Als je dronken bent, dan roep je maar wat. Okay. Dan kunnen we de lijfspreuk "een dronken persoon verteld de waarheid" in de ton gooienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Goed punt .. KimK was dronken en riep maar wat. Mirthe heeft er wel over nagedacht....
Wel attent, dat hij hem dan beschikbaar steltquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die heeft hij van Sascha gekregen voor zijn verjaardag
Er zijn er zat die van alles organiseren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik vind dat Bern het meest doet aan activiteit/ evenementen. Dit in tegenstelling tot anderen die alleen zeuren, klagen en niks tot stand brengen.
Maar is het ook leukquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik vind dat Bern het meest doet aan activiteit/ evenementen. Dit in tegenstelling tot anderen die alleen zeuren, klagen en niks tot stand brengen.
Klopt, hij doet best veel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:53 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer hoorquote:
Spelletjes?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:55 schreef Loveable het volgende:
Staat er vandaag/vanavond nog wat op de planning?
O zijn er zeker meer, maar het ging nu over Bern.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer hoor
die flashmob als voorbeeld eventjes.....
Had Bern geen rochel mee te maken.
Feestjuhhhhquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:55 schreef Loveable het volgende:
Staat er vandaag/vanavond nog wat op de planning?
Oh nou kan wel leuk zijn, mits het leuke spelletjes zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Spelletjes?
Ik doe zomaar ff een gok hoor.
Tis me een beetje een overvloed aan spellen
Nee, het was een halleluja post over alleen Bern, in tegenstelling tot andere bewoners.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn er zeker meer, maar het ging nu over Bern.
En die organiseert regelmatig leuke dingen
En dan een andere keer organiseert een ander weer wat
Om te ziekenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:58 schreef Dotteke het volgende:
JEff haalt zelfs het filter van de afzuigkap
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Bern is er ook namens de Febo om al die kinderspelletjes te bedenken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |