Dit is toch een serieuze prestigestrijdquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:38 schreef Momo het volgende:
Zou een Wout tot de max gaan vandaag met het natte wegdek?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Alsof er een paddenstoel langs de weg groeit.
Tijdrit in de Dauphiné was voor zijn doen ook gewoon slecht. 1e tijdrit daar was nog wel goed, terwijl je over de Tirreno niet zoveel kan zeggen.quote:
De Cervelo in vlakke tijdritten presteert niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tijdrit in de Dauphiné was voor zijn doen ook gewoon slecht. 1e tijdrit daar was nog wel goed, terwijl je over de Tirreno niet zoveel kan zeggen.
Heb sowieso het idee dat Jumbo in de breedte minder is geworden bij het tijdrijden
Wel met een kleine voorsprong, zie ik, had een grotere voorsprong verwacht gezien haar niveau in de "normale" koersen de afgelopen maandenquote:
Misschien meer gefocust op klimmen? Daarin lijkt ze te zijn verbeterd.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel met een kleine voorsprong, zie ik, had een grotere voorsprong verwacht gezien haar niveau in de "normale" koersen de afgelopen maanden
*Herregodts rijdt lange laatste rechte lijn in 1 seconde onder de tijd van de dus al gefinishte Segaert*quote:
Is hij er lang genoeg uit geweest vanaf Zwitserland voor een attest?quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout van Aert: "Ik voelde me voor het eerst sinds lang weer echt goed"
Cortisonen Woutje ligt weer perfect op schema voor een lollertour.
Om dan na de Tour weer 2x 2e te worden op het WKquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout van Aert: "Ik voelde me voor het eerst sinds lang weer echt goed"
Cortisonen Woutje ligt weer perfect op schema voor een lollertour.
Marko Pavlic kwam nog dichtbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |