Vorig jaar vergeten we nooit meer. Maar dat was wel uitzonderlijk. Het liefst elk jaar zo. Zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige mensen vergeten snel de mooie dagen.
Wat meer neerslag en onweer zou leuk zijn en beter voor de natuur.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vorig jaar vergeten we nooit meer. Maar dat was wel uitzonderlijk. Het liefst elk jaar zo. Zou niet weten waarom niet
De natuur went wel!!!!!! Maandelijks mediterrane omstandigheden, zoniet: JANKEN.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat meer neerslag en onweer zou leuk zijn en beter voor de natuur.
Tsjaa.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
De natuur went wel!!!!!! Maandelijks mediterrane omstandigheden, zoniet: JANKEN.
Mediterrane omstandigheden hebben we hier vorig jaar in de lente niet gehad hoor. Waar haal je dat vandaan? Was wat droog en wat meer zon dan normaal, maar dat is echt niet gelijk mediterraan ofzo. Niet zo overdrijven.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
De natuur went wel!!!!!! Maandelijks mediterrane omstandigheden, zoniet: JANKEN.
Dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van wat jij graag onder mediterraan wil verstaanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mediterrane omstandigheden hebben we hier vorig jaar in de lente niet gehad hoor. Waar haal je dat vandaan? Was wat droog en wat meer zon dan normaal, maar dat is echt niet gelijk mediterraan ofzo. Niet zo overdrijven.
Nouja, het zal vast per regio - zoals overal - enorm verschillen. Maar dit is vandaag de live radar van Frankrijk:quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:47 schreef Mykonos het volgende:
Hier in Frankrijk al een maand geen regen gevallen, dus dat gaat weer lekker.
Er zou vandaag inderdaad wat regen moeten komen. Nog geen druppel gezien, maar het record is wel officieel gevestigd met 32 dagen droogte.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nouja, het zal vast per regio - zoals overal - enorm verschillen. Maar dit is vandaag de live radar van Frankrijk:
[ afbeelding ]
Op zich genoeg buien overal te zien...
Voortaan drink ik niet meer uit de Maas.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:47 schreef Mykonos het volgende:
Hier in Frankrijk al een maand geen regen gevallen, dus dat gaat weer lekker.
Ziet er goed uit volgende week.quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:57 schreef dick_laurent het volgende:
Lijkt erop dat het na het weekend juist flink zonnig gaat worden.
Hier was het gister 23 graden, en volgende week is het overdag nog maar 12 gradenachja, hoort erbij.
Zaagtand pluim is eigenlijk altijd wel goedquote:
Welke warmte?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou het wel weer fijn vinden als er in maart niet meer gestookt hoeft te worden. Misschien sowieso wel een goed idee, want ervaring leert dat ik in april alweer bezig ga zijn met de warmte eruit krijgen
Maar die warmte heb jij dan in huis. Buiten zou mooi zijn met 20 graden, maar daar zijn er nog niet veel van in aprilquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van de zon. Het is hier tot diep in oktober 22+ geweest
Ja, dat ook, maar ik had het vanaf het begin al over bij mij binnenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar die warmte heb jij dan in huis. Buiten zou mooi zijn met 20 graden, maar daar zijn er nog niet veel van in april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |