Mja, is er dan een manier te bedenken waarbij hij wel wint als Roest zo'n tijd rijdt?quote:Op zondag 5 februari 2023 14:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bergsma moet toch eens wat verzinnen voor die onderlinge wedstrijden met Roest, want hij verliest iedere keer op dezelfde manier.
Schijnt wel dat iedereen het dan doetquote:Op zondag 5 februari 2023 14:17 schreef Janneke141 het volgende:
Toch zou het leuk zijn als Roest de 1500 en de 10k allebei rijdt. Bij een allround toernooi kan dat immers ook op 1 dag
Zo vlak mogelijk rijden in plaats van reserve te houden voor een versnelling en dan maar hopen dat Roest een keer kapot gaat? Als Roest dan kan volgen dan weet je dat hij in een ander scenario ook gewonnen had omdat de versnelling van Roest altijd beter gaat zijn als ze allebei nog over hebben.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, is er dan een manier te bedenken waarbij hij wel wint als Roest zo'n tijd rijdt?
Mooie tijd idd. Daar zullen Schouten en in 't Hof nog hun best op moeten doen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef wimderon het volgende:
Dit is wel sterk van Groenewoud onder deze omstandigheden.
Wat een bikkel inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef wimderon het volgende:
Dit is wel sterk van Groenewoud onder deze omstandigheden.
Ze heeft ook nog een tegenstandster.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Schouten kan gewoon rustig voor plek 2 gaan, veel verstandiger dan jezelf kapot rijden
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:12 schreef Toby56 het volgende:
"De top 3 staat op het podium bij het NK afstanden."
(Erik van Dijk)
klopt, maar die is makkelijker te verslaan dan een supertijd van een rit eerder. vooral omdat Schouten bekend staat om haar goede eindsprint.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een tegenstandster.
Hij blijft doorwauwelen.quote:
Dat rumoer na de opmerking van de starter: "je bent niet stabiel."quote:
Joy ligt er al bovenopquote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef Toby56 het volgende:
Het klonk op de finish alsof Nuis uit z'n pak scheurde.
Dames, kalm blijven.
Mulder doet het lang niet slecht.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:03 schreef Marcoss het volgende:
Mulder kan de vergelijkingen rechtsonder in ieder geval wel goed lezen in tegenstelling tot Dijkstra
Demarrage!quote:
Welke Mulder hebben we het over?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mulder doet het lang niet slecht.
Alleen: is het Mulder wel?
Zijn stem lijkt verdacht veel op die van Mulder.
Hè?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Welke Mulder hebben we het over?
Er zijn er toch twee? Ik heb niet bijgehouden of er eentje bij de NOS is gaan werken en ik heb dit weekend ook niet echt de boel gevolgdquote:
Lol.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Er zijn er toch twee? Ik heb niet bijgehouden of er eentje bij de NOS is gaan werken en ik heb dit weekend ook niet echt de boel gevolgd
Ik kan dat Rijpma de Jong in elk geval niet meer aanhoren, ze heet Antoinette verdorie, niet Rijpma.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol.
Even een uitleg:
Gisteren was er een andere fokker (kweenie meer wie) die het een beetje storend vond dat Michel Mulder de schaatsers vaak alleen bij de voornaam noemde. Ik heb toen Michel een beetje verdedigd door te stellen dat hij, vanwege het Mulder-verleden, daar misschien aan gewend was geraakt. (Omdat je inderdaad steeds goed onderscheid moest maken tussen Ronald en Michel.)
En het klopt trouwens wel: niet alleen de koppen, maar ook de stemmen lijken veel op elkaar.
Ik twijfelde zojuist overigens nog even of ik zou reageren met "Jan." of met "hè?"
Antwanet, dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kan dat Rijpma de Jong in elk geval niet meer aanhoren, ze heet Antoinette verdorie, niet Rijpma.
in ander nieuws: wéér van kleine zus gewonnen, die arme Michelle..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |