Waarvan aktequote:Op woensdag 1 februari 2023 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb commentaar op hem en zijn gedrag op stream. Dat hij zichzelf daar constant neerzet als naar arrogant kutjoch kan ik niks aan doen.
Sinds wanneer niet meer?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is niet mijn favo, maar dat terzijde
Ik vind zijn rol in deze soap leuk, zeg maar soort hoofdrolspeler die voor opschudding zorgt. De manier waarop hij soms omgaat met Kim, de negatieve Jeff, vind ik walgelijkquote:
Maddy scenario maar dan erger.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:30 schreef Frummelie het volgende:
Zo, dus we zitten de komende maand met Kenzy opgescheept als manager!
We gaan het zien, uiteraard hoop ik op chaos en een beetje wrijving hier een daar...
Hoeft niet te gek, dat iemand gordelroos krijgt of iets van die strekking, is natuurlijk niet oké! Maddy was gewoon een wrak puur van de stress..quote:
Hoe gekker hoe beter. TV maken met je donderement!quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hoeft niet te gek, dat iemand gordelroos krijgt of iets van die strekking, is natuurlijk niet oké! Maddy was gewoon een wrak puur van de stress..
Nee niet ten koste van...quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe gekker hoe beter. TV maken met je donderement!
Dat was ook gewoon echt niks voor Maddy...quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:42 schreef engine het volgende:
Kenzy staat wel wat sterker in haar schoenen. Madeleine was eigenlijk al een wrak toen ze begon.
Was het zeker niet. Maar Kenzi heeft al een paar keer laten zien best brutaal te kunnen zijn. Van Isaac zijn geschreeuw met die champagne glazen was ze ook weinig van onder de indruk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon echt niks voor Maddy...
Er is genoeg tot vrijdag volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:47 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Kenzy al boodschappen gedaan? Dan moet de zoemer binnenkort gaan of we gaan graaien uit de prijzenpot, die discussie lijkt mij ook wel geinig.
Nou.... Ze moest zich een uurtje later, en na een huilbui op K3, wel weer herpakken. En dat deed ze wel goed overigens.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Was het zeker niet. Maar Kenzi heeft al een paar keer laten zien best brutaal te kunnen zijn. Van Isaac zijn geschreeuw met die champagne glazen was ze ook weinig van onder de indruk.
Oo ik geloof ook wel dat Kenzy d'r mannetje staat... ze is pittig genoeg...quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Was het zeker niet. Maar Kenzi heeft al een paar keer laten zien best brutaal te kunnen zijn. Van Isaac zijn geschreeuw met die champagne glazen was ze ook weinig van onder de indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |