En ik hou van mijn liefje, die in april 4 of 5 maanden naar
Australie gaat
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:21 schreef DuchessX het volgende:
Geblokkeerd. Er moet gepraat worden maar ik weet niet hoe en kan nu niet praten.Verder gaat die negatieve drang maar niet weg uit mijn hoofd en nu die drang zo dichtbij is, is het niet eens eng meer.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:24 schreef DuchessX het volgende:[..]
Damn, had niet verwacht dat dit zo'n opluchting zou zijn. En bovendien heb ik sinds tijden weer contact met een vriendin die ik een tijdje geleden uit het oog ben verloren.
*zucht*
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 09-02-2003 22:40]
En verder word ik altijd ongelukkig van gesprekken die over psychologie en mezelf gaan.
Kutqyroz. .
quote:ja als ik over mezelf praat is het alleen maar negatieve dingen, vooral nu ik me klote voel
Op zondag 9 februari 2003 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
en verder word ik altijd ongelukkig van gesprekken die over psychologie en mezelf gaan.
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
zoals ik net ook al zei.ik voel me nu zo dat ik zo snel mogelijk dood wil
quote:Zal ik die mop vertellen dat ze niet gingen ?
Mijn vriendin heeft nu al bijna 4 maanden constante hoofdpijn en dan tot huilens aan toe. Ze kan niet naar school (probeert ze soms maar houd het nooit lang vol (paar uurtjes)). Geen tv kijken.. lezen gaat niet.. alleen liggen en slapen. Ze heeft al van alle soorten medicijnen gehad en niks helpt. Pijnstillers reageert ze ook totaal niet op. De huisarts weet het zelf ook niet meer. Ze heeft vorige week scan van voorholte gehad waarvan ze dinsdag uitslag krijgt. En daarna gaat ze nog naar de neuroloog.
Naja.. dat was het eigenlijk. Even beetje van me afgeschreven. Haal het denk ik morgenochtend weer weg ofzo.. zie nog wel.
Alleen nu heel ff niet
quote:Niets.
En nou godverdomme uit je nest.
Pak het leven aan.
quote:yup...
Op zondag 9 februari 2003 22:59 schreef Reintje het volgende:
Kut, overbodig, moe maar niet moe...
Alsof het beter is dat ik vannacht stiekem wegsluip, naar een andere wereld, waar ik mij eindelijk kan gaan voordoen als wie ik ben. Mezelf...
Maja, tis niet voor het eerst, ik overleef het wel weer. Gelukkig over 2 weken een weekje vakantie.
enorme negatieve gedachtes waren rond in mijn hoofd en ik kan ze niet uitspreken.
en het gaat maar rond en rond en rond en rond en rond en rond : ik word er gek van
het blijt maar malen en malen en rond draaien
de drang om mezelf pijn te doen is zo groot, mezelf straffen, ik knok en ik knok maar het monster is zo aanwezig! ik voel het in mijn lichaam en mijn hoofd word er door beheerst
mensen die het niet kennen snappen me niet dus kan ik het niet uitleggen ( die kennen het gevoel niet, de strijd niet, het gevecht niet, de verleiding niet, de angst niet) maar het gevecht is zo zwaar, zo moeilijk....
gaat 24 uur per dag door, verslappen is bijna toegeven en de verleiding is zo groot, ik ben zo moe, zo moe.....
Net 6 km. gelopen vanaf het station, lekker moe nu en zometeen lekker slapen. Voor de rest voel ik me wel ok.
quote:Dan moet je ook niet zoveel zuipen.
Op zondag 9 februari 2003 23:11 schreef Skull het volgende:
Kater
ben na 2 jaar en 3 maanden aan de kant gezet op een enorm ontzettend lullige manier
quote:Dank je wel.
Op zondag 9 februari 2003 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:Kutqyroz.
.
Ik voel me trouwens extreem geweldig op dit moment.
Damn, het typen van deze post heeft me een eeuwigheid gekost...
quote:Dan weet ik nog niet wat ik morgen moet doen... Wat denk jij?
Op maandag 10 februari 2003 00:56 schreef matthijn99 het volgende:
Eh Mini, van de week ging het nog zo lekker..
Denk daar dan aan ofzo... ik weet het ook niet
quote:Ik kan niet in jouw hoofd kijken
Op maandag 10 februari 2003 01:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan weet ik nog niet wat ik morgen moet doen... Wat denk jij?
Ik wou dat ik ook maar iets zinnigs erover kon zeggen, maar... .
quote:Na een dag uitrusten is het meestal wel weer goed...
Op maandag 10 februari 2003 01:07 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Ik kan niet in jouw hoofd kijken
. Je kan morgen wel wegblijven, en dat met toestemming van je ouders, maar dan heb je morgenavond ws weer hetzelfde dilemma. En ze gaan je vast niet 'thuishouden' tot aan je examens.
Ik wou dat ik ook maar iets zinnigs erover kon zeggen, maar...
.
quote:Okee succes dan. En trusten
Op maandag 10 februari 2003 01:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Na een dag uitrusten is het meestal wel weer goed...
Naja, ik heb behoorlijk buikpijn gekregen, dus ik ga maar naar bed. Ik zet m'n wekker niet, ik zie wel of mam me morgen wakkermaakt...
quote:Niet miepen
Op maandag 10 februari 2003 07:05 schreef -Sum- het volgende:
voel me brak
6 uur op is niet leuk
gelukkig kan ik nu weer mn bed in
quote:voor?
Op maandag 10 februari 2003 07:07 schreef LazySod het volgende:
Voel me wel ok.. Beetje zenuwachtig.. Maar wel ok.
en dat is goed, want als ik voel, voel ik me beroerd
Hele weekend, vrijdag zaterdag en zondag bezig geweest met toneel, nauwelijks geslapen, wel veel gedaan.
Nog steeds heel erg in de war, maar ik hoop daar deze week een beetje meer duidelijkheid over te krijgen....
Ook morgen mn eerste gesprek... ben erg zenuwachtig, weet niet wat ik moet verwachten...
Nu ga ik zo naar school, heb net lekker gedouched en ga lekker filtertjes voor de toneellampen hangen...
tot snel
Veel sterkte Juup en Duchess, ik hoop dat jullie er samen uit komen.
Lieve DE ik weet nioet wat ik kan zeggen om je beter te laten voelen, maar waardeloos ben je niet. Volgens mij zijn er heel veel mensen die er zo over denken en dat zijn niet alleen vage personen aan de andere kant van een internetverbinding
En voor de rest, ik hoop dat jullie allemaal een mooie week hebben.
Een beetje rommelen in huis en niet te druk doen, misschien gaat het snel over.
Voel me neutraal nu. Gisteren 2 kameraden aan de telefoon gehad en dat deed me toch weer goed. Binnenkort wat afspreken maar weer. Dat wilden zij ook graag. Contact met andere mensen is toch wel belangrijk
Gisteren lord of the rings gekeken tot 0300 en dat was even iets anders dan de hele tijd internetten. Moet het internet drastisch gaan beperken, veel andere dingen gaan doen moet ik.
Zo nu ga ik me scheren en koffie drinken en sigaret roken
zow, dat was ut
Maarja, ik heb nu de tijd om m'n zonden te overdenken.
Halléé
quote:tot je weer bezopen raakt en alles vergeten bent. Sommige mensen mag je gewoon niet laten zuipen... de mensen die er misbruik van maken...
Op maandag 10 februari 2003 13:16 schreef Brammert het volgende:
Na al die stomme acties van afgelopen weekend voel ik me een beetje gedesorienteerd..... En onder stomme acties versta ik, zuipen, kop uit de trein en dan drie gele lichten aanzienkomen, m'n ex lastig vallen, ruzie zoeken, treincoupe-deur slopen........ |Maarja, ik heb nu de tijd om m'n zonden te overdenken.
Halléé
quote:Dank je voor je lieve woorden
Op maandag 10 februari 2003 09:47 schreef Peregrijn het volgende:
Lieve DE ik weet nioet wat ik kan zeggen om je beter te laten voelen, maar waardeloos ben je niet. Volgens mij zijn er heel veel mensen die er zo over denken en dat zijn niet alleen vage personen aan de andere kant van een internetverbinding
ik hoop dat je het al wat warmer hebt ondertussen
En ik voel dat ik naar iets op zoek ben. Ik weet alleen niet wat
Oh, en ik kan wel wat energie gebruiken...
voor ieder die het nodig heeft
quote:Ja, ondertussen wel. Tot hilariteit van mijn kamergenoten ben ik 50 keer op en neer gaan springen
Op maandag 10 februari 2003 13:30 schreef DarkElf het volgende:[..]
Dank je voor je lieve woorden
ik hoop dat je het al wat warmer hebt ondertussen
Dus on-topic: Ik heb het nu belachelijk warm
En blij dat mijn favo-Fokkert weer terug is
Ze vond het leeftijdsverschil ietwat te groot.
Heb dus een rot weekend achter de rug, maar ergens ben ik toch blij, want vergeleken met een tijdje terug heb ik er een leuke vriendin bij waar ik goed mee kan praten.
Gisteren ook goed met haar gepraat over het hoe en waarom.
En daardoor ben ik me stukken beter gaan voelen.
Ben nog wel verliefd op haar, maar het kan helaas niet anders, zal nog een rottige week blijven met Valentijnsdag enzo, maar daar kom ik wel overheen.
Vanacht lekker geslapen omdat ik gewoon bij mezelf dacht van... verrek, ik heb er gewoon een leuke vriendin bij gekregen, en dat is toch wat ook belangrijk is in het leven, je vrienden.
Fysiek gaat het wat minder, want ik adem heel slecht (alweer). Heb het gevoel alsof ik steeds moet gapen, en ik krijg gewoon niet genoeg zuurstof binnen als ik adem. Heel vervelend
Tot en met woensdag-avond wil ik deze week niet meemaken.
Ik verheug me maar op Vrijdag I guess
Als een vis in het water
Merk dat wanneer ik alles maar laat gebeuren dat het dan stukken beter gaat dan wanneer ik me teveel moeite doe voor iets.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 15:19 schreef DarkElf het volgende:
verdrietig, moe, mijn "monster" is zo sterk aanwezig..
kom op lief DEtje
al sinds gisteravond
meestal heb ik wel mensen waarmee ik kan praten enzo, maar dat kan in dit geval ff niet
BAH!!!
Moet opvullen zoeken denk ik
Ik ben gister echt met de allerergste maagkramp wakkergeworden die ik ooit heb meegemaakt . Ik stond op het punt om te kotsen maar omdat ik me daar echt enorm tegen verzette (ik wilde persé vandaag naar school) kreeg ik nog meer maagkramp en werd ik nog misselijker
. Met heel veel moeite naar boven gestrompeld waar ik nog even met mijn oma heb kunnen praten.. en na een tijdje kwam die mee naar beneden en heeft ze rustige muziek opgezet zodat ik nog kon slapen... om daarna wakker te worden van een nachtmerrie
.
Gelukkig was de maagkramp/misselijkheid minder vandaag en ben ik ook 'normaal' (onder invloed van een half pakje paracetamol) naar school gegaan.. nu ben ik net thuis en gewoonweg brak.
Voor de rest voel ik me hulpeloos (fysiek en mentaal), boos en alleen.
*zucht*.
quote:Doe maar gewoon rustig aan, bedenk je dat je nog maar een paar uurtjes alleen hoeft te zitten.. Ga anders even een filmpje kijken zodat de tijd voorbij vliegt
Op maandag 10 februari 2003 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:
De onrust en verwarring komen weer terug... En ik weet dat ik het alleen maar erger maak omdat ik bang word als ik het op voel komen, maar ik kan het niet tegengaan...
De enige die me zeker kan helpen is m'n vriendje... Tegen hem aan, in zijn armen voel ik me zo veilig... Dan wordt de chaos eventjes overheerst door mijn gevoelens voor hem, de warmte en de geborgenheid...
Nog een paar uurtjes...
quote:Deden de leraren maar zo lief tegen me
Op maandag 10 februari 2003 16:55 schreef Moonah het volgende:
Blegh, ik ben ziek.
Ik was gisteren al niet lekker, maar vanochtend had ik geen koorts meer, dus toch maar gaan werken.
De kinderen waren echt superlief. "Juf, zal ik nog thee voor je halen, want je stem kraakt zo."
En nu ga ik gauw met een multivitamine-bruis mijn bed in.
Maargoed, zieklekkeruitze .
quote:plopperdeplop nou
Op maandag 10 februari 2003 17:01 schreef Parabola het volgende:
voel me nogal ploppig, maar dat zal wel door de droge lucht komen
quote:Wat isser dan?
Op maandag 10 februari 2003 17:02 schreef Jory het volgende:
een beetje opgelaten..
kweet ff niet helemaal hoe ik met mijn gevoelens om moet gaan..
Ik voel me super!
[edit]En ik sta eindelijk een voldoende voor Duits; nu ga ik zeker slagen. [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 10-02-2003 18:40]
Lekkere muziek, fijne/lieve vrienden, ik voel me op zich best oke.
Zolang er geen stress bij komt kijken gaat het okey. Maar zodra er ook maar enige vorm van stress is dan voel ik de druk en spanning in mijn hoofd toenemen.
Misschien is het een post traumatisch stress syndroom ofzo. Om alweer maar een diagnose erbij te nemen. Dat ik sinds de burn out niet meer tegen stress kan.
Nogsteeds ronduit kut. M'n krampen/misselijkheid zijn nog lang niet over, het is overal gewoon saai en ik verveel me dood waardoor ik me nog meer ga focussen op mijn maag. Sweek heeft net gebeld dat zijn internet eruit is (wat betekend dat ik niet even lekker met hem kan praten, kon ik echt even gebruiken .). Ik voel me echt nogsteeds helemaal alleen en zou een moord doen voor een oprechte knuffel. Ik heb sinds een dik uur ook hoofdpijn erbij maar het lijkt me niet al te verstandig als ik nog meer paracetamol ga slikken.. En ik heb mijn huiswerk niet af (wat echt MOET).
Bah! .
Morgen zal ik aan de groep moeten vertellen wat er allemaal is gebeurd en in mijn hoofd speelt en ik ben nu al zo bang voor de veroordeling en de vragen die gaan komen.
In ieder geval is er nu een spoedafspraak geregeld met de psychiater.
Verder heb ik mijn ouders heel impulsief een SMS gestuurd dat ze mij met rust moeten laten. Ik kan niet eens de gevolgen overzien van mijn akties, geen verbanden leggen en conclusies trekken. Ik kan niet helder meer denken.
quote:Ptss heeft niks met het al dan niet kunnen verdragen van stress te maken maar met zeer traumatische ervaringen die je niet hebt kunnen verwerken.
Op maandag 10 februari 2003 18:09 schreef yingyang het volgende:
Gaat wel okeyZolang er geen stress bij komt kijken gaat het okey. Maar zodra er ook maar enige vorm van stress is dan voel ik de druk en spanning in mijn hoofd toenemen.
Misschien is het een post traumatisch stress syndroom ofzo. Om alweer maar een diagnose erbij te nemen. Dat ik sinds de burn out niet meer tegen stress kan.
quote:Ahzo
Op maandag 10 februari 2003 19:39 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ptss heeft niks met het al dan niet kunnen verdragen van stress te maken maar met zeer traumatische ervaringen die je niet hebt kunnen verwerken.
Post traumatische stress stoornis (PTSS)
Ben moe ook En ik was pas om 12:00 op
Zo moe dat ik niet alles echt meer bewust meemaak.
Laat het los en concentreer je op jezelf, erover piekeren heeft geen enkele zin omdat je nu toch niet met dé oplossing komt.
Hou vol, hé?
Ontopic:
Voel me goed,
alles loopt wel zoals het lopen moet,
alleen een enorme bak werk waar ik vanavond maar eens aan moet beginnen.
Moonah, morgen lekker thuisblijven,
en beterschap!
quote:Hm, dit heb ik de laatste tijd vaker van je gelezen...
Op maandag 10 februari 2003 19:52 schreef shmoopy het volgende:
alleen een enorme bak werk waar ik vanavond maar eens aan moet beginnen.
quote:Yep. blijf morgen in bed (saaaaai
Moonah, morgen lekker thuisblijven,
en beterschap!
quote:dat weet ik dus net niet wat er is.. ik voel dat er iets mis is, in mijn hoofdje, in mijn lichaam.. maar ik kan het niet helemaal thuis brengen..
Op maandag 10 februari 2003 17:09 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Wat isser dan?
Hoe gaat het trouwens met je, al lang niet gezien/gehoord/gesproken/gechat
inderdaad lang niet meer gezien/gehoord/gesproken/gechat..
kd8 vandaag nog aan je.. (khad les van je pa )
hoe gaat et met jou dan.?? ff verder op msn??
ik wil rust in m'n kop...
op deze manier wil ik nie verder, dat houd ik nie vol...
en ik kan er ook nie over praten
hoe lang gaat dit nog duren???
quote:Sterkte ermee.
Op maandag 10 februari 2003 20:14 schreef VixenFromHell het volgende:
nog steeds verrotik wil rust in m'n kop...
Rust in mijn kop wil ik ook altijd maar ik merk dat zoiets niet lukt bij mij. En hoe meer ik rust wil des te onrustiger ik word.
Af en toe heb ik last van een hersenstorm. Dan lijkt het wel te exploderen in mijn kop.
Wat bij mij enigszins helpt is buiten lopen en dan hopen dat er een stevige wind waait. Dan lucht ik mijn hoofd een beetje leeg.
Heel veel sterkte ermee.
Gesprek met de psycholoog liep goed, maar ik durfde niet alles te vertellen en dat blijft malen. Net een baby van 6 maanden gevoed en dat was zo'n fijn gevoel , m'n hele dag weer goed!
Verder gaat alles goed; nog steeds waanzinnig verliefd op mijn vriendje en ik heb super veel zin in vrijdag
quote:Soms heb je hoofdpijn en ben je duf juist omdat je te weing drinkt.
Op maandag 10 februari 2003 20:59 schreef DJKoster het volgende:
Hoofdpijn
Al de hele dag duf
En de laatste paar uur ook aldoor dorst..
quote:Dat zal ik maar eens gaan doen
Op maandag 10 februari 2003 21:02 schreef shmoopy het volgende:[..]
Soms heb je hoofdpijn en ben je duf juist omdat je te weing drinkt.
...
quote:
Op maandag 10 februari 2003 20:59 schreef DJKoster het volgende:
Hoofdpijn
Al de hele dag duf
En de laatste paar uur ook aldoor dorst..
Gewoon mijn eigen leven leiden en daar tevreden mee zijn. Geen snel leven willen hebben maar een leven dat rustiger is en waarbij ik mezelf prettig voel.
Een leven ergens in Spanje op een rustig stuk land bijvoorbeeld, dicht aan zee
zo niet, dan is het alsnog uitstel van executie ben ik bang
Ik ga zo maar slapen , dit is ook niks..
quote:slaap lekker
Op maandag 10 februari 2003 22:24 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me iedere minuut slechter, en krijg steeds meer hoofdpijn.Ik ga zo maar slapen
, dit is ook niks..
Ik ga ook zo achter de pc vandaan. Genoeg tijd gespendeert heb ik hier weer. Ben moe en heb genoeg geleefd vandaag.
Ben benieuwd wat morgen brengt
Trustuh
En beterschap
gillen
huilen
boos zijn
maar alles slaat naar binnen en dat maakt me bang voor mezelf
quote:Dank je
Op maandag 10 februari 2003 22:29 schreef yingyang het volgende:[..]
slaap lekker
Trustuh
En beterschap
En
voor DarkElf,
sterkte meisje..
Lieve DE
Las net paar dingen, meis wil je toch ff sterkte wensen, en weet er echt verder nix op te zeggen hoe afgezaagd het ook klinkt.... geld ook voor duch.....
En aan de andere kant een beetje ongedurig omdat ik op huizenjacht ben.
Ik voel me goed, dus. En nog steeds wel raar
Ik hoop dat diverse mensen uit dit topic zich snel minstens net zo goed gaan voelen als ik nu, en ik wens Moonah veel beterschap!
quote:Tnx
Op dinsdag 11 februari 2003 00:01 schreef Fogerty het volgende:
ik wens Moonah veel beterschap!
Btw, top dat het tonelen zo goed voelt Fogerty!
quote:Great!
Op dinsdag 11 februari 2003 00:01 schreef Fogerty het volgende:
Het was zeker een half jaar geleden dat ik voor het laatst had gemerkt dat toneel net als sporten toch ook wel veel voldoening kan geven. Ook al is het maar tijdens de repetitie, dan nog is het erg lekker als een scene echt goed uit de verf komt![]()
Maar gaat nu het drumstel nog wel door?
Verder heel erg klote, heb weer toegegeven aan de drang in mijn hoofd. In de war, boos.
En heel erg blij met de steun van mijn man en DarkElf.
heb misschien net het laatste beetje dat ik met me ex-liefje had weggegooid... ik ben zo stom...........
quote:Wat isser Vix
Op maandag 10 februari 2003 20:14 schreef VixenFromHell het volgende:
nog steeds verrotik wil rust in m'n kop...
quote:of ik....
Op dinsdag 11 februari 2003 00:19 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Wat isser Vix
Kan ik je misschien beetje helpen?
Gister leek alles veel leuker.
k Voel me goed vandaag
quote:*wakkerknuffelt*
Op dinsdag 11 februari 2003 08:25 schreef sundae het volgende:
Niet wakker.
DuchessX veel sterkte, ik zou niet weten wat ik je kan zeggen om je beter te laten voelen, je uit je isolement te laten komen. Je zult het toch zelf moeten doen. Ik hoop dat je steun kunt putten uit het feit dat je een geweldige man hebt en goede vrienden .
En verder iedereen, die ziek, zwak en misselijk is: beterschap en voor de mensen die het niet zijn maar het nodig hebben: heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie houvast in je leven kunnen vinden. Ik heb het gevonden en wens het jullie allen toe.
quote:Geeft DE een knuffel en hoopt dat ze er steun aan heeft
Op dinsdag 11 februari 2003 10:16 schreef DarkElf het volgende:
quote:Ik weet niet wat ik kan zeggen om je te helpen DE'tje. Ik probeer me voor te stellen hoe moelijk je het hebt. Naast MDS komt daar ook nog eens de affaire met je moeder bij. Maar ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken. Heb je niet iemand met wie je er nu wel even over kunt praten? Rtficial of een psyg, want ik kan me voorstellen dat je nu even moeilijk zit. Mocht je in ieder geval je verhaal kwijt willen dan kun je mij mailen, al vind ik het moelijk om woorden van troost voor je te vinden. Veel liefs en sterkte.
Op dinsdag 11 februari 2003 10:38 schreef DarkElf het volgende:
ik heb het gevecht verloren
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 10:57 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Ik weet niet wat ik kan zeggen om je te helpen DE'tje. Ik probeer me voor te stellen hoe moelijk je het hebt. Naast MDS komt daar ook nog eens de affaire met je moeder bij. Maar ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken. Heb je niet iemand met wie je er nu wel even over kunt praten? Rtficial of een psyg, want ik kan me voorstellen dat je nu even moeilijk zit. Mocht je in ieder geval je verhaal kwijt willen dan kun je mij mailen, al vind ik het moelijk om woorden van troost voor je te vinden. Veel liefs en sterkte.
ik wil gewoon helemaal niets nu, ga zo naar de stad schilderspullen uitzoeken, miss kan ik me beter op papier uitleven dan op mezelf
quote:Sterkte en sucses Picasso
Op dinsdag 11 februari 2003 10:58 schreef DarkElf het volgende:[..]
je woorden raken me, mooi geschreven.
ik wil gewoon helemaal niets nu, ga zo naar de stad schilderspullen uitzoeken, miss kan ik me beter op papier uitleven dan op mezelf
quote:Als jij maar niet bij ons in de buurt komt wonen
Op maandag 10 februari 2003 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
Nog steeds ietwat onbestemd, maar ergens ook wel een beetje opgelucht. Sommige dingen gaan een beetje langs me heen op dit moment, die moet ik nog goed en wel op me in laten werken.En aan de andere kant een beetje ongedurig omdat ik op huizenjacht ben.
Voor de rest die zich ook (lichamelijk/geestelijk) klote voelt.
Veel sterkte en beterschap toegewenst.
Straks maar naar de boekenwinkel gaan om het boekje over taoisme te kopen. Misschien dat ik daar wat aan heb.
Hee daar Essiepessie, gaaf usericon uit die clip van Moby!
Nu zit ik lekker met wat mensen van mijn projectgroepje leuke dingen te doen, te klooien etc, en voor het eerst in lange tijd heb ik echt plezier op school.
Gaat goed dus
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 13:14 schreef Christine het volgende:
't Gaat goed vandaag. School begon vroeg, maar ik kon wonderwel mijn gedachten er goed bijhouden. Ook kreeg ik een opmerking van de lerares, die zei dat ik helemaal door had waar het om gaat, en hoe we de opdracht moeten doen. Omdat ik intelligente vragen steldeNu zit ik lekker met wat mensen van mijn projectgroepje leuke dingen te doen, te klooien etc, en voor het eerst in lange tijd heb ik echt plezier op school.
Gaat goed dus
quote:*veel knuffels geeft*
Op dinsdag 11 februari 2003 13:26 schreef Faithy het volgende:
over 2 uur mn eerste gesprek...*doodsbang en zenuwachtig is...*
Zo'n gesprek is niet zo eng als het lijkt...
Verder is het een zooi. Ik had vandaag moeten werken, en ben nu net pas wakker geworden, omdat iemand voor de 20e keer naar mijn telefoon belde.
Ik ben gisteren met een redelijke migraine aanval mijn nest in gegaan, met de hoop dat het vandaag over zou zijn, maar op het moment dat ik wakker schrok, schoot het er weer in.
Ik heb gewoon de hele nacht in coma gelegen tot net. En nu moet ik bellen dat ik nog niet op mijn werk ben. Ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, heel eerlijk gezegd. Tenminste, de verklaring is goed genoeg, maar ik durf niet meer te bellen .
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 08:32 schreef MrTorture het volgende:[..]
*wakkerknuffelt*
Nu alleen nog heel erg duf en slapjes, en nog heel veel te doen
Maar verder redelijk op zich...
Allerlei gedachten flitsen door m'n kop zonder dat ik ze echt kan volgen of oredenen, vandaag gewoon een kutdag, morgen beter!
Zometeen maar eens op de fiets en uitwaaien met die hap, in je buien blijven hangen is het slechtst wat een mens kan doen
Verder gaat het wel goed
Weer lekker 2 dagen vrij van school dus da's mooi
Echt helemaal okay, mijn maagkrampen zijn (voor zover ik vandaag gemerkt heb) over. Dat ene proefwerkje waar ik zo enorm lang voor geleerd had en een 1 voor verwachtte bleek een 7,3 te zijn . Het
Hoogste
Van
De
Klas
(en my god, dat is echt een wonder als je bedenkt dat mijn laatste cijfer een 1,8 is
). Ik ben net vanaf school naar huis gelopen, waardoor ik me nu opeens superfit enzo voel (afgezien van de blaren op m'n voeten)
Mentaal voel ik me ook goed, ik ben lekker klaar met m'n huiswerk, het zonnetje schijnt, ik zit even lekker alleen beneden. Ik heb zin in lekkere muziek en een spelletje .
Zo, zo'n moment had ik echt even verdiend
.
quote:Geniet ervan
Op dinsdag 11 februari 2003 15:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo, zo'n moment had ik echt even verdiend![]()
.
quote:Precies!!! way to go!!! hartstikke goed van je meis!!!!!
Op dinsdag 11 februari 2003 15:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
*woei!*Zo, zo'n moment had ik echt even verdiend
![]()
.
quote:LOL dat had ik dus vanacht...... van de wisseligheid zo wazig zitten doen dat alles wel beetje komisch was, en eigenlijk super goed humeur gekregen daardoor vandaag... wazig
Op dinsdag 11 februari 2003 14:09 schreef Parabola het volgende:
Heb nogal lol om mijn wisselende stemmingen.
quote:Lullige is gevoelens laten zich daar niet door leiden
Op dinsdag 11 februari 2003 16:48 schreef Fogerty het volgende:
Ik begin ook verliefd te worden en dat is niet de bedoelingIk wil pas verliefd worden als ik zeker weet dat hij dat ook op mij is. NIET eerder
Aargh.. waarom ben ik toch ook zo'n lamlendige slacker [/zelfmedelijden]
quote:weet precies wat je bedoeld. Het te snel verliefd worden. En dan maar hopen dat de ander hetzelfde voelt. Je muurtje om je heen zegt dat je eigenlijk nog niet verliefd mag zijn.
Op dinsdag 11 februari 2003 16:48 schreef Fogerty het volgende:
Ik begin ook verliefd te worden en dat is niet de bedoelingIk wil pas verliefd worden als ik zeker weet dat hij dat ook op mij is. NIET eerder
quote:Praat eens met Tijn
Op dinsdag 11 februari 2003 16:50 schreef Zander het volgende:
Het zal vast wel weer aan mijn doemdenken leggen, kan me niet voorstellen dat ze zo harteloos is dat ze er nu al helemaal overheen is.
quote:* miss_bleu heeft echt even 3 keer het stukje moeten lezen. Is het over? tussen jou en dustbunny. Sterkte
Op dinsdag 11 februari 2003 17:13 schreef FLIPNEUS het volgende:
Sjongejongejonge, wat ben ik teleurgesteld. Mijn ex loopt alweer uitbundig te flirten met alles wat een strak buikje heeft in het fotoboek. Nu weet ik dat ze meer dan een jaar met een buikje heeft moeten leven, maar jezus. Zo snel al.Het zal vast wel weer aan mijn doemdenken leggen, kan me niet voorstellen dat ze zo harteloos is dat ze er nu al helemaal overheen is.
quote:Ja. En nu twijfel helemaal over de oprechtheid van haar woorden tijdens onze relatie. Oh, wat ben ik pisnijdig.
Op dinsdag 11 februari 2003 17:43 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Is het over? tussen jou en dustbunny.
En een knuffel voor Flipneuske
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 17:45 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ja. En nu twijfel helemaal over de oprechtheid van haar woorden tijdens onze relatie. Oh, wat ben ik pisnijdig.
Neem even de tijd voor jezelf. Denk ook alleen even aan jezelf en laat je ex even voor wat het is.
quote:Hey dude, join the club
Op dinsdag 11 februari 2003 16:50 schreef Zander het volgende:
Nogal klote, ik moet deze week een berg werk verrichten maar ik verzin elke keer maar weer excuses om het uit te stellen tot het allerlaatste moment.![]()
quote:Meestal lukt het allemaal wel, gelukkig. Op de een of andere manier kan ik toch ook alleen presteren als er flink wat druk op de ketel staat. Inderdaad, het kost vooral moeite om uberhaupt te beginnen, maar als ik bezig ben dan gaat het allemaal wel weer. Succes met je demo, in ieder geval!
Op dinsdag 11 februari 2003 17:57 schreef Tijn het volgende:
Hey dude, join the clubIk moet morgen een presentatie houden en dit weekend een demo inleveren voor mn nieuwe opleiding en tot gisteren had ik nog helemaal niks. Gelukkig ben ik vandaag begonnen en kvoel me nu al beter. Tsja, tis altijd een btje rennen of stilstaan bij mij, maar hopelijk komt het bij jou ook altijd wel goed in the end
Twijfelen ook niet meer. De twijfelaars die weten het toch allemaal niet meer.
Gewoon leven zonder zorgen. Zorgen zijn voor de dag van morgen
Donderdag moet ik naar de tandarts en het boeit me niet. Al heb ik 10 vullingen nodig. Ik geniet gewoon van die nieuwe ervaring en ik vraag niet eens een verdoving Zoveel pijn doet het ook alweer niet. Van de verdoving heb je de hele dag last, van het boren door de tandarts maar een paar minuten.
Ik ga me dus minder druk maken en laat alles maar gebeuren. En ik wil ook minder zeuren. Tevreden zijn met mezelf en het leven dat ik heb, wat anderen van mij vinden is hun dikke pech.
En me niet druk maken als het niet meezit, ik kan er toch niets aan veranderen. Het zij zo allemaal. Het kan ook niet altijd goed gaan. Accepteren dat er kut dagen bij zitten moet ik doen. En van de mooie dagen zoals vandaag moet ik genieten en in mijn achterhoofd houden dat er ook geluk bestaat.
Dat boekje over taoisme ga ik nog kopen en meer naar de bibliotheek om boeken over psychologie te lenen. En over emotionele intelligentie.
quote:100% herkenning hier, zo ben ik ook. Ik voel de stress gewoon gieren door mn lijf, maar dan lukt het pas terwijl ik al weken de tijd heb maar dan liever een btje ga niksen. En elke keer neem ik me weer voor om het de volgende keer niet uit te stellen, maar er gewoon op tijd aan te beginnen
Op dinsdag 11 februari 2003 18:13 schreef Zander het volgende:[..]
Meestal lukt het allemaal wel, gelukkig. Op de een of andere manier kan ik toch ook alleen presteren als er flink wat druk op de ketel staat. Inderdaad, het kost vooral moeite om uberhaupt te beginnen, maar als ik bezig ben dan gaat het allemaal wel weer. Succes met je demo, in ieder geval!
Thnx iig en jij succes met je bergen
Verder last van geheugenverlies vanwege de medicatie, is ook niet echt handig
quote:Natuurlijk wel! Juist door te knokken kom je er! Natuurlijk is het zwaar, maar dat is 'the only way up'. Anders blijf je maar in die negatieve spiraal hangen!
Op dinsdag 11 februari 2003 18:07 schreef DuchessX het volgende:
Verward, mijn wereld staat voor de zoveelste keer op zijn kop. Vandaag op therapie veel gepraat over hetgeen ik gisteravond heb gedaan nav telefoontje van mijn oudersdoorgezaagd door de psychiater.
Als het (ik) zo door gaat, is de therapie niet haalbaar voor mij
Maar zometeen lekker trainen, eindelijk warm worden vandaag..
Onder het eten kwam de discussie weer eens lekker op gang en bleek dat ik gvd al dat ik sinds de basisschool al lange periodes van neerslachtigheid heb gehad en dat m'n ouders zich wel zorgen maakten maar nooit echt ingegrepen hebben. Ergens lucht het wel op dat ik het nu weet, maar aan de andere kant blijf je denken: "Wat als toen..."
FF naar buiten om een sigaretje te roken en hard te schreeuwen
(If You Don't Like It... I Don't Care!!!)
So much to do, so little time.
Zal wel weer laatste moment werk worden, mezelf kennende.
maarja ik moet ut maar accepteren... dat ik er niet bij hoor...
anders houd ut nooit op
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell op 11-02-2003 21:28]
quote:Ik ben bezig
Op dinsdag 11 februari 2003 18:24 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Je meent het toch wel he Wolkje?
.
Veel succes meid
.
Damn...wat een moeite om een dag door te komen Maar zo gaat dat hier dus. Iedere dag is een heel gedoe, continu mezelf corrigeren moet ik.
Zo....dit was weer een zinloos dagje fokken. Maar het was wel okey
Daaaaaaaag allemaal
Ik ga ff lezen en dan pittuh.
quote:gewoon negeren die hap dan houden ze vanzelf wel op
Op dinsdag 11 februari 2003 21:21 schreef VixenFromHell het volgende:
nog steeds nie echt geweldigmaarja ik moet ut maar accepteren... dat ik er niet bij hoor...
anders houd ut nooit op
suc6 en je weet dat ik er ben als je me(of iemand) nodig hebt
met mij gaat het bagger want ik zoog net met CS
[Dit bericht is gewijzigd door CasB op 11-02-2003 22:01]
Wat zal ik heerlijk slapen.....
Voel me wel voldaan. Lekker met mezelf bezig geweest inplaats voor iemand anders. Ga zo een warme douche nemen en me bed opzoeken.
Voel me nu eigenlijk prima
quote:*meld*
Op dinsdag 11 februari 2003 22:03 schreef Wolkje het volgende:
Confronterend gesprek met iemand,
het is goed.. maar wel moeilijk
quote:Het is goed, erover te praten..
Op dinsdag 11 februari 2003 22:05 schreef racoon2002 het volgende:[..]
*meld*
en het heel moeilijk vind....
ik ben duidelijk een geval van, praat ik er niet over dan is het er niet.......
quote:Dat de therapie mogelijk niet haalbaar is voor mij, is de professionele mening van het therapeutenteam en de psychiater. Ik heb teveel last van ptss, waardoor ik extreem angstig ben. Mijn relatie met mijn ouders belemmert me in de therapie plus dat ik ben teruggevallen in automutilatie
Op dinsdag 11 februari 2003 19:03 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Natuurlijk wel! Juist door te knokken kom je er! Natuurlijk is het zwaar, maar dat is 'the only way up'. Anders blijf je maar in die negatieve spiraal hangen!
Het kwam vreselijk hard aan, dat er zo over gedacht wordt. Na tien maanden intensieve therapie is het misschien niet meer haalbaar en te zwaar voor me, terwijl ik er nog lang niet ben.
In ieder geval heb ik naast de AD een nieuw medicijn erbij (anti-psychotica) en is de dosis kalmeringsmiddelen ook verhoogd.
Ik heb me nooit kunnen indenken dat therapie zo vreselijk zwaar kan zijn.
Ik doe CGT (Cognitieve GedragsTherapie) en die vorm is mogelijk te zwaar, even ter verduidelijking
Ik vind het overigens fijn dat je op mijn post reageert en vertrouwen in mij hebt; ik voel me erg alleen...
quote:Lief Duchessmeisje,
Op dinsdag 11 februari 2003 22:08 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik vind het overigens fijn dat je op mijn post reageert en vertrouwen in mij hebt; ik voel me erg alleen...
Ik heb er ook vertrouwen in, dat jij er wel komt
Ik zou graag langer op je willen repyen, maar dat gaat niet..
voor jou in ieder geval
quote:volgens mij snap je ut nie echt
Op dinsdag 11 februari 2003 21:59 schreef CasB het volgende:[..]
gewoon negeren die hap dan houden ze vanzelf wel op
suc6
en je weet dat ik er ben als je me(of iemand) nodig hebt
in ut kort: M, L en C .
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell op 11-02-2003 22:31]
quote:* CasB hoopt van wel
Op dinsdag 11 februari 2003 22:15 schreef VixenFromHell het volgende:[..]
volgens mij snap je ut nie echt
en anders...wil je het ff uitleggen?
* CasB hoopt dat hij niet de oorzaak is
maar ik denk aan je
quote:Lieverds, ga ff ergens anders slow-chatten??
Op dinsdag 11 februari 2003 22:19 schreef CasB het volgende:[..]
* CasB hoopt van wel
en anders...wil je het ff uitleggen?
* CasB hoopt dat hij niet de oorzaak is
![]()
Sterkte Vixie
DE: I know. Life sucks momenteel voor ons allebei en ook nog om ongeveer dezelfde redenen
quote:....
Op dinsdag 11 februari 2003 22:25 schreef DuchessX het volgende:[..]
Lieverds, ga ff ergens anders slow-chatten??
Sterkte Vixie
DE: I know. Life sucks momenteel voor ons allebei en ook nog om ongeveer dezelfde redenen
![]()
![]()
* CasB voelt zich duidelijk
quote:Shit man, normaal helpt 1 van jullie de andere er altijd weer uit....
Op dinsdag 11 februari 2003 22:25 schreef DuchessX het volgende:[..]
DE: I know. Life sucks momenteel voor ons allebei en ook nog om ongeveer dezelfde redenen![]()
![]()
ontopic: ik duidelijk slapen nu
Wolkje bedankt!!! wij snappen elkaar!!
Heb net een zwaar, confronterend gesprek gehad,
maar het was zeker goed voor me.. voor ons allebei.
En ik ga nu maar slapen..
Duch, heb je m'n mail gehad?
Truste
quote:Hetzelfde, meisje
Op dinsdag 11 februari 2003 22:37 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Wolkje bedankt!!! wij snappen elkaar!!
quote:je hebt Juup, lieverd, die is er altijd om je te knuffelen en om je vast te houden
Op dinsdag 11 februari 2003 22:08 schreef DuchessX het volgende:
quote:Da's waar, en vergeet de lieve beestjes niet hé?
Op dinsdag 11 februari 2003 22:40 schreef SEMTEX het volgende:[..]
je hebt Juup, lieverd, die is er altijd om je te knuffelen en om je vast te houden
Wolkje wat lief joh dat mailtje, bedankt!
Ik ben verdrietig, maar blij dat mijn vriendin aan de andere kant van intenet aanwezig is.
Casb en Vix sterkte jullie tweetjes hoor
was erg moeilijk om zo open te zijn.
Maar wat er uit is gekomen is het volgende:
ik moet zo snel mogelijk naar een psychiater...
Dus volgende week al..
*eng*
bang, onzeker, raar, leeg, alleen.. zo voel ik me nu...
en morgen is de premiere van mn toneelstuk... *ril* alles komt tegelijk
welterusten...
quote:Lieve Feefie,
Op dinsdag 11 februari 2003 22:57 schreef Faithy het volgende:
gesprek gehad..was erg moeilijk om zo open te zijn.
Maar wat er uit is gekomen is het volgende:
ik moet zo snel mogelijk naar een psychiater...
Dus volgende week al..*eng*
bang, onzeker, raar, leeg, alleen.. zo voel ik me nu...
en morgen is de premiere van mn toneelstuk... *ril* alles komt tegelijk
welterusten...
ik zou heel erg graag de link van jouw site willen hebben! Wil jij die naar mij willen sturen? (Zie profiel)
Heel veel sterkte, ik leef met je mee.
Allemaal sterkte overigens, ik kan het de laatste tijd niet echt opbrengen om mensen te steunen, sowwie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |