Dat is zeker een goeie... slim bedacht... ben benieuwd hoe Bern en Erik reageren..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Opzich wel slim bedacht want het is geen eten en drinken.
Zo krijg je meer ruimte budget huishoudpot.
Die kennen dat plan alquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is zeker een goeie... slim bedacht... ben benieuwd hoe Bern en Erik reageren..
Dat wordt nog geinig dan..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die kennen dat plan al
Is van JW
Die wilde dat gebruiken als hij manager werd
Kenzi was er tegen
Het geld is al op uit de huishoudpot dus alles wat ergens anders vandaan komt is welkom denk ikquote:
Ja dat lijkt me wel... ik hoorde Wanda net al over een verdienopdracht dus de zoemer zal wel gaan vandaag..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het geld is al op uit de huishoudpot dus alles wat ergens anders vandaan komt is welkom denk ik
O dat s iets wat JW ook wilde doenquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
De stelling is: Schoonmaakmiddelen en uiterlijke verzorging uit de prijzenpot.
Ben benieuwd.
Zoe wil al haarverf van 25 euro.
Daar gaan ze wel vanuitquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel... ik hoorde Wanda net al over een verdienopdracht dus de zoemer zal wel gaan vandaag..
Je maakt mijn dag nu al goed!quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Het ideale cadeau voor ICE![]()
Goedemorgen cossers
Ziekelijk is het bijnaquote:
Is dit Patty Brard ??quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
Uitzicht van pappa.
[ afbeelding ]
Dit ging even heel raar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag jij users die er niet zijn
Of gewoon de prijzenpot aanspreken, die discussie wil ik ook wel eens zien... laat het maar gebeuren..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar gaan ze wel vanuit
Ik hoop dat de FEBO eens denkt laat ze maar hongerlijden
Daar hoop ik al maanden op.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Of gewoon de prijzenpot aanspreken, die discussie wil ik ook wel eens zien... laat het maar gebeuren..
Ik haat groen, dus afschuwelijk...quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje: Hoe vinden jullie de kleur van Kenzy`s shirt.
Thanks,is ook niet mijn kleur.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik haat groen, dus afschuwelijk...
Wat een sneaky figuur is dat gewordenquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sas mag van mij ook wel naar huis daar zit echt helemaal niks bij...
Hij moet judo geven vandaagquote:
Ja dat is ze wel, zit overal bij... waait met alle winden mee..quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat een sneaky figuur is dat geworden
Eerst bijna nietszeggend en nu
Die heeft volgens mij echt issuesquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is ze wel, zit overal bij... waait met alle winden mee..
Maar ook zo nukkig, moeilijk mens..
Zo is ze gewoon.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij echt issues
In de badkamer begon het al.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:46 schreef Harry het volgende:
Wanda spaart Kenzy niet. Ze heeft op de slaapkamer al tal van kritische vragen en opmerkingen.
Het feit dat ze agressief wordt( tenminste dat is wat ze elke keer zegt) als mensen te dichtbij komenquote:
Jij weet beter.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ze tijdens de vergadering doen
Ze behandelen haar ook met zijden handschoentjes.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het feit dat ze agressief wordt( tenminste dat is wat ze elke keer zegt) als mensen te dichtbij komen
Doet mij anders vermoeden
Ja want anders ontploft zequote:Op donderdag 2 februari 2023 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze behandelen haar ook met zijden handschoentjes.
OMG,een ex van me had van die lafen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:49 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft alles van de Efteling
Dat vind ik zooooo lelijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,een ex van me had van die lafen.![]()
Die kwamen dus mijn huis niet binnen,no way.
Ik zie daar kansen.quote:
Ze zijn wat dat aangaat erg lief voor elkaarquote:
Gaat in BB wel anders.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn wat dat aangaat erg lief voor elkaar
Rekening houdend met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |