ben wel benieuwd hoe hij dat bedoeld, maar Tiano wil het niet uitleggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft gezegd dat matin niet is hoe hij dacht dat hij was
Dat Martin dus anders is als dat tiano had verwachtquote:
Hey Moes.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe hij dat bedoeld, maar Tiano wil het niet uitleggen
Duidelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat Martin dus anders is als dat tiano had verwacht
Laten we dat weer eens in ere herstellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey FF, waar was je met de nachtploeg?
1 ding zeggen en dan niks meerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dommetje spelen
Slimmetje zijn
Marciano.
Postte ik een uur geleden ookquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
Maar even heel serieus,dit overtrekken van plaatjes?????
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ach ze beginnen in ieder geval met iets. het houdt ze lekker bezigquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is niet moeilijk snap dat danquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk hoor, plaatjes overtrekken, doen ze op de kleuterschool ook
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
Dingetje dingetje
Overal een dingetje
die ouwe hippie bezig met nutteloos plastic bladeren harkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Ben benieuwd of dat wasrek ook echt intensief voor sporten gebruikt gaat worden.
Weggegooid geld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Ben benieuwd of dat wasrek ook echt intensief voor sporten gebruikt gaat worden.
Maakt toch niet uit?quote:
z'n kissie, maar ik denk niet dat hij gaat passenquote:
Die vriend van Bernquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:13 schreef greysbones het volgende:
Gj en Babs
Over iemand met een depressie
Waarom ???quote:
KimD valt vaak niet te volgen want het ene moment is iemand haar vriendin en daarna/daarvoor wil ze diegene weg hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:24 schreef Harry het volgende:
Kim zegt, dat ze Kim W mist als schakel.
Daar is Jeffrey het totaal niet mee eens.
Die heeft schulden en die wil Bern afbetalen als hij de pot wint, dat is wat ik begrepen hebquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom ???
Over iemand die ze helemaal niet kennen
Mwahh tis altijd fijn als er 1 iemand is die negatieve aandacht trektquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD valt vaak niet te volgen want het ene moment is iemand haar vriendin en daarna wil ze diegene weg hebben
Is toch zonde voor wat ijzer, wat niet gebruikt gaat wordenquote:
janet die daarvoor zit, ziet er ook niet uit (die stekelkop vind ik eigenlijk het ergste)quote:
Daar was je al duidelijk in geweestquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
janet die daarvoor zit, ziet er ook niet uit (die stekelkop vind ik eigenlijk het ergste)
ik kan maar niet duidelijk genoeg wezenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar was je al duidelijk in geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |