Bij Knab kan dat wel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spaarpotjesliefde![]()
Wel een beetje matig dat mijn spaarpotten alleen in de browser te bekijken zijn en niet in de app. Mijn vriend kan ze ook niet zien terwijl we een gezamenlijke rekening hebben. SNS belooft al maanden dat dit binnenkort verbetert.
Ik heb gisteren bij twee spaarpotten de laatste storting gedaan (tot we ze nodig hebben). Pot Dierenarts en pot Vervanging Apparatuur zitten volPotten Buitenschilder en Meubels/vensterbanken hebben de eerste inleg ontvangen.
Bij RegioBank en ASN kan het wel. Gek dat het bij SNS niet kan. Is dezelfde organisatie..quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spaarpotjesliefde![]()
Wel een beetje matig dat mijn spaarpotten alleen in de browser te bekijken zijn en niet in de app. Mijn vriend kan ze ook niet zien terwijl we een gezamenlijke rekening hebben. SNS belooft al maanden dat dit binnenkort verbetert.
Ik heb gisteren bij twee spaarpotten de laatste storting gedaan (tot we ze nodig hebben). Pot Dierenarts en pot Vervanging Apparatuur zitten volPotten Buitenschilder en Meubels/vensterbanken hebben de eerste inleg ontvangen.
Ik wil niet bij Knab, te duur en niet duurzaam. Dit weekend zet ik weer een deel van het geld bij Bunq.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij Knab kan dat wel.
Maar ik ben het spaargeld aan het verhuizen naar openbank wegens veel meer rente.
Vind ik ook. Suf. En wel echt onhandig.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij RegioBank en ASN kan het wel. Gek dat het bij SNS niet kan. Is dezelfde organisatie..
Dit herken ik wel. Is de reden dat ik een "kledingbudget" heb gemaakt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb wel 20 potjes in gebruik op de spaarrekening. Dat start met een vaste buffer, maar er zijn ook potjes voor vakantie, voor ieder kind en onszelf een los potje voor kleding, een potje voor sporten, schoolbijdragen, eigen risico ziektekosten, onderhoud auto, apparaten die stuk gaan en leuke dingen.
Elke maand gaat er automatisch een vast bedrag in ieder potje, net zo lang tot betreffend potje vol zit, dan stop ik met storten. De control freak in mij wordt zo gelukkig van potjes.![]()
Die potjes helpen me niet alleen om niet teveel uit te geven, maar vooral ook om aan bepaalde dingen juist wél geld uit te geven. Als het in een bepaald potje zit dan dient het ook echt dat doel. Het hebben van een leuke dingen potje maakt dat ik me niet schuldig voel als ik eens ergens ga lunchen of een koffietje koop, het geld uit dat potje is tenslotte precies daarvoor bedoeld.
Ja, ja en ja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Wij krijgen aan de overkant van de straat binnenkort Die Grenze, een discount drogist. Een soort Action+ ofzo? Kent iemand deze winkel? Is het wat?
Wij werken met vergelijkbare potjes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Die potjes helpen me niet alleen om niet teveel uit te geven, maar vooral ook om aan bepaalde dingen juist wél geld uit te geven. Als het in een bepaald potje zit dan dient het ook echt dat doel. Het hebben van een leuke dingen potje maakt dat ik me niet schuldig voel als ik eens ergens ga lunchen of een koffietje koop, het geld uit dat potje is tenslotte precies daarvoor bedoeld.
Oh dat zijn echt van die items die al die interieurinstagrammers hebben, grappig om de alternatieven te zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:04 schreef Tweedledee het volgende:
Is https://instagram.com/lookalinterior hier al als tip voorbij gekomen? Ze deelt budget alternatieven voor duurdere woonartikelen. Nog steeds niet zuunig als je het niet nodig hebt, natuurlijkMaar het scheelt vaak behoorlijk in prijs voor haast identieke items.
Ben je een half uur van de straatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:32 schreef quirina het volgende:
https://youtube.com/shorts/NPglnfnNQfk?feature=share
Hoe je aan gratis sperziebonen komt.
Absoluut geen action, veel meer een drogist is het. Al hebben ze ook wel drinken en zo. Veel dingen zijn wel goedkoper als bij de Kruidvat. Duitse etiketten worden overgeplakt met NL etiketten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Wij krijgen aan de overkant van de straat binnenkort Die Grenze, een discount drogist. Een soort Action+ ofzo? Kent iemand deze winkel? Is het wat?
Lekker dichtbij om eens te gaan rondneuzen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef bloempje-moi het volgende:
En heel veel snoep hier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut geen action, veel meer een drogist is het. Al hebben ze ook wel drinken en zo. Veel dingen zijn wel goedkoper als bij de Kruidvat. Duitse etiketten worden overgeplakt met NL etiketten.
Ja mega partijen koeken en snoep inderdaad, ook wel speelgoed en dierenvoeding. Hele grote zaak wel maar vond er persoonlijk vrij weinig aan.quote:
Ik vind het leuk om eens per half jaar doorheen te struinen. Dan neem ik wat 'bijzondere' dingen mee. Omdat het uit het buitenland komt hebben ze soms ook vreemde smaken candybars enzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja mega partijen koeken en snoep inderdaad, ook wel speelgoed en dierenvoeding. Hele grote zaak wel maar vond er persoonlijk vrij weinig aan.
En 5x robijn wasverzachter voor 10 euroquote:Op maandag 20 februari 2023 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze week toch maar eens naar de Albert Heijn dan, want de Perla koffie is ook 2+2 gratis, en zo worden de kilozakken volgens mij op dit moment verreweg de goedkoopste optie met ¤5,65 per kilo.
Ik zag dat een kilo koffiebonen bij de Aldi inmiddels al ¤9,49 kost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |