ik moetb wel lachenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
"Mijn naam is Giancarlo , ik ben groot, maar ook klein"
Die zat niet in een team geloof ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ima kijkt even relax mee en weet straks waar alle letters zich begeven
Het hele spel is wel leuk in elkaar gezetquote:
Zeker en zelfs de negatievelingen doen hun best om de moordenaar en het moordwapen en de moordplek te vinden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dit wel echt heel leuk bedacht hoor
Ook leuk dat iedereen mee doet en niemand hoor je mopperen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:11 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dit wel echt heel leuk bedacht hoor
Even op stream 2 kijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook leuk dat iedereen mee doet en niemand hoor je mopperen.
O daar was ik net weg, zat nu op 1 maar ben alweer bij 2 nog geen gemopper nuquote:
meeste is wel uit het systeem denk ik nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar was ik net weg, zat nu op 1 maar ben alweer bij 2 nog geen gemopper nu
Het is een moordspel en moeten oa opdrachten doen en idd ook letters verzamelen. Uiteindelijk kunnen ze dan achterhalen wie de moord heeft gepleegd.quote:
Ah een soort cluedo dusquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is een moordwapen en moeten opdrachten doen en idd ook letters verzamelen. Uiteindelijk kunnen ze dan achterhalen wie de moord heeft gepleegd.
Ja op elke plek zijn letters verstopt, die vormen een woord. Iedere plek heeft een persoon, bv kok professor, zwemleraar. Die zijn in een bepaalde volgorde vertrokken, dat is dus ook nog een raadsel.quote:
Iddquote:
Zijn ze ook al de hele middag mee bezig dan zeker..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja op elke plek zijn letters verstopt, die vormen een woord. Iedere plek heeft een persoon, bv kok professor, zwemleraar. Die zijn in een bepaalde volgorde vertrokken, dat is dus ook nog een raadsel.
Er is op iedere plek nog een extra opdracht waardoor ze extra letters kunnen krijgen en daar krijgen ze ook weer letters voor.
De letters die ze vinden vormen dus een wapen en er blijft 1 letter over , die moeten ze dan weer met de gekregen letters een woord mee maken.
Ik vind het een heel mooi bedacht spel zeg.
Ze hebben 70 minuten de tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn ze ook al de hele middag mee bezig dan zeker..
Is idd wel leuk bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |