Weer heeft Babbet iets beloofd...en vladdert nu weer ergens anders heen zekerquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy: "Babette, ga je nu je kamer doen? Hoe lang ben je daar mee bezig, anders ga ik iemand anders vragen"
Jeff heeft dus Kenzy van K3 eigenhandig manager gemaaktquote:
Die entertainmentboekquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:13 schreef Frummelie het volgende:
Ik erger me wel kapot aan dat bro taaltje...
Ja, ze liep ook gewoon weg en begon toen ze terug kwam vrolijk te Kenzy te beppen. Wendy staat nog steeds alleen in de keuken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze laat Wendy ook gewoon lullen hé...
Thank you Jeffquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff heeft dus Kenzy van K3 eigenhandig manager gemaakt
Anders had Marciano het gedaan..quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jip kijken wat het gaat brengen ;Dquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met een reden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy. Babbelquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:26 schreef engine het volgende:
Esther aan het zeuren over een ei. Weet nog niet wie de gebeten hond is deze keer.
Het is er 1tje hoor die Babette, kan je zo lekker van op aan...quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ze liep ook gewoon weg en begon toen ze terug kwam vrolijk te Kenzy te beppen. Wendy staat nog steeds alleen in de keuken.
eigeel was niet warm, daar kan salmonella in zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:26 schreef engine het volgende:
Esther aan het zeuren over een ei. Weet nog niet wie de gebeten hond is deze keer.
Ahhquote:
Kwalijke zaakquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eigeel was niet warm, daar kan salmonella in zitten.
Wendy. Ei was koud en dat blieft Esther niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:26 schreef engine het volgende:
Vorige keer dat Esther een ei ging bakken kreeg ze ook ruzie dacht ikquote:Op woensdag 1 februari 2023 17:28 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wendy. Ei was koud en dat blieft Esther niet.
Ga toch zelf eens wat doen opv op die bank hangen.
Maar ze durft niet naar Wendy te stappen om te vragen waarom ze zo reageerde, daar is ze bang voor vertelde ze Janet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Vorige keer dat Esther een ei ging bakken kreeg ze ook ruzie dacht ik
Ze heeft wel gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |