even refreshenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:28 schreef Hoylei het volgende:
Ik loop op de een of andere manier achter. Zie nog steeds Charlotte en Lindsey
Nee nog geen pon, chiara stuurde die avond Danny iimdd naar jolien😁quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:28 schreef Monique___ het volgende:
jolien : sinds ik die pin heb kun je opeens wel tegen mij praten
wat ik me nog afvroeg: die avond dat danny met chichi buiten zat.. (lang) hadden hun toen al de pon?
jolien: ik heb van andere mensen chiaragehoord dat je geen klikt met mij hebt
Wel wat beter dan die andere 2 iddquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef Schakeltopia het volgende:
+1 voor jolien hoe ze dit uitspreekt, goed verhaal, geen geneuzel
ja precies!quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
Nee nog geen pon, chiara stuurde die avond Danny iimdd naar jolien😁
Hij zal zo wel weer verhaal gaan halen bij chiara🤗
zeik gezeikquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
lachen wat danny weer vertelt nu dat hij alleen in week 1 tactisch speelde en nu niet meer .. alleen kijken met wie hij verder wil in het huis
Hahaha, ja, hij had ook weinig in te brengen aangezien hij steeds genomineerd isquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
lachen wat danny weer vertelt nu dat hij alleen in week 1 tactisch speelde en nu niet meer .. alleen kijken met wie hij verder wil in het huis
ja erg slim van chiquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:34 schreef suzi1 het volgende:
heeft chi slim gedaan. zeggen dat dannie met joli moest gaan praten
1 dag voor nomi
haha nu leek t dannie dan even in kwam slijmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |