Uitgerekend op het moment dat ik aanwezig was bij een FOK! meet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:02 schreef Cyan9 het volgende:
Tijd om MUZ wat te laten kelderen zie ik.
[ afbeelding ]
Nee helaas nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:36 schreef Momo het volgende:
Is dit het dessert na de nationale finale in Litouwen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgerekend op het moment dat ik aanwezig was bij een FOK! meet.
Zeker, had nog niemand van het gezelschap ooit van in levende lijve ontmoet, maar het was een gezellige en lekkere CULinaire happening…quote:
Ohh, ik dacht een MUZikale happeningquote:Op zondag 19 februari 2023 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, had nog niemand van het gezelschap ooit van in levende lijve ontmoet, maar het was een gezellige CULinaire happening…
Gelukkig heb ik collega's die wel opletten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgerekend op het moment dat ik aanwezig was bij een FOK! meet.
Maar het is jullie van harte gegund na diverse mislukte pogingen…
Zelfs als je op zit te letten zitten er af en toe figuren als @noodgang tussen die hem gewoon stiekem schoppenquote:Op zondag 19 februari 2023 10:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik collega's die wel opletten.
Heel geniepigquote:Op zondag 19 februari 2023 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als je op zit te letten zitten er af en toe figuren als @:noodgang tussen die hem gewoon stiekem schoppen
Jij ookquote:Op zondag 19 februari 2023 11:34 schreef Moira het volgende:
Heujj deze kunnen zeker alleen FA’s wegvissen?
Nope wij zijn zwart hierquote:Op zondag 19 februari 2023 11:34 schreef Moira het volgende:
Heujj deze kunnen zeker alleen FA’s wegvissen?
Ja die kreeg ik er gratis en voor niets bij toen ik PR werdquote:Op zondag 19 februari 2023 14:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hier geen modrechtenjij wel dan?
😂quote:Op zondag 19 februari 2023 14:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee hoor, heb hier geen modrechtenjij wel dan?
Misschien een goed idee om hem dan naar elders te schoppen waar mods er wel bij kunnen?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik er gratis en voor niets bij toen ik PR werd
Eerst deze even naar DNF laten gaanquote:Op zondag 19 februari 2023 15:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om hem dan naar elders te schoppen waar mods er wel bij kunnen?
Terwijl ik hier geen modrechten hebquote:Op zondag 19 februari 2023 15:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik er gratis en voor niets bij toen ik PR werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |