quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:58 schreef Joyce-43 het volgende:
allemaal een beetje jah jij en jolien beetje veel meer als Charlotte
zoey speelde ook graag de "ras" kaartquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik vind Chiara wat Zoey vibes hebben......maar kan beter met Chiara om
dat charlotte MA erop wilde is niet zo een verassingquote:
hij krijgt zo'n boost ervan straksquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason zou oke zijn mocht hij vertrekken
nee conjo
dr komt een vliegtuigje aan
volhouden JayJay! Wij staan achter je!quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jason zou oke zijn mocht hij vertrekken
nee conjo
dr komt een vliegtuigje aan
Ik herinner me 1 keer een rel met Nick in de tuinquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
zoey speelde ook graag de "ras" kaart
is dat die dame ..rokje pruim op de aanrechtquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:00 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik vind Chiara wat Zoey vibes hebben......maar kan beter met Chiara om
quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet elke keer denk als ze Chiara van de zijkant filmen aan José Jalapeño on a stick
big brother 2021quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is dat die dame ..rokje pruim op de aanrecht
nep wampers.. kleine lellebel ?
uit JAA
nee, deelneemster van seizoen 1 (2j geleden)quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is dat die dame ..rokje pruim op de aanrecht
nep wampers.. kleine lellebel ?
uit JAA
'hij is er kapotttt van' pffquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:02 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo moet ze doorlullen dat danny met tranen zat in zijn ogen
Nee gewoon goed gesprek!quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
chi helemaal doen alsof ze medelijden heeft met Danny.
Is zo, maar ik vertrouw chiara hela,aal niet, ook al spreekt ze de waarheid nog steeds 0 procent vertrouwen, 100%quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat charlotte MA erop wilde is niet zo een verassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |