86,19

Nederland 85,89


https://viaverbia.nl/nieuws/buitenlandse-handel-duitsland
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:20:43 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207919144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nee USA.
Alles is met elkaar verbonden hè.
Dit is de export van Duitsland.
USA 111,53

Frankrijk 105,21

China 86,19

Nederland 85,89


https://viaverbia.nl/nieuws/buitenlandse-handel-duitsland
We heb het over Nederland niet Duitsland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:23:24 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207919183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Jaja vooral alleen naar rechts kijken
Vooral alleen de politieke invloed van Rusland
Ok, dus leg me even uit dat een president verkozen word onder voorwaarden dat hij zaken gaat doen met westen dit vertikt en dan ineens 180% draait en dan zaken gaat doen met Rusland.

Dus hoe heeft de VS dus die president beïnvloed?

Graag uitgebreide uitleg hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen aub.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207919335
quote:
Scholz belooft Zelenski verdere militaire en financiële steun "zo lang als nodig"

De Duitse bondskanselier Olaf Scholz heeft de Oekraïense president Volodimir Zelenski woensdagavond in Parijs verdere militaire, humanitaire en financiële steun beloofd "zo lang als nodig". "We staan dicht aan de zijde van Oekraïne", zei Scholz tijdens een ontmoeting met Zelenski en de Franse president Emmanuel Macron. "Rusland mag deze oorlog niet winnen", aldus de Duitse bondskanselier.

https://www.msn.com/nl-be(...)4df8bc4effcf1f6ea803
Nou nou den duits strooit de laatste tijd met beloften.
Hopelijk kan hij ze waarmaken.

quote:
Scholz belooft dat westerse wapens niet gebruikt zullen worden op Russisch grondgebied

Er is een "consensus" met de Oekraïense president Volodymyr Zelensky dat de door het Westen geleverde wapens niet gebruikt zullen worden voor aanvallen op het Russische grondgebied. Dat zegt de Duitse bondskanselier Olaf Scholz zondag in een interview met ‘Bild am Sonntag’.

https://www.hln.be/buiten(...)rondgebied~a06c78f7/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207919351
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ok, dus leg me even uit dat een president verkozen word onder voorwaarden dat hij zaken gaat doen met westen dit vertikt en dan ineens 180% draait en dan zaken gaat doen met Rusland.

Dus hoe heeft de VS dus die president beïnvloed?

Graag uitgebreide uitleg hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen aub.
Van wat de VS doet is er nooit bewijs, en de rest zijn "aannames"

:+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207920364
- fake-

[ Bericht 99% gewijzigd door Ali_boo op 09-02-2023 13:26:03 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207920467
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:56 schreef Ali_boo het volgende:
Zelensky klinkt wanhopig

[ twitter ]
Ja idd
Ik stel voor dat we hem 1 tactical nuke geven waar hij loos mee mag gaan.
Zijn geprefereerd doelwit is ondertussen wel duidelijk.
De russische reactie daarop is dan meteen het einde van oekr de oorlog
Daar gaan we naar toe blijkbaar.
Wat een eer om WO3 te mogen meemaken seg
Kan niet iedereen zeggen :P

Zal wsl wel deepfake videootje zijn , maar het ligt alleszins in de lijn van zijn speeches
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207920713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja idd
Ik stel voor dat we hem 1 tactical nuke geven waar hij loos mee mag gaan.
Zijn geprefereerd doelwit is ondertussen wel duidelijk.
De russische reactie daarop is dan meteen het einde van oekr de oorlog
Daar gaan we naar toe blijkbaar.
Wat een eer om WO3 te mogen meemaken seg
Kan niet iedereen zeggen :P

Zal wsl wel deepfake videootje zijn , maar het ligt alleszins in de lijn van zijn speeches
nvm

[ Bericht 15% gewijzigd door Ali_boo op 09-02-2023 12:35:14 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207920790
Oepsie ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:51:44 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207920991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Van wat de VS doet is er nooit bewijs, en de rest zijn "aannames"

:+
Ah jou dikke duim dus.

Maar vind wel grappig dat men eens een keer een ander land op de flikker gegeven word behalve de VS.
Niet alle issues in de wereld kan je op de VS afschuiven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:55:29 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207921050
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:31 schreef Ali_boo het volgende:
Oepsie ?

[ twitter ]
Ex-Russian governor facing 23 years in jail
Published: 8 Feb 2023 | 12:10 GMT
Sergey Furgal, the former head of Khabarovsk Region, was found guilty of having business rivals killed.


Oepsie 2?
Bron: RT
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 13:00:07 #269
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207921109
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:56 schreef Ali_boo het volgende:
Zelensky klinkt wanhopig

[ twitter ]
Dit is nep..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207921287
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is nep..
Dit ja. Om dat gewoon makkelijk op te kunnen merken hoef je ook echt geen expert te zijn
pi_207921353
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is nep..
Waarom denk je dat ?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is nep..
Ik weet niet of deze vertaling klopt
Maar het leek me iets teveel van het goede( zelfs voor mij ja :P)

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 13:23:22 #272
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207921354
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:16 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dit ja. Om dat gewoon makkelijk op te kunnen merken hoef je ook echt geen expert te zijn
Zorgwekkend wel. Over een tijd is het niet zo goed meer te zien. Die zooi wordt steeds beter.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207921362
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:16 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dit ja. Om dat gewoon makkelijk op te kunnen merken hoef je ook echt geen expert te zijn
Doet er niet toe, want er wordt al opgemerkt dat hij het gezegd had kunnen hebben.
Net zoals Thierry met zijn "het had gebeurd kunnen zijn" over de meisjes die toch-niet-door-Marrokanen lastiggevallen waren.

Waarheid en feiten doen er niet toe, kennelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 9 februari 2023 @ 13:23:47 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207921364
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 07:40 schreef UncleScorp het volgende:
En gelukkig zijn het totnutoe enkel maar geruchten dat oekr chemische wapens gebruikt.
Een rat in het nauw maakt rare sprongen
Die zijn er al heel lang net als de bouw van een nuke, en genetische gemanipuleerde soldaten.

Je zou Russische nieuws zenders eens moeten volgen daar komt dat meer maals naar voren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207921374
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207923008
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
My kingdom, my kingdom for a horse plane
[..]
Kunnen we beter een pallet Red Bull sturen :+

Stop gewoon met al die flauwekul en ga er dan gewoon voor hé.
Of worden er gewoon weer een paar tanks geleverd ? Voor de show ...
En daarna een paar vliegtuigen ? Voor de show ...
Maar ondertussen blijft het conflict wel aanslepen, en dus ook de $$$ stroom.
Vele $$$ verdiend met oekr bloed
Ook ervarende piloten moeten ze vinden....dan die moeten ook nog maandenlang training/lessen doen....en nog meer trainings/lessen voor combat situations doen....en dan nog meer combat ervaring opbouwen.
Zo makkelijk is het niet....dus nog een deel van het hele politieke toneel. IMO
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_207923036
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:13 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ook ervarende piloten moeten ze vinden....dan die moeten ook nog maandenlang training/lessen doen....en nog meer trainings/lessen voor combat situations doen....en dan nog meer combat ervaring opbouwen.
Zo makkelijk is het niet....dus nog een deel van het hele politieke toneel. IMO
euh doe een Pool een oekr uniform aan en klaar is kees ?

Zal pas spannend worden als Rusland de poolse luchtmachtbasis bombardeert vanwaar uit de jets zullen opereren
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207923064
quote:
Amerikaanse journalist beweert dat Witte Huis achter sabotage Nord Stream zat: Rusland eist nu verder onderzoek

Waren de Verenigde Staten verantwoordelijk voor de sabotage van de Nord Stream-pijplijn in september? Volgens een artikel van Amerikaanse onderzoeksjournalist Seymour Hersh (85) wel. Het Witte Huis ontkent de aantijging van Hersh en noemt het “volledig verzonnen”. Rusland wil daarentegen meer aandacht voor deze “ontdekking” en hoopt de VS te kunnen straffen.

Onderzoekers uit Zweden en Denemarken meldden in september dat de scheuren in de pijplijn een gevolg waren van sabotage, maar zeiden toen niet wie verantwoordelijk was. Al vlug werd er naar Rusland gekeken, maar dit kon niet bewezen worden. Het artikel van Hersh daarentegen is getiteld “Hoe Amerika de Noord Stream-pijplijn vernietigde”. Daarin staat te lezen dat “het plan van de VS reeds in December 2021 tot stand kwam toen een Russische invasie in Oekraïne naderde”. Volgens Hersh wilden de VS hiermee bereiken dat Rusland geen winsten meer kon halen uit gasleveringen.

In het rapport staat ook te lezen hoe Amerikaanse duikers in opdracht van Biden en met de hulp van Noorwegen explosieven op de pijplijn plaatsten. Drie maanden later, op 26 september, zouden ze het tot ontploffing hebben gebracht volgens het onderzoek van Hersh. Het Witte Huis noemt het rapport “volledig fictief” en ook Noorwegen benadrukte dat deze beschuldigingen volledig vals zijn.

Eén anonieme bron
Hersh is een gerenommeerde oorlogsverslaggever die ooit de Pulitzer prijs won. Toch meent het Witte Huis dat Hersh hier de bal volledig misslaat. De 85-jarige journalist kwam ook al eerder in een storm terecht toen hij het verhaal over de uitschakeling van Osama Bin Laden door de VS in twijfel trok. Hersh refereert in dit dossier telkens naar één enkele anonieme bron en ook dit zorgt voor argwaan. Sommige critici noemen Hersh ondertussen een complotdenker.

Het Kremlin daarentegen is zeer blij met dit artikel. “De wereld moet achter de waarheid komen over wie deze sabotagedaad heeft uitgevoerd”, zei Peskov tegen verslaggevers. “Dit is een zeer gevaarlijk precedent: als iemand het een keer gedaan heeft, kan hij het overal ter wereld opnieuw doen.” Peskov riep op tot “een open internationaal onderzoek naar deze ongekende aanval op internationale kritieke infrastructuur” en zei dat het “onmogelijk” is om dit te vergeten zonder de verantwoordelijken te straffen.

https://www.hln.be/buiten(...)-onderzoek~a853de16/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207923640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

dat is pro-wappie retoriek, trust the vielence.

Maar ik geloof het niet eigenlijk, tijd zal het uitwijzen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207924022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
euh doe een Pool een oekr uniform aan en klaar is kees ?

Zal pas spannend worden als Rusland de poolse luchtmachtbasis bombardeert vanwaar uit de jets zullen opereren
Weet ik niet en het hele Ukraine/Rusland zaak interesseert me niet veel omdat ik heel weinig tot niks gelooft en/of vertrouwt van de verhaaltjes/vermeldingen daarover.....zeker niet van een of ander 'comedien' actor zoals die irritante karakter Zelensky met zn neppe, scripted, macho bravado bullshit.

Mijn empathie en gedachten zijn met de echte ramp in Turkiye en Syrie.....daar is er echt iets over te huilen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_207924648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:18 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zou je het dan ook goedkeuren als Nederland Mexico wapens en geld gaat sturen?
En sancties in stelt tegen de USA?
Ja hoor.
Waarom zou ik daar anders over denken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207924679
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja hoor.
Waarom zou ik daar anders over denken?
Ok, niks mis mee hoor.
Dan denken we gewoon verschillend en dat mag toch?
pi_207924700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ok, niks mis mee hoor.
Dan denken we gewoon verschillend en dat mag toch?
Nou, als jij vindt dat de VS op dezelfde manier moet worden aangepakt als Rusland, dan zijn we het op dit punt eens.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207924747
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, als jij vindt dat de VS op dezelfde manier moet worden aangepakt als Rusland, dan zijn we het op dit punt eens.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Naar mijn mening heeft Rusland niks in Mexico te zoeken en de USA niks in Oekraïne.
Ik kan me goed voorstellen dat ze zich dan bedreigd voelen.
pi_207925453
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:45 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Naar mijn mening heeft Rusland niks in Mexico te zoeken en de USA niks in Oekraïne.
Ik kan me goed voorstellen dat ze zich dan bedreigd voelen.
Dus jij vindt dat de VS Mexico mag aanvallen als die te hechte banden krijgt met Rusland?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207925504
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus jij vindt dat de VS Mexico mag aanvallen als die te hechte banden krijgt met Rusland?
Nee maar ik zou het wel kunnen begrijpen.
pi_207925744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 18:43 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nee maar ik zou het wel kunnen begrijpen.
Ik niet, kijk naar voormalig imperialistische supermachten, die zijn daar ook van afgestapt. Dus dat kunnen zij ook.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:41:20 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207926456
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
euh doe een Pool een oekr uniform aan en klaar is kees ?

Zal pas spannend worden als Rusland de poolse luchtmachtbasis bombardeert vanwaar uit de jets zullen opereren
Als die neergeschoten word en gevangen genomen word is toch eitje om te achterhalen of het een pool of Oekraïner is.

Zie Korea oorlog waarbij veel van de migs werden bestuurd door Russen.

Zoiets valt heel moeilijk even te verdoezelen.

Maar goed maakt ook weinig uit men vecht toch al maanden tegen Navo... Toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:46:03 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207926545
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 17:45 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Naar mijn mening heeft Rusland niks in Mexico te zoeken en de USA niks in Oekraïne.
Ik kan me goed voorstellen dat ze zich dan bedreigd voelen.
Nazi Duitsland deed ooit een poging om Mexico over te halen om de VS aan te vallen.

Enige positie die Rusland in het wereld deel heeft is Cuba.

De rest heeft niet zoveel zin in een compleet embargo door VS Canada etc..

Of een gevalletje "Operatie Just Cause" ik vreet me af of de game hier van is afgeleid! :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207926552
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik niet, kijk naar voormalig imperialistische supermachten, die zijn daar ook van afgestapt. Dus dat kunnen zij ook.
Ze kunnen ook hun legers in hun eigen land houden dan hoeft er ook niemand in te grijpen.
Als iedereen dat nou zou doen was er ook geen oorlog meer.
pi_207926849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:46 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ze kunnen ook hun legers in hun eigen land houden dan hoeft er ook niemand in te grijpen.
Als iedereen dat nou zou doen was er ook geen oorlog meer.
Nou, er is geen leger van de VS in Oekraïne, toch viel Rusland binnen en ging delen annexeren.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207927103
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, er is geen leger van de VS in Oekraïne, toch viel Rusland binnen en ging delen annexeren.
Klopt, maar ik denk dat ze dat doen om te voorkomen dat er Amerikaanse troepen komen.
De Amerikanen hadden er officieel geen troepen maar wel pmc en ze waren Oekraïne aan het bewapenen.
pi_207929892
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt, maar ik denk dat ze dat doen om te voorkomen dat er Amerikaanse troepen komen.
De Amerikanen hadden er officieel geen troepen maar wel pmc en ze waren Oekraïne aan het bewapenen.
Nou, ik snap niet hoe je dat wil voorkomen met een annexatie.
Juist daardoor is de militaire samenwerking tussen Oekraïne en de VS groter dan ooit.
En stel dat Rusland de Donbass weet in te nemen en het daarbij blijft, reken er maar op dat er daarna juist een flinke troepenmacht gestationeerd wordt langs die nieuwe grenzen door Oekraïne, met steun van de VS.
Daar was voor 24 februari 2022 geen sprake van, waardoor Rusland toen vrij gemakkelijk kon binnendringen.
Verder is Finland straks NAVO lid, waardoor NAVO een heel stuk grens met Rusland er bij krijgt.
En als Zweden ook aansluit zijn de belangrijkste Russische zeehavens aan deze kant van de planeet gelegen in Navo gebied.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 10 februari 2023 @ 05:37:10 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207931201
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt, maar ik denk dat ze dat doen om te voorkomen dat er Amerikaanse troepen komen.
De Amerikanen hadden er officieel geen troepen maar wel pmc en ze waren Oekraïne aan het bewapenen.
Hoeveel Amerikaanse militairen zijn er momenteel in Zweden en Finland?

En mocht je daar mee klaar zijn graag ook even alle Amerikaanse militairen in alle overige nato landen.

In Duitsland zijn er btw nog steeds 5 vermist na de battle of Frankfurt na het innemen van een Dominion stemmachines (zie de stemfraude zaak van Trump).
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 februari 2023 @ 05:40:30 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207931202
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 20:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt, maar ik denk dat ze dat doen om te voorkomen dat er Amerikaanse troepen komen.
De Amerikanen hadden er officieel geen troepen maar wel pmc en ze waren Oekraïne aan het bewapenen.
Enig idee hoeveel landen over de wereld bewapend zijn met Russische wapens?
Sommige landen zijn er zelfs zo trots op dat ze een AK47 op hun vlag hebben geprint.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 februari 2023 @ 06:15:56 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207931223
Ander bizar nieuwtje.

Wagner heeft +- 40.000 gevangenen gerecruteerd vanuit gevangenissen over heel Rusland met de belofte dat ze dus vrijheid kregen na een half jaar dienen.

Het aantal dat nu vrijheid hebben gekregen na een half jaar is 150 ex gevangen.
Nou moet ik er bij zeggen dat niet alle gevangenen hun half jaar er op hebben zitten.

Maar 150- is nogal laag.

Daarnaast heeft Rusland nu dus een stop gezet op het recruitment uit deze gevangenissen.

Dus Wagner heeft nu hun zinnen gezet op ronselen op ex militairen uit .. de VS.


Alsnog is de grote vraag hoe zit het met de overige ex gevangenen?
Ik mis er nog een kleine 39.850.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 februari 2023 @ 07:21:21 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207931347
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 15:13 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ook ervarende piloten moeten ze vinden....dan die moeten ook nog maandenlang training/lessen doen....en nog meer trainings/lessen voor combat situations doen....en dan nog meer combat ervaring opbouwen.
Zo makkelijk is het niet....dus nog een deel van het hele politieke toneel. IMO
Ze hebben er wel wat, althans nog steeds Rusland heeft niet de Oekraïense luchtmacht kunnen vernietigen in de eerste week, maar omscholen enzo dat is inderdaad niet zo 123 gedaan dat kan vele maanden in beslag nemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207931404
Es benieuwd naar de mooie woorden alhier over oekr die bezorgd is om haar troepen.
Bakhmut is omsingeld en zal binnenkort vallen.
Gaan ze Bakhmut opgeven en hun troepen tijdig terugtrekken, of gaan ze hen zichzelf laten overgeven, of moeten ze maar vechten tot de laatste man ?
Bakhmut schijnt politiek nogal gevoelig te liggen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207931443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 07:39 schreef UncleScorp het volgende:
Es benieuwd naar de mooie woorden alhier over oekr die bezorgd is om haar troepen.
Bakhmut is omsingeld en zal binnenkort vallen.
Gaan ze Bakhmut opgeven en hun troepen tijdig terugtrekken, of gaan ze hen zichzelf laten overgeven, of moeten ze maar vechten tot de laatste man ?
Bakhmut schijnt politiek nogal gevoelig te liggen
Wat vind je zelf dat er moet gebeuren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207931462
Diplomatiek oplossen, had van in 't begin gemoeten en had wsl een beter resultaat voor beide partijen opgeleverd dan hoe het nu zal eindigen. Alleen de 3e partij wou dit nooit accepteren.

Hoe meer wapens wij leveren, hoe meer er gevochten wordt en hoe meer doden er blijven vallen, en hoe meer oekr zal verliezen. Dus stuur maar tanks en vliegtuigen

Zoals zelenski gister zei , wapens redden levens 8)7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')