SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Te dun ijs op sommige plekken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap nu ook nog steeds niet waarom het in 2012 niet kon. Twee weken niets dan ijsdagen, waarvan één week zeer zware nachtvorst. Heel veel beter ga je niet krijgen in Nederland, of je moet echt een gigantische toevalstreffer hebben. 1997 was vele malen milder.
Ja, dat snap ik, maar hoe?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Te dun ijs op sommige plekken.
https://www.knmi.nl/kenni(...)-een-elfstedenwinter
Zit nu even in het zonnetje en die begint alweer aangenaam warm te voelenquote:
Best wel ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zit nu even in het zonnetje en die begint alweer aangenaam warm te voelen
Vitamine Dquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:16 schreef ondeugend het volgende:
In mijn beschutte stadstuin zit ik nu in een dunne trui van de zon te genieten. Omdat het kan.
En ze geeft zowaar warmte af
Prima weer om buiten te werkenquote:
9 van de 10 keer is het andersom.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:28 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Zon? Hier is echt heel de dag geen zon geweest. Alleen maar bewolkt en saai.
Zag er op Twitter ook 1. Begint de droogte nu, zei die. komende week droog nadat het maanden bijna onafgebroken geregend heeft sinds half oktober. Tief toch op met dat gejank. Eindelijk zon en langer droog dan 2 dagen.quote:Op maandag 6 februari 2023 08:56 schreef dick_laurent het volgende:
Er komen (eindelijk) een aantal droge zonnige dagen aan in NL en op weerwoord beginnen sommigen al te paniekeren over "droogte" .... man man man...
nadat het maanden bijna onafgebroken geregend heeft sinds half oktober.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zag er op Twitter ook 1. Begint de droogte nu, zei die. komende week droog nadat het maanden bijna onafgebroken geregend heeft sinds half oktober. Tief toch op met dat gejank. Eindelijk zon en langer droog dan 2 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |