Precies misschien wel voor de stream kijkers een SL zodat ze het exclusief in de uitzending kunnen doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De FEBO weet inmiddels ook wel dat het gaat gebeuren, levert leuke plaatjes op voor de uitzending dus dat gaan de bewoners niet missen
hahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:47 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik ook knip overal mijn kaartjes/labels uit🙄
Hij had het inderdaad niet verwacht omdat hij met alle 3 dacht goed te zijn.. (logisch van hem uit) maar wat ik zelf arrogant vond overkomen is dat hij niet leek te begrijpen dat niet een ander uit de groep erop stond in de zin van: ik ben toch beter dan hun.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
was even de deur uit,
maar van wat ik gelezen heb zijn Chiara en Jolien de hoofdzaak dat Danny erop staat? en dat ze hun wil opgelegd hebben bij Charlotte? en dat zal dan voornamelijk van chiara afkomen zeker.
ik hoor net Lindsey ook weer neuzelen over wat Chi vertelt heeft over de 1ste week wat er gebeurd is, dat ze het daar nog over hebben we zijn al zoveel weken verder pff die vlieger gaat toch niet meer op ze kennen elkaar nu allemaal wat beter enzo.
vind wel heel klote dat charlotte zo overruled is
en zie vele zeggen dat Danny arrogant was omdat hij dacht er niet op te staan maar het is wat hij zegt hij dacht met iedereen dus wel goed om te gaan en jah als het dan in eens anders is dan valt dat wel tegen.
Dan kan hij dus niet op zijn gevoel afgaan zo van ja ik heb met iedereen wel een klik hier in huis.
ja ok dat snap ik ook, maar las net al van iemand ja als je dan Rob als neemt die nu gewoon als bankvulling dient die had er ook al op gekund en ja dan heb je nog een Ias denk dat hij die misschien bedoeld als in andere die logischer waren geweestquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij had het inderdaad niet verwacht omdat hij met alle 3 dacht goed te zijn.. (logisch van hem uit) maar wat ik zelf arrogant vond overkomen is dat hij niet leek te begrijpen dat niet een ander uit de groep erop stond in de zin van: ik ben toch beter dan hun.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
oh chiara gaat nu charlotte zwart maken
Maar ook Danny niet..quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara het is niet helemaal mijn keuze zou MA er nooit opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |