Laat je daddy issues even achterwegen wil je.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:56 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Sorry ben net pas thuis, lees alles nu pas.
Teering dat was engquote:Op maandag 6 februari 2023 14:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Alsof iemand een tapijt onder alles weg trekt....
het ergste is nog wel dat je dan kijkt en dat het filmpje dan nog gewoon 1,5 minuut duurt... ipv effe een schokje zo lang. En je weet niet of het erger wordt of ophoudt.. en hoe erg die lampen op en neer gaan!quote:Op maandag 6 februari 2023 14:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Ik zag net ruim 900 langskomen in turkse media.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:54 schreef Frutsel het volgende:
783 doden nu in Syrie volgens de laatste cijfers
en na 1:30 minuten is alles rustig en doet de verlichting het ook nog. Alsof je gewoon door kan met je werk.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Als je geluk hebt dat je in een goed gebouwd gebouw zat wel ja...quote:Op maandag 6 februari 2023 14:08 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
en na 1:30 minuten is alles rustig en doet de verlichting het ook nog. Alsof je gewoon door kan met je werk.
Heel apart dat het oogt alsof er niks is gebeurt.
The Prime Minister instructed the concerned ministers to go to the governorates to directly supervise the operating rooms and mobilize all available capabilities to deal with this ordeal. In parallel, the Central Operations Room in Damascus follows all developments and takes the necessary measures to support the operating rooms in the governorates.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:59 schreef superniger het volgende:
Heeft Assad al een reactie gegeven?
Dat zou een kwart zijn van de aardbeving van 99, ik denk dat deze zwaarder is qua schade.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit allemaal uit de eerste beving is en al die mensen lagen te slapen dan gaan we inderdaad naar de vijf of tienduizend doden
Was dat gecontroleerd? Die brandweermannen staan er bij en rennen niet wegquote:Op maandag 6 februari 2023 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gebouw rechts stort halverwege het filmpje nog half in...
[ twitter ]
Is zo te zien enkel de zijkant en het lijkt erop dat dit gebouw nog in aanbouw was. Het blijft verder wel staan.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zou een kwart zijn van de aardbeving van 99, ik denk dat deze zwaarder is qua schade.
Beetje vaag ja, ook verder geen ander puin. Misschien niet van vandaag?quote:Op maandag 6 februari 2023 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was dat gecontroleerd? Die brandweermannen staan er bij en rennen niet weg
In dat scheve gebouw, dan vraag ik me af of je er dan toch nog uit komt? of dat je moet wachten tot de hulpverlening er is?quote:Op maandag 6 februari 2023 14:10 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit allemaal uit de eerste beving is en al die mensen lagen te slapen dan gaan we inderdaad naar de vijf of tienduizend doden
Oef….quote:Op maandag 6 februari 2023 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
De komende nachten gaat het in die regio 's nachts 5 tot 10 graden vriezen.
Nou ik ging voor geen goud even wachten op hulpverlening. Aan de linkerkant er uit.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In dat scheve gebouw, dan vraag ik me af of je er dan toch nog uit komt? of dat je moet wachten tot de hulpverlening er is?
Dapper? Ik vind het best dom.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Dapper dat die persoon op een balkon blijft staan.
Johquote:Op maandag 6 februari 2023 14:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dapper? Ik vind het best dom.
Ja ik zou het zeg maar niet doen na 2 zware aardbevingen achter elkaar en als de rest om je heen ongeveer plat ligt maar hey.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |