Sssst.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:30 schreef Loveable het volgende:
Komt er over een maand of twee ook een judo gala/wedstrijd zeker
En weer een boksgala ,...quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:30 schreef Loveable het volgende:
Komt er over een maand of twee ook een judo gala/wedstrijd zeker
KimD is gisteren dus door K5 op het matje geroepen omdat ze half Lelystad heeft wakkergemaakt met haar gekrijsquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wtf. Wat een kut opmerking
Zo gaat ie goedquote:
Febo houdt weer rekening met de loods-agenda i.p.v. die van zichzelf.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo te horen geen tijd meer voor opdrachten of eliminaties. Agenda is propvol
Fixed.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy doet niet mee met badminton of volleybal, want ze is druk ze voelt zich daar nu te goed voor
Om heel eerlijk te zijn, zie ik Bern eigenlijk nooit wat doen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:32 schreef Sestra666 het volgende:
bern hoeft nooit corvee te doen? de bro's zijn aan het afwassen
Als ie net zo snel poetst als ie praat…quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, zie ik Bern eigenlijk nooit wat doen.
Mirthequote:Op woensdag 1 februari 2023 12:22 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe " gefeliciteerd" en omhelst JW.
Je moet mij niet feliciter'n maar Kenzy.
Mmmoja uh maar jullie waren eerst gelijk....🤣
Wen hier maar vast aan de komende maand. Zal ook tussendoor wel aangeven dat ze even moet gaan liggen, want ze is zo druk geweest. Aanname, maar zou er niet van opkijken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy doet niet mee met badminton of volleybal, want ze is druk
quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie net zo snel poetst als ie praat…
Die is continu vragen aan het bedenken voor zn 2 wekelijkse pubkwisquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, zie ik Bern eigenlijk nooit wat doen.
Vreselijk oninteressante streamsquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wen hier maar vast aan de komende maand. Zal ook tussendoor wel aangeven dat ze even moet gaan liggen, want ze is zo druk geweest. Aanname, maar zou er niet van opkijken.
Als je het over mensen hebt die bijna niets toevoegen aan het team, zijn dat Bern, Jappie, GJ, JW, Esther en Kenzy. Zal er misschien nog één missen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is continu vragen aan het bedenken voor zn 2 wekelijkse pubkwis
Of juist niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vreselijk oninteressante streams
Wat een onzin.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
NSB'er mocht niet meer gebruikt worden van K5
Bijnaam komt van Jeff af. Die ging Judas doodmaken destijds.quote:
Die bijnaam heeft hij al bijna vanaf het begin, alles doorvertellen wat er in kamer 3 besproken werd. zNu is hij 1 van hun, maar zijn bijnaam is hij niet kwijtquote:
Judas klinkt trouwens ook gewoon beterquote:
Er blijven weinig mensen over bij Jeffquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef engine het volgende:
[..]
Bijnaam komt van Jeff af. Die ging Judas doodmaken destijds.
A okay. Bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die bijnaam heeft hij al bijna vanaf het begin, alles doorvertellen wat er in kamer 3 besproken werd. zNu is hij 1 van hun, maar zijn bijnaam is hij niet kwijt
Vind ik niet, gewoon gebruiken. Dat zijn gewoon algemene bewoordingen al jaar en dag.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Judas klinkt trouwens ook gewoon beter
Je moet oppassen met bepaalde woorden
Dat snap ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
NSB'er mocht niet meer gebruikt worden van K5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |