Denk dat ze er geeneens naar gaan kijken, want zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:47 schreef Toby56 het volgende:
Als de jury zich hier nog meent over te moeten buigen, en tevens meent dat er iemand fout zat, dan vrees ik een beetje voor Leerdam. Want Grevelt valt sowieso helemaal niets te verwijten.
Leerdam kan goed met iedereen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:48 schreef Remco het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Leerdam goed kan met de zusjes de Jong.
Misschien niet qua uitzenden naar het WK, maar misschien wel qua uitslag hier.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Denk dat ze er geeneens naar gaan kijken, want zou het wat uitmaken?
Ze gaan Leerdam echt niet thuislaten bij het WK.
Dat zou waar kunnen zijn als ze inderdaad iemand in de weg rijdt.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Grevelt moet gewoon een beetje meer respect hebben voor de grote kampioen en niet in de weg rijden.
Was een grapje.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat zou waar kunnen zijn als ze inderdaad iemand in de weg rijdt.
Maar dat doet ze niet.
Respect zal ze overigens heus wel hebben, vermoed ik.
Ja, die doet het natuurlijk ook niet expres.quote:
Er stond niet zo veel op het spel, dat hebben ze denk ik meegewogen. Als Grevelt hierdoor echt een WK-ticket misgelopen zou hebben, was het een ander verhaal.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, die doet het natuurlijk ook niet expres.
Ik snap trouwens niet waarom die jury zo lang werk nodig heeft.
Zou eigenlijk geen rol moeten spelen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er stond niet zo veel op het spel, dat hebben ze denk ik meegewogen. Als Grevelt hierdoor echt een WK-ticket misgelopen zou hebben, was het een ander verhaal.
Ben ik met je eens. Toch is dit het beste besluit denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk geen rol moeten spelen.
Ze heet toch echt Rijpma-De Jong.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kan dat Rijpma de Jong in elk geval niet meer aanhoren, ze heet Antoinette verdorie, niet Rijpma.
in ander nieuws: wéér van kleine zus gewonnen, die arme Michelle..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |