10 minutenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:35 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jolien doet echt een goed verhaal tegen Danny..........hij waarschijnlijk binnen het uur zeiken tegen Chayron dat hij het niet begrijpt
Hij heeft meegedaan met de testdag inderdaad. Net als Grace en Nawel en een stel fans.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat hij bedoeld met 'ik heb die challenge zelf ook gedaan'. Dan heeft hij hem blijkbaar mogen testen vooraf want vorig jaar heeft hij dit niet hoeven doen dacht ik.
Pinkie promise is altijd gebleven ze namen alleen maar gas terug..quote:
Das een slang en een heks maar die laat Febo echt niet gaan hoor Dus die krijgt wel een voordeel mochten ze haar erop willen zettenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:36 schreef Monique___ het volgende:
maar ik hoor haar niks zeggen van danny en chay erop willen te zetten om het bondje uit elkaar te halen.
chi heeft dit gezegd tegen jolien! wat een sneak..
die weet mensen te bespelen
Zal nu een mooi gesprekje worden😆quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:35 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jolien doet echt een goed verhaal tegen Danny..........hij waarschijnlijk binnen het uur zeiken tegen Chayron dat hij het niet begrijpt
weet je wat ik jammer vind, is dat ze dit gaan koppelen aan zijn tijdelijk exit. terwjil dit ervoor al gepland werd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
We hebben Jason heel graag
Kijk zaterdag om 11:00 uur maar naar buiten
hoop niet dat er dan een game isquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
We hebben Jason heel graag
Kijk zaterdag om 11:00 uur maar naar buiten
De FEBO weet inmiddels ook wel dat het gaat gebeuren, levert leuke plaatjes op voor de uitzending dus dat gaan de bewoners niet missenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoop niet dat er dan een game is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |