De kans bestaat dat Kenzy het gewoon goed gaat doenquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy kan het nooit slechter doen dan Marciano. Die schat ik op intelligentie niveau hoger in. Niets ten nadele van Marciano.
is dat wel zo? Kamer 3 noemden hem ook Judas. Niet alles komt van Jeff, maar wel altijd makkelijk om Jeff alles in de schoenen te schuivenquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef engine het volgende:
[..]
Bijnaam komt van Jeff af. Die ging Judas doodmaken destijds.
Ben ik ook van overtuigdquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De kans bestaat dat Kenzy het gewoon goed gaat doen
Dat doet Jeff allemaal zelf mop. Gisteravond was weer een voorbeeld. Zal je vriend maar zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is dat wel zo? Kamer 3 noemden hem ook Judas. Niet alles komt van Jeff, maar wel altijd makkelijk om Jeff alles in de schoenen te schuiven
Komen er twee eliminaties dan kun je haar bovendien niet wegstemmenquote:
Wat heeft de naam Judas met de ruzie van gister te maken? Volgens mij kwam die naam van kamer 3. Maar goed.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat doet Jeff allemaal zelf mop. Gisteravond was weer een voorbeeld. Zal je vriend maar zijn.
Dat heb ik nooit gehoord. Jeff ging het toen ineens veel gebruiken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is dat wel zo? Kamer 3 noemden hem ook Judas. Niet alles komt van Jeff, maar wel altijd makkelijk om Jeff alles in de schoenen te schuiven
Jij hebt een schijthekel aan Jeff en dat mag, jou mening, maar niet alles is de schuld van Jeff of komt van Jeff. Bern was/ is niet erg geliefd in de loodsquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehoord. Jeff ging het toen ineens veel gebruiken.
Jeff is hem idd vaak zo gaan noemen, dat klopt, maar is zeker niet de enigequote:Op woensdag 1 februari 2023 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehoord. Jeff ging het toen ineens veel gebruiken.
Iets instuderen voor Bern zijn verjaardagquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:06 schreef Loveable het volgende:
Wat zijn ze in kamer 4 nu weer mee bezig
Wat enig zegquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Iets instuderen voor Bern zijn verjaardag
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat enig zeg
Wanneer is die jarig dan?
Zaterdag.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wat enig zeg
Wanneer is die jarig dan?
Waarom schieten mensen altijd meteen in de verdediging als je het over zijn of haar favo hebt. Nergens voor nodig. Het gaat om zijn gedrag, dat het daarom komt, dat Jeff altijd als eerste wordt aangekeken als schuldige of hoe je het ook wilt noemen. Kalma kalma aardbei ik bijt je nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft de naam Judas met de ruzie van gister te maken? Volgens mij kwam die naam van kamer 3. Maar goed.
Klopt. Als er twee eliminaties komen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Komen er twee eliminaties dan kun je haar bovendien niet wegstemmen
Jeff is niet mijn favo, maar dat terzijdequote:Op woensdag 1 februari 2023 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom schieten mensen altijd meteen in de verdediging als je het over zijn of haar favo hebt. Nergens voor nodig. Het gaat om zijn gedrag, dat het daarom komt, dat Jeff altijd als eerste wordt aangekeken als schuldige of hoe je het ook wilt noemen. Kalma kalma aardbei ik bijt je niet
Ik heb commentaar op hem en zijn gedrag op stream. Dat hij zichzelf daar constant neerzet als naar arrogant kutjoch kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij hebt een schijthekel aan Jeff en dat mag, jou mening, maar niet alles is de schuld van Jeff of komt van Jeff. Bern was/ is niet erg geliefd in de loods
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is niet mijn favo, maar dat terzijde
Waarvan aktequote:Op woensdag 1 februari 2023 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb commentaar op hem en zijn gedrag op stream. Dat hij zichzelf daar constant neerzet als naar arrogant kutjoch kan ik niks aan doen.
Sinds wanneer niet meer?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is niet mijn favo, maar dat terzijde
Ik vind zijn rol in deze soap leuk, zeg maar soort hoofdrolspeler die voor opschudding zorgt. De manier waarop hij soms omgaat met Kim, de negatieve Jeff, vind ik walgelijkquote:
Maddy scenario maar dan erger.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
Zo, dus we zitten de komende maand met Kenzy opgescheept als manager!
We gaan het zien, uiteraard hoop ik op chaos en een beetje wrijving hier een daar...
Hoeft niet te gek, dat iemand gordelroos krijgt of iets van die strekking, is natuurlijk niet oké! Maddy was gewoon een wrak puur van de stress..quote:
Hoe gekker hoe beter. TV maken met je donderement!quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoeft niet te gek, dat iemand gordelroos krijgt of iets van die strekking, is natuurlijk niet oké! Maddy was gewoon een wrak puur van de stress..
Nee niet ten koste van...quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe gekker hoe beter. TV maken met je donderement!
Dat was ook gewoon echt niks voor Maddy...quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:42 schreef engine het volgende:
Kenzy staat wel wat sterker in haar schoenen. Madeleine was eigenlijk al een wrak toen ze begon.
Was het zeker niet. Maar Kenzi heeft al een paar keer laten zien best brutaal te kunnen zijn. Van Isaac zijn geschreeuw met die champagne glazen was ze ook weinig van onder de indruk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon echt niks voor Maddy...
Er is genoeg tot vrijdag volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:47 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Kenzy al boodschappen gedaan? Dan moet de zoemer binnenkort gaan of we gaan graaien uit de prijzenpot, die discussie lijkt mij ook wel geinig.
Nou.... Ze moest zich een uurtje later, en na een huilbui op K3, wel weer herpakken. En dat deed ze wel goed overigens.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Was het zeker niet. Maar Kenzi heeft al een paar keer laten zien best brutaal te kunnen zijn. Van Isaac zijn geschreeuw met die champagne glazen was ze ook weinig van onder de indruk.
Oo ik geloof ook wel dat Kenzy d'r mannetje staat... ze is pittig genoeg...quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Was het zeker niet. Maar Kenzi heeft al een paar keer laten zien best brutaal te kunnen zijn. Van Isaac zijn geschreeuw met die champagne glazen was ze ook weinig van onder de indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |