Amerikanen ontkennen dit nieuwsberichtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:28 schreef polderturk het volgende:
Wat een dombo.
Aan de naam te zien een Rus.
Als de wapenleveranties stoppen, dan valt Oekrane en zal de genocide op Oekraners afgerond worden.
[ twitter ]
Is dit niet die gast die aan het janken was omdat Oekrane hem niet wilden evacueren toen hij te dicht of aan de Russische kant van het front terecht was gekomen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:54 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die Willy is meer bezig met sensatie dan met nieuws brengen. Heb een paar filmpjes van hem gezien. Begint ook altijd over corruptie. Was in Oekrane tijdens de inval, ontvlucht het land maar ging weer terug voor de sensatie enzovoort. Weet niet zo goed wat ik van hem moet denken.
Goed gecamoufleerd welquote:
Geen idee. Ik kwam zijn account tegen aan het begin van de oorlog toen hij Oekrane ontvluchtte. Heb toen wat filmpjes bekeken van hem plus wat interviews waar hij altijd bezig was over corruptie. Er staat ook ergens op zijn kanaal een interview met Filip Dewinter van Vlaams Belang wat ook niet echt een frisse man is wat betreft Rusland.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is dit niet die gast die aan het janken was omdat Oekrane hem niet wilden evacueren toen hij te dicht of aan de Russische kant van het front terecht was gekomen?
Dat Oekrane hem nog niet het land uitgeschopt heeft is wel bijzonder dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:23 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam zijn account tegen aan het begin van de oorlog toen hij Oekrane ontvluchtte. Heb toen wat filmpjes bekeken van hem plus wat interviews waar hij altijd bezig was over corruptie. Er staat ook ergens op zijn kanaal een interview met Filip Dewinter van Vlaams Belang wat ook niet echt een frisse man is wat betreft Rusland.
Vanavond aankondiging GLSDB. Dus nee ik denk niet dat de VS snel kapt met leveren. Daarbij hebben ze in Duitsland blijkbaar eindelijk Olaf in de hoek geduwd, dus die maken ook dik meters. Laat maar weer perfect zien wat het verschil is tussen wat DE echt wil, en wat Olaf wil(de).quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Amerikanen ontkennen dit nieuwsbericht
Geen idee, zou best kunnen dat hij het was hoor. Zag ook een keer voorbij komen dat hij boos was dat hij niet bij het Cherson front mocht komen toen er een mediastilte was.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat Oekrane hem nog niet het land uitgeschopt heeft is wel bijzonder dan.
Die ik bedoel zal wel een ander zijn. Dat was ook een vlogger/youtuber. Hij kreeg net als de echte pers medewerking van het leger maar omdat ze hem niet in de buurt van de actie wilde brengen is hij op eigen houtje gegaan en in de problemen gekomen.
Ja, is niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:32 schreef Starhopper het volgende:
Is dit een normale route? https://www.flightradar24.com/AZO801/2f101587
Straks krijg je een flight 655 2.0
quote:
Is Duckie gek geworden?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:46 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Vreemde eend heeft eindelijk door dat hij jaren lang een verschrikkelijke man verdedigde.
Is standaardroute via Sochi.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Toch wat vaker op Flightradar kijken dusDit is de eerste keer dat ik een vliegtuig midden in de Zwartezee zie
Of iig dat het mij opvalt.
Ik snap je wel. Rare route, als hij nu te laag vliegt wordt ie nat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Toch wat vaker op Flightradar kijken dusDit is de eerste keer dat ik een vliegtuig midden in de Zwartezee zie
Of iig dat het mij opvalt.
Deze kan je op zo veel zaken toepassen.quote:
Okequote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:17 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
https://www.opendemocracy.net/en/odr/rise-of-azov/
Fijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:17 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Deze kan je op zo veel zaken toepassen
Blissquote:
Lekker recent artikel ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:17 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Deze kan je op zo veel zaken toepassen
Ja, dat ligt dichter bij 2014.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
Een artikel uit 2016 aanhalen om je 'punt' te maken
Het Azov van toen is een andere Azov als die van nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |