In 1999 startte FOK! met verslagen van de eerste editie van Big Brother. Dit jaar wordt het de bewoners extra moeilijk gemaakt. Ze komen terecht in een bijzonderhuis waar elke houvast met het echte leven verdwijnt. En FOK! is er natuurlijk weer gewoon bij
Welkom in de Televisie-reeks, waar commentaar wordt geleverd op de televisieuitzendingen op RTL5 en VIER
Dagsamenvatting (elke werkdag) [NL] 20.30 uur op RTL5, herhaling om 23.50 uur op RTL5 [BE] 19.30 uur op GoPlay4, herhaling om 23.50 uur en de volgende dag om 16.50 uur op GoPlay4 Liveshow (elke zaterdag) [NL] 20.00 uur op RTL5 [BE] 20.00 uur op GoPlay4
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende: "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?" 61% van alle statistieken zijn nutteloos. Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Rob is wel geobsedeerd door eten. Hij heeft een hekel aan Ali en Jason omdat ze raar eten of om eten bietsen. Ik vind het wel echt jammer dat we moesten kiezen uit 3 genomineerden die ik alledrie het liefst door zag gaan. Stomme vrouwen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik moet wel zeggen het is veel leuker dan het eerste of tweede seizoen. Het systeem qua stemmen en vrijstelling is veel spannender geworden en ook de spellen. Tevens die dingen die Jason (En Jacq + Ias paar weken terug) mocht doen de eerste week en afgelopen week.
Danny heeft zichzelf in de vingers gesneden door wat hij allemaal wilde doen de eerste paar weken met Chelsea en Chayron bondje maken en iedereen eruit werken en Mich willen gebruiken daarvoor.