Ik drink de hele dag jasmijn theequote:
Ja, ik verwacht dat de mol zijn kop wel even onder de grond steekt deze opdrachtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:56 schreef Moira het volgende:
Wel leuke opdracht zo, net grote molshopen met de mol ergens erin
Vooral om weer boven de grond te komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht dat de mol zijn kop wel even onder de grond steekt deze opdracht.
Verkeerde hints geven?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet Anke bij deze opdracht?
Beetje onder de grond kijken en vervolgens de heren de foute keuze laten maken om vervolgens te zeggen dat zij te gehaast te werk zijn gegaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat doet Anke bij deze opdracht?
Echt he.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Anke hoeft, zo zegt ze zelf, niet te kijken of het klopt.
Ze maken hun keuze.
Anke: "Wat zitten jullie dit overhaast te doen dan!?!?!"
In principe de juiste strategie. Wat maakt dat geld nou uit. Gaat erom wat de anderen doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje onder de grond kijken en vervolgens de heren de foute keuze laten maken om vervolgens te zeggen dat zij te gehaast te werk zijn gegaan.
Of een juiste strategie voor de molquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In principe de juiste strategie. Wat maakt dat geld nou uit. Gaat erom wat de anderen doen
Zou je dan zo opvallend niets doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of een juiste strategie voor de mol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |