Dat is wel echt persoonlijk. Van mij mogen ze vandaag nog allemaal vertrekken. Meer dan klaar mee dat ze al een half jaar alles bepalen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:57 schreef marky326 het volgende:
Als de bro-groep er niet is, is deze show geen zak aan.
#koekoekquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen komt het door KimD haar kuur.
Nee , er werd haar iets gevraagd , zij geeft nu antwoord de vraagquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Babs nu weer aan het zeuren over tabak
als de bro groep weg zou zijn, zou het concept misschien nog wel iets leuks hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:57 schreef marky326 het volgende:
Ik zet net de streams aan en hoor haar over tabak en dat de nee stemmers wel mee roken maar zelf nog geen stukje chips kunnen missen. Maar dat was jullie vraag niet zei zequote:Op woensdag 1 februari 2023 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , er werd haar iets gevraagd , zij geeft nu antwoord de vraag
Aanleiding van het gesprek was Mexx , van daaruit vroeg Marciano hoe het zat en daar praten ze nu over . Niets raarsquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet net de streams aan en hoor haar over tabak en dat de nee stemmers wel mee roken maar zelf nog geen stukje chips kunnen missen. Maar dat was jullie vraag niet zei ze
Ze heeft wel een punt, Kenzy loopt bij alle rokers te bedelen en stemt in feite keihard tegen dus tsjaaaquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:00 schreef Dotteke het volgende:
Jemig Babs nu weer aan het zeuren over tabak
quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aanleiding van het gesprek was Mexx , van daaruit vroeg Marciano hoe het zat en daar praten ze nu over . Niets raars
Ja zo werkt dat daar. Is net zoals de nee stemmers op een film ook gewoon mogen kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt, Kenzy loopt bij alle rokers te bedelen en stemt in feite keihard tegen dus tsjaaa
Mee eens. En anders staat er wel een andere groep op. We hebben ook Jeffrey en Jasper gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:57 schreef marky326 het volgende:
Film is een andere discusie, het gaat erom dat Kenzy de rokers afgaat en keihard nee stemt..quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat daar. Is net zoals de nee stemmers op een film ook gewoon mogen kijken.
Of kleding mogen kopen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat daar. Is net zoals de nee stemmers op een film ook gewoon mogen kijken.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
Babette komt helpen, nou dan weet je het wel...
Jeffquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:20 schreef Kakadylo het volgende:
11-11 en daarna 12-10
Eentje is dus geswitcht
en dat was Jeffquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:20 schreef Kakadylo het volgende:
11-11 en daarna 12-10
Eentje is dus geswitcht
Zoals een echte roker betaamt, ze wilde in het begin stoppen maar nu is haar stoppen met roken mislukt🤣quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Film is een andere discusie, het gaat erom dat Kenzy de rokers afgaat en keihard nee stemt..
Ze laat Wendy ook gewoon lullen hé...quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy: "Babette, ga je nu je kamer doen? Hoe lang ben je daar mee bezig, anders ga ik iemand anders vragen"
Weer heeft Babbet iets beloofd...en vladdert nu weer ergens anders heen zekerquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy: "Babette, ga je nu je kamer doen? Hoe lang ben je daar mee bezig, anders ga ik iemand anders vragen"
Jeff heeft dus Kenzy van K3 eigenhandig manager gemaaktquote:
Die entertainmentboekquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:13 schreef Frummelie het volgende:
Ik erger me wel kapot aan dat bro taaltje...
Ja, ze liep ook gewoon weg en begon toen ze terug kwam vrolijk te Kenzy te beppen. Wendy staat nog steeds alleen in de keuken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze laat Wendy ook gewoon lullen hé...
Thank you Jeffquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff heeft dus Kenzy van K3 eigenhandig manager gemaakt
Anders had Marciano het gedaan..quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jip kijken wat het gaat brengen ;Dquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met een reden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy. Babbelquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:26 schreef engine het volgende:
Esther aan het zeuren over een ei. Weet nog niet wie de gebeten hond is deze keer.
Het is er 1tje hoor die Babette, kan je zo lekker van op aan...quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ze liep ook gewoon weg en begon toen ze terug kwam vrolijk te Kenzy te beppen. Wendy staat nog steeds alleen in de keuken.
eigeel was niet warm, daar kan salmonella in zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:26 schreef engine het volgende:
Esther aan het zeuren over een ei. Weet nog niet wie de gebeten hond is deze keer.
Ahhquote:
Kwalijke zaakquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eigeel was niet warm, daar kan salmonella in zitten.
Wendy. Ei was koud en dat blieft Esther niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:26 schreef engine het volgende:
Vorige keer dat Esther een ei ging bakken kreeg ze ook ruzie dacht ikquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wendy. Ei was koud en dat blieft Esther niet.
Ga toch zelf eens wat doen opv op die bank hangen.
Maar ze durft niet naar Wendy te stappen om te vragen waarom ze zo reageerde, daar is ze bang voor vertelde ze Janet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Vorige keer dat Esther een ei ging bakken kreeg ze ook ruzie dacht ik
Ze heeft wel gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |