quote:
Oe, straks effe luisteren. Heerlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:27 schreef Ulx het volgende:
Compleet met een Break on Through van the Doors erbij. Briljant.
Bijna had ik ze gezien, maar helaas corona's ging de tour niet door. Enig idee of er al nieuwe tourplannen zijn?quote:
Ik weet niet. Zag ze wel laatst live op EXPN.quote:Op donderdag 9 februari 2023 18:22 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Bijna had ik ze gezien, maar helaas corona's ging de tour niet door. Enig idee of er al nieuwe tourplannen zijn?
quote:Linkin Park komt vrijdag met nieuwe muziek. Dat maakt de band zelf bekend op sociale media. Het gaat om een nooit eerder uitgebracht nummer uit de archieven, en dus zal ook zanger Chester Bennington erop te horen zijn. Die overleed in 2017.
Heb de Dubbel albumquote:
ahquote:
kitchen disco tijdens de covid lockdown. Jammer dat je het gemist hebt.quote:
Heb ik niet echt iets van meegekregen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
kitchen disco tijdens de covid lockdown. Jammer dat je het gemist hebt.
Sophie Ellis-Bextor ging dus regelmatig live thuis en heeft een zoon of tig was wel top.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 02:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik niet echt iets van meegekregen.
Zegt me niksquote:Op zaterdag 11 februari 2023 02:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Sophie Ellis-Bextor ging dus regelmatig live thuis en heeft een zoon of tig was wel top.
Ga ik je laten glijden voor deze keerquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 02:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga ik je laten glijden voor deze keerkom je goed weg
Murder on the Dance Floor, dit dat, toch? Wanne kutnummer was datquote:Op zaterdag 11 februari 2023 02:08 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Sophie Ellis-Bextor ging dus regelmatig live thuis en heeft een zoon of tig was wel top.
Daar ga ik met je mee, en dan nog die naam Sophie Ellis-Bextor dat verzin je toch niet. Maar die disco in de keuken blijt koelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Murder on the Dance Floor, dit dat, toch? Wanne kutnummer was dat
De naam is wel tof, very Bri'ishquote:Op zaterdag 11 februari 2023 02:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Daar ga ik met je mee, en dan nog die naam Sophie Ellis-Bextor dat verzin je toch niet. Maar die disco in de keuken blijt koel
quote:
quote:
Stiekem is dit echt een geweldig nummer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |