quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mimi zijn inspiratie bron vermoed ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heeft hij al over verteld
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mimi zijn inspiratie bron vermoed ikZei Tobias vorig jaar ook regelmatig, klonk toch wat geloofwaardiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zeggen meid koop een andere bloesjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:14 schreef Monique___ het volgende:
constant dat bloesje goed aan het doen
[ afbeelding ]
Die heeft ook een nummer gemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
lindsey zingt beter dan ik had verwacht
Of trek uit het bloesjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen meid koop een andere bloesje
oooh joh!quote:
ja heel niet slechtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar ziet ze anders uit met meer haar! maar mooie stem vind ik wel
ja zoiets heeft ze wel vertelt jaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Iemand verhaal gehoord van chiara dat ze vlak voor bb een jongen had leren kennen maar dat ze dat even afgekapt had. Der moeder had ook gezegd ja voor hem misschien ook wel beter straks ziet hij je de hele dag natuurlijk en ziet hij misschien iets wat hij niet leuk vind.
Goh, volgens mij dachten ze na dat valse gekrijs van vorig jaar: we selecteren alleen maar mensen die toonvast zijn.quote:
zo camera bewustquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze is echt erg mannelijk Lindsey en ook overdreven
Ik zie dat ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:19 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is iemand die heel uw zelfvertrouwen indeukt maar waar je toch geen genoeg van krijgt
sstquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:08 schreef Dragonbullet het volgende:
Yep hij slaapt al weer op de bank hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |