abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207830723
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Klinkt als een goeie deal. Hoeveel velletjes zitten er op zo’n rol?
Dat vraag ik me ook af. Ik kan het niet vinden. Zelfs op de website van Edet staat het niet.
Spoilers!
pi_207831471
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit klinkt echt zo 2010, maar online bestellen zit niet in mijn systeem. Enkel eens bij bol.com wanneer ik een cadeaubon heb gehad en that's it eigenlijk. Ik heb van alles in de buurt ook. Dan heb ik het ook gelijk in huis.
Ik denk dat het ook scheelt waar je woont. Ik heb hier bijv wel een kleine hema maar heeft vaak dan de voorraad niet. Laat het dan vaak wel in de hema bezorgen. Boodschappen bestel ik meestal online maar nu de 2de werk op een rij dat ik niet warm loop voor de aanbiedingen van de AH :@ dus gok dat ik even via de Lidl en plus fiets deze week.
pi_207831567
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dit klinkt echt zo 2010, maar online bestellen zit niet in mijn systeem. Enkel eens bij bol.com wanneer ik een cadeaubon heb gehad en that's it eigenlijk. Ik heb van alles in de buurt ook. Dan heb ik het ook gelijk in huis.
Wat doe je dan als hetgeen je wilt niet voorradig is en als ze zeggen dat het over 2 weken komt, waarbij je uit ervaring weet dat het eigenlijk nooit zal binnenkomen?
Ik had dit vroeger wekelijks en toen ondekte ik webshops. Wat een zegen was dat.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207831865
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Wat doe je dan als hetgeen je wilt niet voorradig is en als ze zeggen dat het over 2 weken komt, waarbij je uit ervaring weet dat het eigenlijk nooit zal binnenkomen?
Ik had dit vroeger wekelijks en toen ondekte ik webshops. Wat een zegen was dat.
Ik kom vooral bij de alledaagse winkels en woon in een stad. Dus als de eerste het niet heeft fiets ik door naar de volgende. Als het weken niet voorradig is, hebben ze het vaak ook niet online is mijn ervaring.

Ik heb pas geleden iets voor mijn kind besteld wat zie niet bij alledaagse winkels hebben. Dan is het wel weer handig. Maar voor de rest zijn het dus hoofdzakelijk fysieke winkels. Wat ik veel online doe is bij Vinted kopen.

Vriend bestelt wel regelmatig wat online. We hebben Amazon Prime, dus gratis verzending.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-02-2023 13:24:38 ]
pi_207832011
Ik heb een oude zwarte joggingbroek van de zeeman circa 6 jaar oud. En heb ooit eens een kledingverf gekocht voor 50c. (zwart) in de uitverkoop. Die joggingbroek begon redelijk vaal te worden. Alsof het een beetje is gebleekt. Ik vond die verf dus in een verhuisdoos en heb die joggingbroek geverfd. Hij is weer helemaal zwart. Alleen de stof is wat dunner dan bij een nieuwe :D
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:30:09 #256
382129 crew  Donna
pi_207832034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Belugastroop het volgende:
Ik heb een oude zwarte joggingbroek van de zeeman circa 6 jaar oud. En heb ooit eens een kledingverf gekocht voor 50c. (zwart) in de uitverkoop. Die joggingbroek begon redelijk vaal te worden. Alsof het een beetje is gebleekt. Ik vond die verf dus in een verhuisdoos en heb die joggingbroek geverfd. Hij is weer helemaal zwart. Alleen de stof is wat dunner dan bij een nieuwe :D
Heb ik ook gedaan met zwarte jeans die vaal geworden was.
:Y
pi_207832081
@sjorsie1982
@Sunshine1982

Soms zijn items online goedkoper en als je dan genoeg besteld dan heb je de verzendkosten ook weer terug. Zeker wanneer artikelen voor lange tijd uit de fysieke shop blijven door leveringsproblemen. Dan hebben ze online meestal nog wel ergens te koop.

En sommige artikelen kun je beter online kopen omdat er door klanten via de fysieke winkel mee word gesjoemeld. HG alle nare geurtjes bijvoorbeeld. Ik zweer er lopen klootzakken rond die ze in de winkel kopen en dan vervangen met water of zeepsop. En ze dan bij de winkel refunden. Ik ben zo vaak de klos geweest. Je kunt dit testen. Spray een beetje op je kleding en ruik eraan. Als het ruikt naar gewone natte kleding is het produkt vervangen met water of water met zeep. De echte HG geeft namelijk een andere geur af.
pi_207832097
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik kom vooral bij de alledaagse winkels en woon in een stad. Dus als de eerste het niet heeft fiets ik door naar de volgende. Als het weken niet voorradig is, hebben ze het vaak ook niet online is mijn ervaring.

Ik heb pas geleden iets voor mijn kind besteld wat zie niet bij alledaagse winkels hebben. Dan is het wel weer handig. Maar voor de rest zijn het dus hoofdzakelijk fysieke winkels. Wat ik veel online doe is bij Vinted kopen.

Vriend bestelt wel regelmatig wat online. We hebben Amazon Prime, dus gratis verzending.
Ik deed vroeg hetzelfde en kwam wel wekelijks dingen tegen die niet voorradig waren. Andere winkels hadden het ook niet dus dan heb je voor niks gefietst. Tevens zoek ik graag uit wat ik wil adv reviews of specs. Winkels hebben echter nooit voorradig wat ik heb uitgezocht. Onderdelen van dingen zijn ook nooit voorradig zoals bv de juiste stofzuigerzakken. Boeken die ik wou waren nooit voorradig. Kabeltjes die ik nodig had waren er bijna nooit in de winkel.
Sinds ik alles en ook echt alles van boutjes, spijkers tot melk en brood on-line bestel ben ik goedkoper uit, scheelt me veel tijd en een hoop ergernis als er weer eens iets niet voorradig was.
Sinds ik de supermarkt ook mijdt en online bestel ben ik goedkoper uit met boodschappen ondanks de prijsstijgingen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207832149
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:36 schreef Belugastroop het volgende:
@:sjorsie1982
@:sunshine1982

Soms zijn items online goedkoper en als je dan genoeg besteld dan heb je de verzendkosten ook weer terug. Zeker wanneer artikelen voor lange tijd uit de fysieke shop blijven door leveringsproblemen. Dan hebben ze online meestal nog wel ergens te koop.

En sommige artikelen kun je beter online kopen omdat er door klanten via de fysieke winkel mee word gesjoemeld. HG alle nare geurtjes bijvoorbeeld. Ik zweer er lopen klootzakken rond die ze in de winkel kopen en dan vervangen met water of zeepsop. En ze dan bij de winkel refunden. Ik ben zo vaak de klos geweest. Je kunt dit testen. Spray een beetje op je kleding en ruik eraan. Als het ruikt naar gewone natte kleding is het produkt vervangen met water of water met zeep. De echte HG geeft namelijk een andere geur af.
Ik had dat vroeger vaak met gloeilampen. Genoeg mensen die de stukke in de verpakking doen en de lamp terugbrengen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207832163
Verder valt mij op dat sinds ik weiger om reclames te kijken ik ook meer geld overhoudt.
Via nlziet kijk ik alles terug en zijn reclames eruit geknipt. Op internet gebruik ik adblocker of ik betaal voor de site, zoals ik bij fok doe.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207832177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
Verder valt mij op dat sinds ik weiger om reclames te kijken ik ook meer geld overhoudt.
Via nlziet kijk ik alles terug en zijn reclames eruit geknipt. Op internet gebruik ik adblocker of ik betaal voor de site, zoals ik bij fok doe.
Dit ja. Als je via firefox youtube kijkt heb je ook geen reclames trouwens :P
Twiddel
pi_207832190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Dit ja. Als je via firefox youtube kijkt heb je ook geen reclames trouwens :P
Nog een mooie tip.
Youtube kijk ik nooit. Dat is denk ik een generatie dingetje
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207832201
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:47 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Nog een mooie tip.
Youtube kijk ik nooit. Dat is denk ik een generatie dingetje
Mijn moeder is altijd half verontwaardigd dat ik geen tv kijk maar alleen maar Twitch en streamingsdiensten :P Al zie ik dat ook meer de jongeren doen dan mijn eigen generatie. Als ik tv kijk erger ik mij kapot aan alle reclames, gebrek aan content en fillers in shows enzo :X
Youtube gebruik ik meestal voor liedjes, werkt toch fijner dan spotify op mijn pc :P
Twiddel
pi_207832219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Belugastroop het volgende:
Ik heb een oude zwarte joggingbroek van de zeeman circa 6 jaar oud. En heb ooit eens een kledingverf gekocht voor 50c. (zwart) in de uitverkoop. Die joggingbroek begon redelijk vaal te worden. Alsof het een beetje is gebleekt. Ik vond die verf dus in een verhuisdoos en heb die joggingbroek geverfd. Hij is weer helemaal zwart. Alleen de stof is wat dunner dan bij een nieuwe :D
Lekker die verf.
Geeft overal af :)

Gewoon nieuw broekie halen bij de zeeman. Kost geen drol.
pi_207832221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Mijn moeder is altijd half verontwaardigd dat ik geen tv kijk maar alleen maar Twitch en streamingsdiensten :P Al zie ik dat ook meer de jongeren doen dan mijn eigen generatie. Als ik tv kijk erger ik mij kapot aan alle reclames, gebrek aan content en fillers in shows enzo :X
Ik heb sinds 2 jaar geen tv meer. Ik mis er niks aan en mijn kinderen hadden het pas na 2 maanden door dat die weg was. Dat scheelt me ca 200 kwh per jaar, dus ca 200 eur per jaar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207832249
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:51 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik heb sinds 2 jaar geen tv meer. Ik mis er niks aan en mijn kinderen hadden het pas na 2 maanden door dat die weg was. Dat scheelt me ca 200 kwh per jaar, dus ca 200 eur per jaar.
Ik heb alleen nog een tv pakket omdat ik jaarlijks het eurovisie altijd wil kijken met fok. Als ik dat online doe heb je dat heerlijke commentaar er niet bij, is toch anders :P
En voor sommige programma's zoals dreamschool, 2 handen op 1 buik, Frank visser, Tussen kunst en kitch, rijdende rechter ben ik ook altijd wel te porren :P
Twiddel
  vrijdag 3 februari 2023 @ 13:59:31 #267
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_207832308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Mijn moeder is altijd half verontwaardigd dat ik geen tv kijk maar alleen maar Twitch en streamingsdiensten :P Al zie ik dat ook meer de jongeren doen dan mijn eigen generatie. Als ik tv kijk erger ik mij kapot aan alle reclames, gebrek aan content en fillers in shows enzo :X
Youtube gebruik ik meestal voor liedjes, werkt toch fijner dan spotify op mijn pc :P
Wij nemen nog op, en doen aan uitgesteld kijken. quiz programmaatjes enz.
50/50 en lingo bijvoorbeeld jas je er beide in 35 minuten doorheen als je het intro skipt en de reclame full speed doorspoelt. Van 'Lange leve de Liefde' blijft ook maar 20 minuten over.
pi_207832563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:59 schreef DrDarwin het volgende:

[..]
Wij nemen nog op, en doen aan uitgesteld kijken. quiz programmaatjes enz.
50/50 en lingo bijvoorbeeld jas je er beide in 35 minuten doorheen als je het intro skipt en de reclame full speed doorspoelt. Van 'Lange leve de Liefde' blijft ook maar 20 minuten over.
Hoe neem je op eigenlijk? Nog op vsh?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 14:21:39 #269
382129 crew  Donna
pi_207832608
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Hoe neem je op eigenlijk? Nog op vsh?
Haha dit is toch niet serieus? :D
pi_207832639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha dit is toch niet serieus? :D
Ik ken 2 personen die dit nog doen, maar dit ligt denk ik aan mij, hoe neem je anders iets op?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 14:28:06 #271
382129 crew  Donna
pi_207832694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik ken 2 personen die dit nog doen, maar dit ligt denk ik aan mij, hoe neem je anders iets op?
Heb al jaren geen TV abbo meer, maar toen werd het gewoon opgeslagen op de schijf van je TV ontvanger kastje ding. Van KPN of Ziggo.
Volgens mij is dat nog zo. :Y

VHS is wel heel erg uhm. 1994.
pi_207832720
Besparen op tv voor paar honderd euro per jaar? Dat is wel erg streng bezuinigingen. Als je er nu duizenden euros per jaar mee zou besparen. TV is gewoon basis
pi_207832728
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Heb al jaren geen TV abbo meer, maar toen werd het gewoon opgeslagen op de schijf van je TV ontvanger kastje ding. Van KPN of Ziggo.
Volgens mij is dat nog zo. :Y

VHS is wel heel erg uhm. 1994.
Zo'n kastje heb ik nooit gehad. Ik wist niet dat dat gemeengoed was. Ik ken alleen vsh om tv op te nemen. Dat hebben mijn ouders nog best lang volgehouden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 14:46:17 #274
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_207832899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:17 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Hoe neem je op eigenlijk? Nog op vsh?
Haha, Nee Betamax.
(Ziggobox)
pi_207832920
Mijn kind kijkt bij mijn ouders nog steeds de Disney videobanden van vroeger :D
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 14:49:50 #276
382129 crew  Donna
pi_207832944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Zo'n kastje heb ik nooit gehad. Ik wist niet dat dat gemeengoed was. Ik ken alleen vsh om tv op te nemen. Dat hebben mijn ouders nog best lang volgehouden.
Ik had op een gegeven moment van Canal Digitaal een ontvanger waar een USB stick achter in moest en dan kon ik opnemen. Best jammer dat ik daar pas na jaaaaaaaaren 'ik kan niet opnemen' achter kwam. :X
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 14:53:42 #277
382129 crew  Donna
pi_207833009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:30 schreef stropdaz het volgende:
Besparen op tv voor paar honderd euro per jaar? Dat is wel erg streng bezuinigingen. Als je er nu duizenden euros per jaar mee zou besparen. TV is gewoon basis
Niet iedereen ploft elke avond op de bank voor het zoveelste programma met Chantal Janzen, talentshows of GTST.
pi_207833045
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:53 schreef Donna het volgende:
Niet iedereen ploft elke avond op de bank voor het zoveelste programma met Chantal Janzen, talentshows of GTST.
Klopt.
Ik kijk ook vrijwel geen tv. Maar ik vind het wel een basis ding.
En zeker als het maar paar honderd euro op jaarbasis scheelt.

Bezuinigen is prima.
Maar een krent worden/zijn is ook niet nodig in Nederland
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2023 @ 15:03:59 #279
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207833191
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:30 schreef stropdaz het volgende:
Besparen op tv voor paar honderd euro per jaar? Dat is wel erg streng bezuinigingen. Als je er nu duizenden euros per jaar mee zou besparen. TV is gewoon basis
Voor veel mensen is dat een bedrag waar ze een boel nodige dingen kunnen doen.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 15:04:04 #280
382129 crew  Donna
pi_207833194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Klopt.
Ik kijk ook vrijwel geen tv. Maar ik vind het wel een basis ding.
En zeker als het maar paar honderd euro op jaarbasis scheelt.

Bezuinigen is prima.
Maar een krent worden/zijn is ook niet nodig in Nederland
Met die instelling hoor je iig niet in dit topic thuis. En het heeft helemaal niks met krenterig zijn te maken.

En helaas is krenterig zijn voor sommige mensen in Nederland gewoon noodzaak.
pi_207833262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb alleen nog een tv pakket omdat ik jaarlijks het eurovisie altijd wil kijken met fok. Als ik dat online doe heb je dat heerlijke commentaar er niet bij, is toch anders :P
En voor sommige programma's zoals dreamschool, 2 handen op 1 buik, Frank visser, Tussen kunst en kitch, rijdende rechter ben ik ook altijd wel te porren :P
Dat kan je toch ook allemaal met de NPO app kijken?
pi_207833274
Hier gaat binnenkort eindelijk het televisieabonnement de deur uit. Mijn vriend is eindelijk overtuigd. We kijken nog meer dan genoeg met Viaplay, NPO start en Discovery+ maar goed.
Spoilers!
pi_207833283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Klopt.
Ik kijk ook vrijwel geen tv. Maar ik vind het wel een basis ding.
En zeker als het maar paar honderd euro op jaarbasis scheelt.

Bezuinigen is prima.
Maar een krent worden/zijn is ook niet nodig in Nederland
Een paar 100,- op jaarbasis vind ik persoonlijk hee erg veel.
pi_207833357
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Met die instelling hoor je iig niet in dit topic thuis. En het heeft helemaal niks met krenterig zijn te maken.

En helaas is krenterig zijn voor sommige mensen in Nederland gewoon noodzaak.
Dit inderdaad. Als je denkt dat een paar honderd euro per jaar peanuts is dan heb je echt niet opgelet het afgelopen jaar.

Voor mij persoonlijk is het niet noodzakelijk om te besparen op televisie. Ik hou gewoon niet van geld weggooien aan producten of diensten die niet gebruikt worden :+
Spoilers!
pi_207833504
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat kan je toch ook allemaal met de NPO app kijken?
Ach dat is ook zo, ik heb even gekeken en als ik mijn tv pakket eruit gooi scheelt me dat 20 euro per maand. Als ik dan toch een keer tv wil kijken kan ik net zo goed een maandje nl ziet nemen en dan weer opzeggen voor volgende maand.

Ben nu aan het bellen met ziggo om het eruit te halen :)
Twiddel
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 15:28:32 #286
382129 crew  Donna
pi_207833533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ach dat is ook zo, ik heb even gekeken en als ik mijn tv pakket eruit gooi scheelt me dat 20 euro per maand. Als ik dan toch een keer tv wil kijken kan ik net zo goed een maandje nl ziet nemen en dan weer opzeggen voor volgende maand.

Ben nu aan het bellen met ziggo om het eruit te halen :)
Of je leent de Ziggo login van iemand die wel TV heeft en dan cast je het via de app naar je TV. :!

Heeeeeeeeeel soms, max 3x per jaar, kijken wij zo iets wat we op geen enkele andere manier kunnen kijken.
pi_207833541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ach dat is ook zo, ik heb even gekeken en als ik mijn tv pakket eruit gooi scheelt me dat 20 euro per maand. Als ik dan toch een keer tv wil kijken kan ik net zo goed een maandje nl ziet nemen en dan weer opzeggen voor volgende maand.

Ben nu aan het bellen met ziggo om het eruit te halen :)
Heb hier internet basic genomen, tv kijken kan ik alsnog via de ziggo go app zonder tv abo.
pi_207833543
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ach dat is ook zo, ik heb even gekeken en als ik mijn tv pakket eruit gooi scheelt me dat 20 euro per maand. Als ik dan toch een keer tv wil kijken kan ik net zo goed een maandje nl ziet nemen en dan weer opzeggen voor volgende maand.

Ben nu aan het bellen met ziggo om het eruit te halen :)
Doorpakken met die bezuinigingen _O_
Spoilers!
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:33:49 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207833587
Hier nog echt wel televisie. Basisabonnement om BBC 1 en 2 te kunnen zien. Opnemen op een Humax ontvanger met interne harde schijf en sinds het nieuwe televisieapparaat kan ik ook rechtstreeks via usb iets opnemen. Ook handig om via die opties een programma te pauzeren en dan de reclames door te kunnen spoelen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 15:36:38 #290
382129 crew  Donna
pi_207833621
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:29 schreef 111210 het volgende:

[..]
Heb hier internet basic genomen, tv kijken kan ik alsnog via de ziggo go app zonder tv abo.
Nou dit is helemaal luxe. Dan kan je het gewoon casten naar de tv!
pi_207833755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef stropdaz het volgende:

[..]
Klopt.
Ik kijk ook vrijwel geen tv. Maar ik vind het wel een basis ding.
En zeker als het maar paar honderd euro op jaarbasis scheelt.

Bezuinigen is prima.
Maar een krent worden/zijn is ook niet nodig in Nederland
Ik heb hem weggedaan omdat ik het veelst te grote apparaten vind.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207841678
Mijn telefoon abbonnement was 15 euro per maand. Heb ik laten veranderen naar unlimited data abbonnement van 25 euro. Voor slechts 10 euro meer heb ik nu genoeg internet voor mijn telefoon en mijn laptop. Ik gebruik gewoon de hotspot functie.

Elke film of tv serie is gratis online te vinden en kan ik kijken op mijn laptop of streamen naar mijn tv met chromecast met google tv, dus ik heb geen internet+tv bundel meer nodig van ziggo.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 02:08:42 #293
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_207841717
DirectLease app voor brandstof prijzen vergelijken
Alleen maar tanken bij groene stip _O_
Kan zo maar 30 cent PER LITER schelen :o
pi_207841757
Wat betreft het opzeggen van het tv abo; als je een kabelaansluiting hebt en je tv heeft een ingebouwde DVB-C tuner dan kun je alsnog tv blijven kijken. De meeste zenders staan ongecodeerd op de kabel in SD kwaliteit.
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/kabel-tv
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:19:15 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207842230
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 02:42 schreef Gehrman het volgende:
Wat betreft het opzeggen van het tv abo; als je een kabelaansluiting hebt en je tv heeft een ingebouwde DVB-C tuner dan kun je alsnog tv blijven kijken. De meeste zenders staan ongecodeerd op de kabel in SD kwaliteit.
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/kabel-tv
Wel een abonnement op kabel-tv nodig. Dat is toch mijn abonnement?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 10:19:43 #296
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_207843391
bij de Appie is het bonuskoken terug. Je moet wel van peulvruchten houden....
pi_207843885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 01:50 schreef noobie123 het volgende:
Mijn telefoon abbonnement was 15 euro per maand. Heb ik laten veranderen naar unlimited data abbonnement van 25 euro. Voor slechts 10 euro meer heb ik nu genoeg internet voor mijn telefoon en mijn laptop. Ik gebruik gewoon de hotspot functie.

Elke film of tv serie is gratis online te vinden en kan ik kijken op mijn laptop of streamen naar mijn tv met chromecast met google tv, dus ik heb geen internet+tv bundel meer nodig van ziggo.
hier heb ik ook weleens naar gekeken en ik heb mijn data verbruik een keer gemeten voor een week en kwam op ca 15-20 GB per dag uit. Toendertijd keek ik bij tele2nl en dan moet ik bij elk 5GB een gratis pakket kopen en daar had ik geen zin in om dat 3x tot 4x per dag te doen.
Toen was er ook Robin (dacht ik?) die dit aanbood, maar die knijpt je verbinding af tot minder dan een Mbit als je teveel verbruikt.

Ziggo is zo asociale gruwelijk duur, en dat is een understatement, dat die sowieso op mijn rode lijst staat. Echt ongelooflijk dat er mensen zijn die die nog steeds hebben. Die zullen wel veelst te veel geld hebben vermoed ik.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207843978
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wel een abonnement op kabel-tv nodig. Dat is toch mijn abonnement?
Nee ik ben vorig jaar overgestapt van Ziggo naar T-Mobile internet only maar ik kan nog steeds tv kijken via de kabel.
pi_207844487
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:03 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Nee ik ben vorig jaar overgestapt van Ziggo naar T-Mobile internet only maar ik kan nog steeds tv kijken via de kabel.
Ik weet niet of ik goed begrijp wat je bedoelt, maar Ziggo stopt uiteindelijk je kabel tv als je geen abonnement (meer) hebt. Kan wel lang duren. In ons appartement hebben we bijna een jaar via de kabel kunnen kijken voor het signaal stopte.
pi_207844555
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 10:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
hier heb ik ook weleens naar gekeken en ik heb mijn data verbruik een keer gemeten voor een week en kwam op ca 15-20 GB per dag uit. Toendertijd keek ik bij tele2nl en dan moet ik bij elk 5GB een gratis pakket kopen en daar had ik geen zin in om dat 3x tot 4x per dag te doen.
Toen was er ook Robin (dacht ik?) die dit aanbood, maar die knijpt je verbinding af tot minder dan een Mbit als je teveel verbruikt.

Ziggo is zo asociale gruwelijk duur, en dat is een understatement, dat die sowieso op mijn rode lijst staat. Echt ongelooflijk dat er mensen zijn die die nog steeds hebben. Die zullen wel veelst te veel geld hebben vermoed ik.
Ziggo is hier (buitengebied) de enige optie, er ligt gewoon niets anders.

Over een maand of 2 hebben we eindelijk glasvezel. Weg bij Ziggo *O*
Spoilers!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')