Dat bepaal ik zelf welquote:
quote:
Maar zij kan er echt niks van.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Woordle 593 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟨🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 389 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
🟨⬛🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Veel beter dan @:speedfight
Misschien kunnen we afspreken om ergens te vechten. Met zijn hoevelen zijn jullie?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
@:coco
Morgen vrij en vrijdag een weekendje naar centerparks bij @:lange_lans in het durp
11 volwassenen en 9 kinderenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken om ergens te vechten. Met zijn hoevelen zijn jullie?
Oké vreemd. Wij nemen geen kinderen mee naar een gevecht dus dan zie ik er vanaf.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
11 volwassenen en 9 kinderen
[ afbeelding ]
Ik zag op twitter dat je er graag een eind aan wil maken. Wat zit je dwars?quote:
Geloof dat het de vorige keer dat ik daar was het beter weer was (en het toen nog een centerparcs was). Dus neequote:Op donderdag 2 februari 2023 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké vreemd. Wij nemen geen kinderen mee naar een gevecht dus dan zie ik er vanaf.
In ieder geval heel veel plezier. Het gaat nu wel echt richting carnaval hè. Ben je eerder in deze periode hier geweest?
JONGEquote:
Verbazingwekkend. Ik classificeer mijn gehoor als matig.quote:Jij hoort goed. Je kunt anderen prima verstaan wanneer er veel geluid om je heen is.
Luister je vaak naar muziek of met koptelefoon naar bijvoorbeeld Youtube? En hoor je dan weleens een piep of ruis erna? Die piep betekent dat het geluid te hard was. En dat je volgende keer een beetje moet opletten. Kijk bij de tips wat je kunt doen om je gehoor goed te houden.
Dat je dingen niet begrijpt heeft dus bij jou niets met gehoor te maken!quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
https://hoortest.oorcheck.nl/
[..]
Verbazingwekkend. Ik classificeer mijn gehoor als matig.
jaquote:
we leven in een vreselijke wereld, allemaal narigheid L_Lquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag op twitter dat je er graag een eind aan wil maken. Wat zit je dwars?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Woordle 593 4/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 389 3/6
⬛🟨⬛🟨🟨🟨
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is nieuw voor mijquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weet iemand wanneer Sked DE VBL-user van de maand januari bekend maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |