Nee deze op der instagramquote:
Jaloers feeksjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:10 schreef ben34567 het volgende:
Blik van Chiara richting zingende Charlotte
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zo camera bewust
altijd oogjes..
denk dat het wel een leuke meid int eggie is
voor hier ..BB dubbel Pot modes
not my cup of thee
eat the pussy, clean it with the washcloth
gooi ze maar los mopquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen meid koop een andere bloesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen niet vanmiddag gehoord, wel eerder in een gesprek tegen Danny, was buiten in de tuin.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Iemand verhaal gehoord van chiara dat ze vlak voor bb een jongen had leren kennen maar dat ze dat even afgekapt had. Der moeder had ook gezegd ja voor hem misschien ook wel beter straks ziet hij je de hele dag natuurlijk en ziet hij misschien iets wat hij niet leuk vind.
Ja zat ze vanmiddag te vertellen vond wel komisch dan ziet die hoe arrogant ze is enwat voor bitchquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zoiets heeft ze wel vertelt ja
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
Jonnie Boer voor de laatste keer in de keuken 😢
oh ja in het gesprek met danny heeft ze het ook al verteld. Ik dacht dat ze die met oud en nieuw had ontmoetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja alleen niet vanmiddag gehoord, wel eerder in een gesprek tegen Danny, was buiten in de tuin.
Die probeert zich zo onmisbaar te maken door elke avond te kokenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
Jonnie Boer voor de laatste keer in de keuken 😢
ze gebruikt hem gewoon, schoot hontjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:28 schreef Jockari het volgende:
Chiara liet na de middag vallen dat Mich wel haar type is, maar te jong en te klein zei ze.
[ afbeelding ]
Chiara: Ik heb de laatste 3 maanden gedate.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja in het gesprek met danny heeft ze het ook al verteld. Ik dacht dat ze die met oud en nieuw had ontmoet
O.K. Knie, nek, tenniselleboog, en nu hersenkramp waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
rob wordt weer eens ergens niet goed van
Meisje moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:28 schreef Jockari het volgende:
Chiara liet na de middag vallen dat Mich wel haar type is, maar te jong en te klein zei ze.
[ afbeelding ]
Kutweken bedoelt hij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een kutdag vandaag klaagt rob
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat het poppers is
Jaaa toen was ie het mannetje met zijn stropdas, hippe bril en feest shirt. Maja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
net ging het wel weer met een biertje erbij zegt rob
Dus BB weet de oplossingquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
net ging het wel weer met een biertje erbij zegt rob
haha gofferquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. droge zeks..
soort zak ouwe chips uit de kast met een scheur dr in
Heeft Robje 'n scheur in zijn zakquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. droge zeks..
soort zak ouwe chips uit de kast met een scheur dr in
Hij moest ook ouder zijn zei ze al eerderquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:36 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik denk, als MA 10cm langer zou zijn, zou Chiara ervoor gaan hoor.
onderkant van zn zak.. logischquote:
Big Brother 2023quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Vraagje waar vind ik topics oude bb 2022 enzo?
Ah, gemistquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij moest ook ouder zijn zei ze al eerder
veel scheurtjes.. de meuk krimptquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Robje 'n scheur in zijn zak
Mopperen over natte handdoeken en dan zelf op de bank zitten poepen... Terwijl er zelfs nog iemand naastzit!quote:
Dat snap ik dus niet van bart. Die heeft toch ook ogen in zijn kop.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
bart gaat hem inwrijven met zalfje
moet ie vooral biertjes drinken, want dan ging het wel weerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij had ook pijn op ze borst zei die net tegen bart
mijn 12 jarige keek toen straks even mee tijdens het feestje en vroeg: is die michelangelo een homofiel?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:36 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik denk, als MA 10cm langer zou zijn, zou Chiara ervoor gaan hoor.
Dank je welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Big Brother 2023
dit is de COS van BB 2022
Topicreeks: [COS #1] Commentaar op Streams - Testbeeld
en je kunt meer en minder topics laten zien en dan het tijdsvlak kiezen
Iemand anders zei dit eerder ook al🤔quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mijn 12 jarige keek toen straks even mee tijdens het feestje en vroeg: is die michelangelo een homofiel?
moet zeggen, heb soms ook het idee dat het me niet zou verbazen
Daarstraks had ik al gepost dat die nog uit de kast moet komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mijn 12 jarige keek toen straks even mee tijdens het feestje en vroeg: is die michelangelo een homofiel?
moet zeggen, heb soms ook het idee dat het me niet zou verbazen
Wat zal nawel boos wezen als ze kijkt haha zij kreeg steeds zendercheckquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:39 schreef engine het volgende:
Uitgemopperd voor vandaag![]()
[ afbeelding ]
oh nouquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij had ook pijn op ze borst zei die net tegen bart
dan kan hij in ieder geval zeggen dat hij niet vrijwillig is opgestapt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh nou
reserveer vast een ambu
zou niks verbaasd zijn als we deze route krijgen
ohh gemist, heb vandaag niet alles mee gekregen hierquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarstraks had ik al gepost dat die nog uit de kast moet komen.
gaat ff op de vlerken zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan kan hij in ieder geval zeggen dat hij niet vrijwillig is opgestapt.
Erg zorgzaam, charmant, lief, haartjes van de anderen doen enz... Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh gemist, heb vandaag niet alles mee gekregen hier
maar ik denk het ook bij mimi, hij lijkt veel op mijn beste vriend (ook homofiel) denk dat mijn 12 jarige het daarom ook zei haha
Op de camping, op de camping op de campingquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
weer een groot verhaal voor op de camping
ja ik verbaas me er vaker over hoe ontzettend ijdel hij lijkt te zijn of meer, hoe ontzettend netjes hij zich verzorgd en met een klein pieleschaartje zijn snor en sikje bijhoudt..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Erg zorgzaam, charmant, lief, haartjes van de anderen doen enz... Ik denk het wel.
Nou speciaal zegquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
nou nou nou als chay een week niet op zijn gsm kijkt heeft hij meer dan 1000 berichten in app (whatsapp)
😮💨🙄quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
nou nou nou als chay een week niet op zijn gsm kijkt heeft hij meer dan 1000 berichten in app (whatsapp)
misschien in het forum van Jaa?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik mis eigenlijk paar posters, lionheart en whuzz
Die waren er ook altijd
Ja allemaal berichtjes van nu.nl en weeronlinequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
Geen idee maar zijn altijd bij bb ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien in het forum van Jaa?
lionheart was hier wel, maar is afgehaakt. Zit bij de burenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik mis eigenlijk paar posters, lionheart en whuzz
Die waren er ook altijd
Lionheart post inderdaad ook bij JAA maar heb hem hier ook wel al bij BB gezien.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Geen idee maar zijn altijd bij bb ook
rechercheur @Kodiak100quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
lionheart was hier wel, maar is afgehaakt. Zit bij de buren
Whuzz nog niet gespot
Greys ook bij de buren
Utopia2.0 ook bij de buren
Lijkt mij heerlijk zo af en toe weg van het gekakelquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar zit Bart dan gezellig met al zijn vrienden
ja ik snap dat welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk zo af en toe weg van het gekakel
Dat is echt onzin..ze legde het recht zodat er geen inkijk wasquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze deed dat onderste knoopje expres wat losser net
mij ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk zo af en toe weg van het gekakel
Idd ???quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
@:whuzz is al 114 dagen niet ingelogd geweest
Oh okquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
@:whuzz is al 114 dagen niet ingelogd geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |