Via de bankappquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:14 schreef arvensis het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie alles bijhouden. Via excel? App? Gewoon met de hand?
Ik heb een Excel spreadsheet waarin ik elke maand alle afschrijvingen bij hou. Dat doe ik voor privé en mijn bedrijfsuitgaven op dezelfde manier. In die sheet staan ook opzegtermijnen, kortingspercentages bij jaarbetalingen, wanneer jaarbetalingen plaatsvinden en andere relevante zaken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:14 schreef arvensis het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie alles bijhouden. Via excel? App? Gewoon met de hand?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:38 schreef Donna het volgende:
Ik heb zelf een Excel gemaakt, want die apps voldoen me niet. Het is even wat werk, maar daarna heb je er jarenlang plezier van haha.
Dit doe ik ook. Wel vaker ook als het zo uitkomt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:03 schreef Jeroboam het volgende:
Ben je zuinig als je twee keer heet water giet over je takjes munt of doen jullie dit ook?
Ik ook niet hoor. Bij de tweede keer opgieten en meer vind ik het wel minder lekker overigens.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit doe ik ook. Wel vaker ook als het zo uitkomt.
Ik vind zuinig geen scheldwoord.
Dat is de "adviesprijs", dat heet commerciële misleidingquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:12 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Check de normale prijs voor twee pakken papier om je reet mee af te vegen.
Excel heeft tegenwoordig 1346 templates. Mijn probleem was vooral dat ik niet kon kiezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:39 schreef arvensis het volgende:
Ik vind die (bank)apps niet fijn. Doe het liever handmatig (in excel). Maar vond de standaard spreadsheet die er voor is niet fijn. Dus als iemand nog een goede template heeft…
Die app heb ik ook al een tijdje, maar soms werkt deze niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 02:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
DirectLease app voor brandstof prijzen vergelijken
Alleen maar tanken bij groene stip![]()
Kan zo maar 30 cent PER LITER schelen
Ik vrees dat dat in dit geval toch niet opgaat, zie bijvoorbeeld hier https://www.plus.nl/produ(...)-zak-24-stuks-596874 en hier https://producten.makro.n(...)onsent_accept_buttonquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat is de "adviesprijs", dat heet commerciële misleiding
wij hebben altijd die van kruidvat als ze de 3 voor x euro aanbieding hebben. Na meerdere keren rekenen blijkt dat toch het goedkoopst te zijn (3 laags, natuurlijk is er ook 1 laags dat goedkoper is maar het moet wel een BEETJE comfortabel zijn).quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:12 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Check de normale prijs voor twee pakken papier om je reet mee af te vegen.
Je hoeft die aanbieding niet af te wachten, want dat is dezelfde prijs als de grote voordeelverpakking van 24 rollen, zie deze post Lucky_Strike in LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #8quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
wij hebben altijd die van kruidvat als ze de 3 voor x euro aanbieding hebben. Na meerdere keren rekenen blijkt dat toch het goedkoopst te zijn (3 laags, natuurlijk is er ook 1 laags dat goedkoper is maar het moet wel een BEETJE comfortabel zijn).
We kopen dan meten 12-15 pakken om de periode tot de volgende aanbieding te overbruggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |